Kielhalen dat tuig!
- Niels
- Auto: Prius+
Is een persoonlijke visie MichelMichel Pol schreef:@Niels,
Probleem is alleen dat de reisjes en pamperen oplossingen op kosten van de belastingbetaler allemaal bij links vandaan komen. Ook het promoten van de verrijking van de multiculturele samenleven als een godsgeschenk, zonder mitsen en maren komt uit die hoek.
Prettig weekend, ik ga naar de 24H
Michel

Veel plezier bij de 24H

-
Nee, rechts komt met goede ideeën maar krijgen het steeds niet doorgevoerd door links. Zie generaal pardon. Rechts was tegen, kabinet is 4 dagen gevormd en links drukt het er door heen. Ook dankzij de absurd laffe houding van de CDA, maar die zijn dan ook niet rechtsNiels schreef:Is een persoonlijke visie MichelMichel Pol schreef:@Niels,
Probleem is alleen dat de reisjes en pamperen oplossingen op kosten van de belastingbetaler allemaal bij links vandaan komen. Ook het promoten van de verrijking van de multiculturele samenleven als een godsgeschenk, zonder mitsen en maren komt uit die hoek.
Prettig weekend, ik ga naar de 24H
MichelRechts brandt zijn handen er niet aan dus kan niets verweten worden. Net als bij zoveel dingen die geld kosten..
Veel plezier bij de 24H
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ach, denk niet dat we hier een discussie over rechts vs. links moeten voeren.
Komen 'we' toch nooit uit.
Ik ben iig. behoorlijk rechts-stemmend, vooral sinds ik werk. In mijn jeugd/schooljaren overigens erg links maar dat verleer je snel genoeg, als je de schoolbanken verlaat en geld gaat verdienen (en vervolgens het meeste weer mag inleveren).

Ik ben iig. behoorlijk rechts-stemmend, vooral sinds ik werk. In mijn jeugd/schooljaren overigens erg links maar dat verleer je snel genoeg, als je de schoolbanken verlaat en geld gaat verdienen (en vervolgens het meeste weer mag inleveren).

- RVV
Goed idee ! dit soort politieke discussies stranden in 99 van de 100 keer op een welles nietes verhaal uit. Op het gummen forum veroorzaakt(e) het veelal tweespalt, irritatie over en weer is/was het resultaat. Laten we er voor waken dat het hier niet gebeurt.
Al doe politieke visies en meningen krijg je toch niet op 1 lijn.
- Niels
- Auto: Prius+
Ja dat was inderdaad een briljant idee Hugohugo schreef: Nee, rechts komt met goede ideeën maar krijgen het steeds niet doorgevoerd door links. Zie generaal pardon. Rechts was tegen, kabinet is 4 dagen gevormd en links drukt het er door heen. Ook dankzij de absurd laffe houding van de CDA, maar die zijn dan ook niet rechts

Van de week nog in de krant nog een stuk over een vrouw met opleiding, gezin en goede baan. Vanaf haar 5e in NL en nu 15 jaar later komen ze nog es een keer met een besluit: het land uit......levensverwoestend. En dat allemaal voor de cijfers en statistieken, hou op man

Daar is de VVD heel blij mee WouterWouter81 schreef:Ik ben iig. behoorlijk rechts-stemmend, vooral sinds ik werk. In mijn jeugd/schooljaren overigens erg links maar dat verleer je snel genoeg, als je de schoolbanken verlaat en geld gaat verdienen (en vervolgens het meeste weer mag inleveren).![]()
![]()

Ok Rico ik stop al

Nog ff politiek verantwoord lachen:
http://www.youtube.com/watch?v=nUaapY0c ... es%2Enl%2F
-
Dit is Driving-Fun, en niet Gummen. Omdat ik het politiek niet eens ben met Niels betekend natuurlijk niet dat ik hem als autoliefhebber/individu een eikel vind. Integendeel, vind het leuk om een stevige, doch volwassen discussie aan te gaan.Rico v Velzen schreef:Goed idee ! dit soort politieke discussies stranden in 99 van de 100 keer op een welles nietes verhaal uit. Op het gummen forum veroorzaakt(e) het veelal tweespalt, irritatie over en weer is/was het resultaat. Laten we er voor waken dat het hier niet gebeurt.
Dergelijke kortzichtigheid is niet aan mij besteed en, tot zover ik heb ervaren, aan weinig mensen weining mensen hier op het forum.