Niels schreef:Die van Joy is echt heeeel mooi! Ik zou zeggen doe hem an offer he can't refuse. Zeker als je wat anders op het oog hebt Joy dan zou ik verkoop overwegen aangezien de markt goed is maar goed ik ben ook niet echt E36 fan.

Niels schreef:Die van Joy is echt heeeel mooi! Ik zou zeggen doe hem an offer he can't refuse. Zeker als je wat anders op het oog hebt Joy dan zou ik verkoop overwegen aangezien de markt goed is maar goed ik ben ook niet echt E36 fan.
Was van Chris S zijn vader, daarna van een andere liefhebber. Welke mij al aangaf dat de dorpels wel een aandachtspunt waren toen. Naar wat ik nu hoor zijn deze daarna dus niet aangepakt.Niels schreef:
De NP-VS-33 is wel een heel bekend kenteken op de een of andere manier
Ok,ok... Die wel iddRiceaux schreef:Niels schreef:Die van Joy is echt heeeel mooi! Ik zou zeggen doe hem an offer he can't refuse. Zeker als je wat anders op het oog hebt Joy dan zou ik verkoop overwegen aangezien de markt goed is maar goed ik ben ook niet echt E36 fan.E36/8
Ja. Siliconen, bijvoorbeeld meubel polish.markm schreef: Goed filmpje.
Wat zegt die nou aan het begin over de niet terugtrekkende gordel? inspuiten met siliconen?
Word die daar niet vet van? of tast het de gordel niet aan?
Sterker nog, al heel uniek dat ze dat halen ...Vlokmans schreef:Bovendien is zo'n hok zo goed als totall loss boven de 2 ton.
Die van jou staat op 215k? Ohh. Respect.pimini schreef:Sterker nog, al heel uniek dat ze dat halen ...Vlokmans schreef:Bovendien is zo'n hok zo goed als totall loss boven de 2 ton.nu 215k op de teller, dus hopelijk red ik de zomer nog.
Met auto's van deze leeftijd hecht ik meer waarde aan de staat van de body en onderhoud.
Roestvrij, vanosrevisie, drijfstanglagers en waterpomp ed vervangen en goed onderstel vind ik veel belangrijker.
Gebruikers op dit forum: Marcelvv, matthyssie en 6 gasten