Focus RS 2015
- JoostSchouten
Re: Focus RS 2015
Een van de shots die me het meeste opviel was het handrembochtje op 0:34, leuk om mee te spelen!
http://www.youtube.com/watch?v=XE0DoDTJWYE#t=0m33s" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=XE0DoDTJWYE#t=0m33s" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door JoostSchouten op 27 jan 2016, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Gorter & Hilhorst, jullie hebben de carjourno eer gered, vooral Hilhorst.
Ja ik wil 'm er wel bij hebben. Maar m'n klanten hè?:)
- MarkS
Zal wel weer een aantallen-leverbaarheid (tijd) issue worden als de interesse groot blijkt te zijn ...
- Hielke
Die willen 'm ook hebben. En daarom kan een nieuwe klant pas in 2017 rijden.Robin schreef:Gorter & Hilhorst, jullie hebben de carjourno eer gered, vooral Hilhorst.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik heb 'n beetje mijn reserves Hielke want een paar dagen terug was 't nog niks aldus bepaalde stuurlui:)

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Hielke schreef:Ook perfect. Eveneens hulde voor Peter Hilhorst.Wouter81 schreef:Goed filmpje van Autovisie ook.
Ding is echt goed. Annuleer die M2 bestellingen maar. Dit is de nieuwe orde!
Hielke schreef:Er staat geen propellor op Kees, dat weet je toch wel?k33z schreef:Wat een machtige machine.... I want one!
Ik zal maar even happen dan;
Of ie goed is wil ik graag zelf ondervinden, goed is een relatief en voor al persoonlijk begrip, heel de wereld pers was lyrisch over de GTS, ik had daar achteraf toch wat andere meningen over. De auto kan dan nog steeds erg goed zijn terwijl je er persoonlijk een wat mindere klik mee hebt.
Dat geld voor de RS, maar uiteraard ook voor de M2, Porker, vul maar in, merk en badge doet niet terzake, marketing van een autojournalist (hoe onafhankelijk is dat??) nog minder.....
ja, ik wil hem best hoor, maar dan wel met 2 deuren minder..........

- MarkS
En gezien jouw ervaringen ga je dat met een proefrit ook niet "oplossen"
dus zit er niks anders op dat ding ook maar te bestellen.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
I want one
Wat een ding.
Volgens mij zit je na elke rit daarmee zo achter je bureau:
Hoe aanstootgevend zou het zijn om zo'n ding (in dat metallic donkergrijs) als daily driver in te zetten en ook om bij klanten mee voor te komen?

Volgens mij zit je na elke rit daarmee zo achter je bureau:

Hoe aanstootgevend zou het zijn om zo'n ding (in dat metallic donkergrijs) als daily driver in te zetten en ook om bij klanten mee voor te komen?

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
MarkS schreef:En gezien jouw ervaringen ga je dat met een proefrit ook niet "oplossen"
Proefrit is idd ook beperkt qua maken goede en gemotiveerde afweging. Daarom schreef ik ook "achteraf" , ik had wel heel erg goed geluisterd en vooral ook gekeken naar al die lekkere video`s

Gewoon bestellen en rap verkopen als ie niet bevalt

- Sperdy
Hoeft niet, maar je moet er geen rondje rond de kerk van maken. Middagje sturen met een auto, en je weet het wel hoor ..romo schreef: Proefrit is idd ook beperkt qua maken goede en gemotiveerde afweging
- FreudeamFahren
Ligt eraan denk ik. Reclame bureau met automotive focus (ha!) is ander verhaal dan ik noem maar iets accountancy.Wouter81 schreef:(...)
- MarkS
Idd, en denk dat je tegenwoordig gezien aanbod/vraag (denk M2, Focus RS, ...) ook geen heel groot financieel risico loopt.romo schreef:Gewoon bestellen en rap verkopen als ie niet bevalt![]()
- romo
Sperdy schreef:Hoeft niet, maar je moet er geen rondje rond de kerk van maken. Middagje sturen met een auto, en je weet het wel hoor ..romo schreef: Proefrit is idd ook beperkt qua maken goede en gemotiveerde afweging
Dat is ook wel waar maar dan moet je wel die gelegenheid geboden worden!!! ( ik kan een heel smerig verhaal ophangen hoe dat bij mijn Porker ervaring in Leusden ging, maar ach, laat maar, maakt nu ook niks meer uit)
- Sperdy
Eens Robert, jou moet wel de gelegenheid worden geboden. Wist je dat ik bij PCL de Spyder toendertijd een heel weekend heb meegekregen? (ze wilden er waarschijnlijk vanafromo schreef:Sperdy schreef:Hoeft niet, maar je moet er geen rondje rond de kerk van maken. Middagje sturen met een auto, en je weet het wel hoor ..romo schreef: Proefrit is idd ook beperkt qua maken goede en gemotiveerde afweging
Dat is ook wel waar maar dan moet je wel die gelegenheid geboden worden!!! ( ik kan een heel smerig verhaal ophangen hoe dat bij mijn Porker ervaring in Leusden ging, maar ach, laat maar, maakt nu ook niks meer uit)

- romo
^ Zo kan (IMHO moet) het dus ook !
Indeed;
Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a ///Mystery...........
Indeed;
Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a ///Mystery...........

- GTRene
er zijn er niet zoveel die zo goed/makkelijk kunnen gooien/rijden met zo'n auto, bovendien op de NL wegen ook niet echt verstandig denk ik, of niemand moet het zien.
zo'n auto zal voor sommige dan top zijn met gebodene voor dat geld en wat je er mee kan, voor anderen is het
meer een wantohave sportieve hatch waar ze relatief braaf mee gaan rijden denk ik.
magoed dat geld natuurlijk voor de meeste sportieve karren, hopelijk komen er nu meer van dat soort sportieve hatch bommetjes voor rond de 50k en met of RWD of AWD
zo'n auto zal voor sommige dan top zijn met gebodene voor dat geld en wat je er mee kan, voor anderen is het
meer een wantohave sportieve hatch waar ze relatief braaf mee gaan rijden denk ik.
magoed dat geld natuurlijk voor de meeste sportieve karren, hopelijk komen er nu meer van dat soort sportieve hatch bommetjes voor rond de 50k en met of RWD of AWD
- wim breman
Mijn dealer heeft me een proefrit aangeboden, ga ik zeker gebruik van maken..........het liefst alleen.
Het aantal RSsen voor Nederland is voor dit jaar al zo goed als uitverkocht.
Het aantal RSsen voor Nederland is voor dit jaar al zo goed als uitverkocht.
- Erik
- Auto: BMW ///M
Het maakt natuurlijk wel een verschil of een paar dikkoppen uit de states of de UK die absoluut niet kunnen rijden, ineens gaan roepen dat ie goed is omdat ze voor het eerst van hun leven een paar strepen trekken, die langer zijn dan 2 meter, tijdens het aan het stuur draaien, of dat mensen dat roepen die ook een beetje kunnen hoepelen
Het zou mooi zijn of iemand specifiek op zoek kan naar de (mijn?) aangedragen mogelijke minpunten; "zit de electronica niet in de weg".
Ik raak meer en meer overtuigd van niet, maar dat terzijde, sterker nog, ik wordt gek van dat stemmetje in mijn hoofd
Popma, als jij je zorgen maakt over je voorkomen bij klanten zou ik ipv een representatieve wagen eens wat anders overwegen en nog eens goed naar die film "face off" kijken
Dus.
Een blauwe graag zonder RS fancies, gewoon kaal.
Plus een setje goede kuipen + hydro handrem.
Dat lijkt me alles wat je nodig hebt.
En met deze velgen, witte jetsers 18".
Helemaal goed.
Van de zomer maar eens kijken, als die van Andre voor een eerste diff revisie naar de garage kan

Het zou mooi zijn of iemand specifiek op zoek kan naar de (mijn?) aangedragen mogelijke minpunten; "zit de electronica niet in de weg".
Ik raak meer en meer overtuigd van niet, maar dat terzijde, sterker nog, ik wordt gek van dat stemmetje in mijn hoofd
Popma, als jij je zorgen maakt over je voorkomen bij klanten zou ik ipv een representatieve wagen eens wat anders overwegen en nog eens goed naar die film "face off" kijken

Dus.
Een blauwe graag zonder RS fancies, gewoon kaal.
Plus een setje goede kuipen + hydro handrem.
Dat lijkt me alles wat je nodig hebt.
En met deze velgen, witte jetsers 18".
Helemaal goed.
Van de zomer maar eens kijken, als die van Andre voor een eerste diff revisie naar de garage kan

-
Filmpjes gezien.. Supergaaf!
- Downforce Hans
Ik val sowieso bijna van mijn stoel van het lachen als ik het commentaar hier lees van die super stuurlui (behalve Andre dan) hier op het forum.Robin schreef:Ik heb 'n beetje mijn reserves Hielke want een paar dagen terug was 't nog niks aldus bepaalde stuurlui:)
Geven alleen gas wanneer als het rechtdoor gaat en beweren dat anderen niet kunnen rijden.......

- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Gave filmpjes!
Wat me opvalt is dat de auto ook heerlijk klinkt en dat het eigenlijk voor ieder wat wils is. Comfi in normal mode, ultieme tractie in trackmode en beweeglijk in Drift mode. Echt heel knap. En dat voor 50k.
Wat me opvalt is dat de auto ook heerlijk klinkt en dat het eigenlijk voor ieder wat wils is. Comfi in normal mode, ultieme tractie in trackmode en beweeglijk in Drift mode. Echt heel knap. En dat voor 50k.
- Pica
- Auto: Ford Focus CC Titanium
Ben benieuwd wat Sabine Schmitz ermee uitvreet op de ring.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Wel super netjes van Ford Nederland dat ze dat ding zo scherp prijzen, ook omdat hij erg gewild is. Mag ook gezegd worden. Ze hadden er ook 60k voor kunnen vragen.
- Sperdy
Ja geil ... of is die Sabine inmiddels al 40+Pica schreef:Ben benieuwd wat Sabine Schmitz ermee uitvreet op de ring.