Er is al heel veel gebeurt... En er zijn veel nieuwe onderdelen op gegaan waaronder een complete set Powerflex Black bushes, GAZ coilovers. Nu is de motor aan de beurt, dit blijft de standaard 1.6. Alleen zullen er nu dubbele 40 DCOE Webers op komen inplaats van de injectie. Met waarschijnlijk een fast road nokkenas en daar houd het voor nu wel even mee op! Het blok is wel helemaal uit elkaar en is gelukkig nog in redelijke staat. Gelijk een nieuwe laag verf er op! Straks goed voor zo'n 120pk's hoop ik!
De reden dat ik mij aanmeld op dit forum is omdat ik qua stoelen opzoek ben naar wat anders dan wat er in zat. Ik wil eigenlijk naar een vaste kuipstoel toe. Ik ben een beetje aan het kijken in welke stoel ik goed pas. Ik ben best wel lang (rond de 2 meter ongeveer). Ik had de Corbeau Club Sport op het oog. Met name door de aantrekkelijke prijs en uitstraling vind ik m ook niet verkeerd. Maar ik weet dus niet of ik daar in pas! Kent iemand een dealer of persoon waar ik misschien proef zou kunnen zitten? Welke stoelen zouden nog meer geschikt voor lange mensen?
Mijn project is verder hier te volgen mocht je dat leuk vinden om te bekijken.