Een paar basisgegevens:
Hij is van 20/09/1996, het is een origineel belgische wagen, ik ben de derde eigenaar, zowel ik als de vorige eigenaar waren maniakken en hebben veel centjes in deze kist gepompt. Hij heeft nu 200 650 echte km's op de teller, met carpass, het equivalent van de nederlandse "NAP".
Vorige week heeft hij de belgische keuring met glans doorstaan.
Onder mijn regime is er het volgende gebeurd: onderhoud met castrol 10w40 ( nog maar net gebeurd met olie en luchtfilters van Mann) bij de vorige eigenaar was dit met sunoco 10w40. De M59 bak is volledig gereviseerd: syncromeshen, lagers,... De aandrijfashoezen zijn ook vernieuwd, de mudguards in de wielkasten ook
Er zit een nieuwe pilkington voorruit in, nieuwe fuseekogels, D-riem en waterpomp liggen klaar, kunnen mits meerprijs nog gemonteerd worden.
Er zit een nieuwe batterij in en een gereviseerde alternator, IPD subframe inserts en motorsteunen, de draagarmrubbers zijn ook van powerflex. Bij de bakwissel is er een nieuwe slavecilinder en druklager gemonteerd.
Qua tuning heeft de motor een MSD bobijn met nieuwe kabels, Rip kit , Rica chip, IPD turbocontroller/turboleidingen. Voor de rest zit er een veerpootbrug op, een KW v2, 302 mm met vrij recente klauwen( nieuw gekocht) rondom, V70 achterlichten, een dubbeldin caliber touchscreen radio met CD/MP3/dvd/sd lezer. De soundinstallatie onder de auto = een racekat na de downpipe met nog 1 demper erachter dat uitmondt in een mooi sierstuk. De originele uitlaatlijn is er ook bij. De caterontluchting en vacuumdarmen zijn ook reeds vervangen. Het tracs lichtje brandt, de vorige eigenaar zei dat hij die permanent heeft uitgeschakeld => dit boeide mij minder omdat ik dat toch vrij nutteloos vind. De vorige eigenaar heeft het hout overplakt met carbonfolie , dat kan eraf gehaald worden desgewenst, er zat ook een carbon versnellingspook op van MOMO, die heb ik vervangen door een gewone pook van een V70 classic.
De wagen staat op stalen 16'ers met ZGAN vredestein snowtrac winterbanden, de originele volans, en volan reservewiel is er ook bij, de banden daarvan zijn niet meer in goede staat.
De carrosserie is is goede staat, geen roest en vrij weinig beschadigingen, de vernis op de kofferspoiler laat wel een beetje los, dat is een typische kwaal. Al bij al ziet hij er zeer goed uit.
De wagen is ongevalvrij, de vorige eigenaar vertelde mij dat hij ooit eens een parkeeraanrijding had met een Mercedes en dat de bestuurderdeur daarvoor herspoten is geweest, ik zie daar wel niets van. Op de foto vanvoor zit er precies een deuk in de motorkap, IRL is die er wel niet

Bij de vorige eigenaar zijn er ook heel veel zaken vervangen, zowel ik als de vorige eigenaar waren best fan van preventief onderhoud, bij de vorige eigenaar is er dus ook best veel vervangen, ik herinner me dat bvb oliekoeler en leidingen, radiator ook onder zijn bewind zijn vervangen, ik heb wat hij vervangen heeft nog op een lijstje in de auto liggen.
De wagen heeft ook een afneembare trekhaak.
De prijs voor al dit moois ? 7850 EUR In mijn ogen is dat priced to sell, indien u daar anders over denkt mag u zich met goede argumentatie aanmelden.

Vragen ? PM me gerust, de wagen bevind zich in het noorden van Antwerpen , op nog geen half uur van Breda.