Help Knot de winter door....

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Twist

Re: Help Knot de winter door....

Bericht door Twist » 08 feb 2016, 15:48

Tim N schreef:Zwart met rood leder zou mij wel bekoren, echter id X-drive dan weer een mindere optie.
Tja vind het ook niet lelijk, alleen is niet zo courant bij doorverkoop. Normaal kijk ik naar wat ik mooi vind maar als ik er max een jaar in wil rijden vind ik het wel belangrijk dat het een beetje courant is. Als dat niet zo is, moet de prijs dat reflecteren.

Heb jij een mening over de prijs?
Laatst gewijzigd door Twist op 08 feb 2016, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Tim N

Bericht door Tim N » 08 feb 2016, 18:01

Courant of niet is maar net wie er op het moment dat jij er vanaf wil in de markt is. :tooth:
En ook voor een jaar rijden wil je zelf toch een mooie wagen rijden?

Denk dat vooral X-drive de auto minder courant maakt.
Nooit met een M135 of een M135 x-drive gereden dus totaal niet onderbouwd op de M135 maar op overige BMW's zie ik de X-drives vaker goedkoper zijn 2e hands dan de rwd broeders.

Prijs is met bj km stand etc netjes te noemen als ik het overige aanbod zie, maar die X-drive.....

Twist

Bericht door Twist » 08 feb 2016, 19:20

Ja je moet mazzel hebben. Maar de kans is gemiddeld gezien groter dat iemand op rood leer afknapt dan op zwart leer.

Wat zouden remblokken V + A en een grote beurt kosten? Dat moet snel gebeuren, en ik tel die kosten toch gewoon bij de wagen op ten opzichte van een die 30000km onderhoudsvrij.

Knot

Bericht door Knot » 08 feb 2016, 19:45

Bij BMW kost dat wel centen, remblokken voor en achter en groot onderhoud, als dat olie, remvloeistof, luchtfilter en bougies is zit je snel over de 1000 euro.

Plaats reactie