Advies voor sperdifferentieel BMW 130I
- Nickvl
- Auto: E81 130I
Advies voor sperdifferentieel BMW 130I
Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar advies voor een sperdifferentieel onder mijn 130i, het hele verhaal van qualife of drexler heb ik een beetje uitgezocht maar nu kwam ik bij hardemanmotorsport een eigen merk differentieel tegen voor een hele nette prijs 1000,- en ik was benieuwd of er mensen hier op het forum ervaring mee hadden? Ik ga morgen even een telefoontje doen voor wat meer informatie maar misschien kunnen jullie me al opweg helpen. alle tips over bedrijven en soorten differentielen zijn dus welkom!
- Knot
Re: Advies voor sperdifferentieel BMW 130I
Maat van me heeft dat Hardeman sper in drift setup van hun (meer sperwerking dan de standard 40%), ding loopt altijd prima en reageert heel direct, hij is er tevreden over en de kilometers dat ik die E36 M3 op straat en tijdens driften op Papenburg en Weeze heb gereden vond ik m ook heerlijk sperren.
Die OS Giken klok is natuurlijk nog vele malen mooier met een sperwerking tot 100%.
Die OS Giken klok is natuurlijk nog vele malen mooier met een sperwerking tot 100%.
-
Mijn ervaring met Hardeman sper is ook top!
goed afgesteld, werking is goed en prijs is goed.
Tuurlijk zullen er betere en mooiere sperretjes te koop zijn maar voor 't geld zou ik Hardeman zeker niet laten.
Daarnaast zijn het gewoon goeie gasten, bellen en bestellen van onderdelen loopt erg soepel.
(nee heb geen aandelen daar, gewoon tevreden klant)
goed afgesteld, werking is goed en prijs is goed.
Tuurlijk zullen er betere en mooiere sperretjes te koop zijn maar voor 't geld zou ik Hardeman zeker niet laten.
Daarnaast zijn het gewoon goeie gasten, bellen en bestellen van onderdelen loopt erg soepel.
(nee heb geen aandelen daar, gewoon tevreden klant)
- Knot
Alleen het verhaal van de sper revisie van de E39 M5 in het andere topic van FDD....
- Tim N
Voortijdige conclusie....
- Nickvl
- Auto: E81 130I
Bedankt voor de tips dit geeft toch wat meer vertrouwen zeker ook omdat de prijs vrij laag is. Ik laat jullie nog weten wat mijn bevindingen zijn. Maar stel jullie zouden moeten kiezen qualife of hardemann?
- Knot
Voor mij altijd platen dus hardemann. Driften is dat lekkerder.
- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
Ik had ook een Hardeman diff onder m'n E30 en dat was zeker top!