Ja stiekum een politiewagen in de brand steken en anoniem dreigen iemands woning in de brand te steken, dan ben je naar mijn mening niks meer dan waar je de andere bevolkingsgroep van beschuldigd.Richardt. schreef:Helemaal mee eens, aan de andere kant lijkt dit wel de enige manier om indruk te maken op gemeentes/overheden anders wordt het gewoon door je strot geramd. Den handtekeningenpetitie maakt toch iets minder indruk dan een gemeentehuis dat belaagd wordt.Luco schreef:Op ons terrein hangen 4 camera's die ons eigen terrein bewaken.
Maar ja als je zo je gelijk wilt halen wil er bij mij niet in, of je nu voor of tegen bent is niet eens relevant.
Ik ben zeker niet voor geweld en moedig het zeker niet aan, maar het lijkt soms wel de enige manier om iets niet te laten gebeuren.
Geen respect voor andere geluiden..
Danielj, mee eens hoor, dus uiteindelijk gaat het erom dat als wij het goed hebben en de bomen tot in de hemel groeien we wel vluchtelingen op willen vangen, dan is het geen probleem, maar als we wat in moeten hebben leveren we ons eigen "luizenleventje" willen beschermen?