Helaas zijn die puntjes er wel, en ben er al achter gekomen dat ze hier bijna allemaal last van hebben
Probleempjes zijn: piepende remmen , toch wel opvallende ratel in de versnellingsbak (schijnt bij de auto te horen) en een erg snel omhoogkomende motorkap (alu) bij hoge snelheden..
Verder niets dan lof over de auto!
Qua schroefset of subtiele verlaging heb ik nog niks gekozen, van het voorjaar wil ik er wel iets bredere banden onder zetten om toch de wegligging iets te verbeteren, en het schuiven ietss te verminderen

daarvoor ga ik opzoek naar denk ik een paar mooie 18" velgen met voorkeur voor ROTA's het moet in ieder geval lekker japans ogen naar mijn mening.
Het vermogen valt mij tot nu toe nog totaal niet tegen, ik kom zelf van een audi a1 gechipt met 160 pk en natuurlijk een turbo, deze was ongeveer even snel voor mijn gevoel (iets langzamer mischien) alleen miste ik totaal de beleving!
Voor mijn gevoel is het vermogen gewoon mooi en erg vermakelijk in combinatie met deze auto, de super directe gasrespons maakt de beleving erg leuk om snel mee te rijden .
De keuze was voor mij vooral tussen een golf 7 gti performance pack en een GT86, en hoewel ik de gti een super goede , snelle mooie auto vind, uiteindelijk toch gekozen voor de naar mijn mening iets meer bijzondere belevings gerichte GT86, en tot nu toe nog geen minuut spijt gehad

)