Sperdy schreef:Ja geil ... of is die Sabine inmiddels al 40+Pica schreef:Ben benieuwd wat Sabine Schmitz ermee uitvreet op de ring.
Joy schreef:46 zelfs.
Mooi, dan kan je d`r ook niks meer aan kapot maken...............

Sperdy schreef:Ja geil ... of is die Sabine inmiddels al 40+Pica schreef:Ben benieuwd wat Sabine Schmitz ermee uitvreet op de ring.
Joy schreef:46 zelfs.
Ho ho ho 's even kerel. Even dimmen. Met mijn Punto durf ik in alle omstandigheden in een bocht langdurig VOLGAS te geven!Downforce Hans schreef: Geven alleen gas wanneer als het rechtdoor gaat en beweren dat anderen niet kunnen rijden.......
Modellen
RS Carrosserievarianten 5 deur
Motoren en transmissies
2.3 EcoBoost 257KW (350pk) 6-bak
Kleuren
Shadow Black (Metaallak) Extra € 700
Bekledingen
Recaro stoelen met halflederen bekleding
Opties
Elektrisch verwarmbare voorruit Extra € 250
Performance Pack RS Extra € 1.950
Prijs € 52.900
Recyclingsbijdrage € 45
Leges € 49
Rijklaarmaakkosten€ 825
Totaalprijs € 53.819
Was sarcastisch bedoeld Ilija:)Macboy schreef: En als je met een Focus RS niet kan voorrijden bij klanten, waarmee nog wel ?
Heb de Focus RS op het salon van Brussel nader bekeken en dat was ook het eerste die mij stoorde (ben 1m94).GTRene schreef:als je de foto's zo ziet lijkt het idd vrij hoog.
edit verkeerde focus, moet nog ff zoeken![]()
het lijkt echter wel of je die recaro stoelen wel lager kan zetten met wat sleutelen, in die side mounts?
Leeftijd, ogen die wat minder worden, ik heb compensatie nodig.Macboy schreef:Jij bent ook een klein mannetje Hielke dus logisch dat je wat hoger wil zitten.
Jaaaa, die blijft mooiMacboy schreef:Nu ik Hielke zo voor me zie moet ik hieraan denken![]()
Nice!Wouter81 schreef:Mooi!
CoolArthur schreef:M'n vrouw zegt; dan wel zo'n felblauwe! Okay
Gebruikers op dit forum: RS-Ron, WillemBoer en 1 gast