Zwart is ook geweldig.
Nu zijn er hier 'n paar mensen die er 'n probleem van maken/ mee hebben dat mijn persoontje voor de snellere DCT bak gaat.
Wat maakt jullie dat uit?
Is het om mij te helpen of ligt er een andere reden aan ten grondslag?
Ik red mezelf prima, ook in autoland, ik zie de voors en tegens. Maar als 'n groepje 'enthousiastelingen' die nog nooit 'n drift hebben gelegd of nog nooit 'n circuit hebben gezien (wereldwijd) allemaal voor de handbak gaan, moet ik dat ook?
En niet, ik herhaal niet naar André kijken, die is 'n maatje te hoog gegrepen voor al die 'enthousiastelingen', die doet andere dingen met auto's, die heeft er 'n paar, kan de M2 als hooligan gebruiken.
Ik wilde wat nieuws, ik rij nu amper in de 1M want 'anders kwamen er teveel km's op', dat is 't dus ook niet.
Ik wil niet exact 'n 1M in 'n nieuw jasje want dan kon ik doorrrijden, één van de redenen dat ik DCT koos.
Ik ben nu zover na dit gedoe dat ik helemaal geen handbak meer kies:)
Ik ben ook zeker enthousiasteling en heb denk ik 'n wat trager reactievermogen dan Macboy.
Het is m'n daily, vertel mij maar wat 'jullie probleem' met mijn keus is.
Er is geen noemenswaardige vertraging in 't terugschakelen als de bak in de juiste stand staat en hij het zelf heeft geleerd. Dat een paar enthousiastelingen stoer gaan roepen dat ie traag terugschakelt, terwijl hun voeten al in 'n dubbele windsor knoop raken bij de eerste de beste heel en toe en dat ze het dsc off knopje nog nooit hebben gevonden, vermelden ze er niet bij.
Ik heb gesproken.
Een hele goedenavond gewenst.
Robin(M2 DCT in LBB)