E46 ///M3 topless CSL spec
- Joopieboy
Re: E46 ///M3 topless CSL spec
Damn wat en beerput, stond al te kijken wat en dik project en een geld wat erin ging. Nja dat verklaard dan... 

-
Maar, zijn er op dit moment harde oordelen, of zijn er ook gegronde berichten van oplichting?
Ik bedoel, ik wist al lang dat het deze Paul was, maar zo lang hij geleerd heeft van zijn bezoekje in het gevang zegt dat weinig over zijn huidige manier van 'financieren' van zijn projecten.... Toch?
Ik bedoel, ik wist al lang dat het deze Paul was, maar zo lang hij geleerd heeft van zijn bezoekje in het gevang zegt dat weinig over zijn huidige manier van 'financieren' van zijn projecten.... Toch?
- Tim N
Ben het toch meer met Erik H eens (post vorige pagina) dan met Erik S in dit geval. 

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Als die z'n leven gebeterd heeft had hij dat prima aan kunnen geven. Nu komt het over van, shit ze hebben me door, snel alles verwijderen en tot nooit meer ziens.
-
Ik ook hoor.Tim N schreef:Ben het toch meer met Erik H eens (post vorige pagina) dan met Erik S in dit geval.
Maar ik ben niet zo van het veroordelen, alleen als ik anders weet/ heb gehoord.
Dan mogen ze van mij aan de publiekelijke schandpaal.
- Vliet
even een half uurtje zitten googelen, maar dit had ik niet verwacht. De lijst is lang met "verdachte" verhalen 

- Tim N
+1, als je niets te verbergen hebt speel dan open kaart als je onterecht veroordeeld wordt.
Zo niet heb je iig de schijn behoorlijk tegen.
Zo niet heb je iig de schijn behoorlijk tegen.
Eric Z schreef:Als die z'n leven gebeterd heeft had hij dat prima aan kunnen geven. Nu komt het over van, shit ze hebben me door, snel alles verwijderen en tot nooit meer ziens.
-
Oh die Paul. Zie hem nog driftend over het parkeerterrein gaan @ CBR '06
- Reind
Ik heb hem verleden jaar een carbon luchtfilter verkocht (via DF) en dat heeft hij gewoon netjes betaald, maargoed ik heb het pas verstuurd nadat ik het geld binnen had. Zijn aanpak is wel apart. Hij belt je op en doet net of hij je beste vriend is, nu ben ik behoorlijk sociaal aangelegd en lul dan lekker mee. Nadat hij het onderdeel had ontvangen appte hij dat er niks van klopte. Na heeel veeel appjes kon ik hem uitleggen dat hij de instructie van het monteren van het onderdeel niet goed begreep en nadat hij dat toegaf niks meer van gehoord.
Ik had trouwens wel in de gaten dat deze M3 van hem was/is?
Ik had trouwens wel in de gaten dat deze M3 van hem was/is?
- MParallel
- Auto: BMW
Oh ik dacht dat dit wel bekend was.
Ik wist al maanden dat dit die Paul uit het noorden is met bekende geschiedenis. Daarom verder ook niet gemeld verder. Misschien dat dat verleden nu achter hem ligt (lag?).
Ik wist al maanden dat dit die Paul uit het noorden is met bekende geschiedenis. Daarom verder ook niet gemeld verder. Misschien dat dat verleden nu achter hem ligt (lag?).
- Peric
Denk 't niet hoor, want anders zou 'ie niet zo snel z'n biezen pakken..
-
Paul zit inmiddels niet meer op DF. Slotje dus.