Eerste eigenaar. Alle opties, behalve elektrische stoelen. Vrijwel alleen snelweg kilometers Den Haag <-> Amsterdam en vakanties. Nooit met koude motor gas gegeven. Vrijwel nooit gaspedaal volledig gevloerd (geleidelijk versnellen om belasting van bak en motor te ontzien). Leer om het half jaar ingevet. Dashboard ziet er als nieuw uit. De zwakke "swirl flaps" zijn verwijderd en vervangen door afdekplaatjes. Bij 220.000 km getuned naar 272 pk (had van mij niet gehoeven, maar kon voordelig in combinatie met uitzetten EGR-klep). Automaatbak preventief gespoeld en van nieuwe pakkingen voorzien bij ZF in Delfgauw (bij iets van 210.000 km). Bak zag er als nieuw uit.
Ik was van plan om hem naar het miljoen te rijden, maar heb nu dus een M140i gekocht. Welke liefhebber neemt deze zeer fijne auto over en rijdt hem naar het miljoen? Ik ben er van overtuigd dat ie het moet kunnen halen omdat ik weet hoe netjes er mee gereden is. Kilometerstand is nu ca. 278.000 km. Schadevrij en heeft ook nooit schade gehad.
Wielen zijn eigenlijk niet mijn smaak. Zijn overgenomen van Luca voor de winterbanden. Ik heb ook nog de originele wielen erbij.
Vaste prijs: 9.999,- Euro.