anonieme wagen

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
filip Dehond

anonieme wagen

Bericht door filip Dehond » 09 jun 2007, 13:49

Afgelopen donderdag na het werk van de UK naar Belgie gereden.

Gisteren kreeg ik een brief in de bus .. process - 148 op de snelweg ... vastgesteld door 2 agenten in een anonieme wagen ... de anonieme wagen had zo'n 1500 m achter mij gereden ... (geen flitst of laser)
na correctie reed ik zoals gewoonlijk.... 139 net genoeg voor een iets duurdere boete ...

het vooral deed zich voor om 1.20 am vrijdag ... op zo'n 2 km van thuis ..er was geen kat op de baan .. een auto kwam vlak na de oprit van de snelweg in mijn achterbumpter kleven en ging dan bij het eerst volgende tankstation weer af ..

ik vraag me dan af waarom ze mij niet liieten stoppen .. dan kon ik tenminste me nog verdedigen en zeggen dat ze alleen maar konden raden naar de exacte snelheid ... en dat ze de mensen niet mogen opjagen door bumper te rijden ..

Ik kan Markk heel goed begrijpen dat die uit zijn raaam hangt gaat roepen op de laser nichten :)))

Nuja men plicht als autorijder om de staatskas te spijzen is weeral volbracht.....

Roman

Bericht door Roman » 09 jun 2007, 14:06

Haat dat soort ongein.

Ben echt bang voor de dag dat ze hier ook beginnen met snelheids controles en/of laser en/of cameras.

Werd gisteren op een 50km/h weg ingehaalt (ik reed 150) alsof ik stil stond. 535d had er zin in :lol: Kon hem net niet bijhouden in de bochten met de 1.6 golf 4 :(

Hier rijd echt iedereen veel te hard. maar ja, de snelheids limieten op sommige wegen zijn debiel.

50 (en soms minder) op een weg met 2 rijbanen in iedere richting. Taxi's rijden nooit onder de 120 daar. Ik zelf ook amper. Politie vaak wel, maar doen nooit wat als je ze inhaalt.

Voor zolang het nog is, DF groeps verhuizing naar hier? :lol:

Plaats reactie