Morgan 3-wheeler, verkocht!
- tomgtr
Re: Morgan 3-wheeler 2012
Ik loop nog met een grijns van oor tot oor. Nu ff druk met kids, zal vanavond even wat langer reageren. Ik ben om, nu de CFO nog.
-
OnlineLuco
Als je hem koopt ff langskomen he, lijkt me ook wel wattomgtr schreef:Ik loop nog met een grijns van oor tot oor. Nu ff druk met kids, zal vanavond even wat langer reageren. Ik ben om, nu de CFO nog.

- tomgtr
Luco, je hebt GTR geprobeerd dus deze kan ook.
-
Tom, brandertje, tentje, 2 slaapzakken in de wagen proppen. Zoontje ernaast zetten en van de zomer, zonder haast, gewoon 3 tot 5 dagen doelloos rondtoeren door Frankrijk over de kleine wegen.
Gewoon de grens over naar België en dan direct de snelweg af.
Zelfs als je dan niet ver komt heb je een wereldtijd!
Gewoon de grens over naar België en dan direct de snelweg af.
Zelfs als je dan niet ver komt heb je een wereldtijd!
-
OnlineLuco
tomgtr schreef:Luco, je hebt GTR geprobeerd dus deze kan ook.

GTR ben ik nog steeds niet vergeten

Morgan is wel leuk op de polderweggetjes hier denk ik

- tomgtr
Ik woon midden in de polder. 

-
OnlineLuco
Jij ook al 

- tomgtr
Zo, verslagje. Vanmorgen om 11:02 arriveerde ik (fashionably late voor iemand die zo'n zin heeft in een ritje). Was niet moeilijk vinden met zo'n morgan voor de deur. Sterker nog, later vroeg ik waar de Lotus stond. Schuin voor de Morgan dus. Nooit gezien! Geloof dat ik een beetje hyper was....
Gauw ingestapt, Hans reed het eerste stukje, niet veel later van plek gewisseld. Best even wennen in begin. Inschatten hoever rechterwiel naar buiten steekt en de motor op toeren houden. Drempeltjes en langzaam rijden is terug naar 1. Maar went snel. Verbazend hoe comfortabel dat rijdt. Zo lekker geveerd dat rotondes bijna rechtdoor genomen worden. Via Pijnacker naar Delft gereden en even bij mij thuis een bakkie gedaan. Lars m'n zoon was snel om. Kopen dat ding! M'n dochter niet. Pa, je gaat er 2 keer mee naar je werk en ik zit er voor joker naast en daarna ben je hem zat. De CFO had ook soortgelijke bedenkingen. Boeie, zo'n dng is gewoon geweldig, geloof me, met dat ding op pad doe je lachend of grijnzend. Begrijp nu ook een beetje dat mensen zeggen dat regen niet veel uitmaakt. Terug gereden en voelde al veel vertrouwder. Drempels werden dicht bij huis al iets overmoedig genomen (o ja, shit, achter zit het wiel in midden. Uur of 1 waren weer terug, nog even paar foto's geschoten, mooi boek bekeken over bouw van DEZE Morgan en een Morgan boek mee gekregen om wat meer over te lezen. In eigen auto gestapt, jezus wat een boot en wat reageert alles traag. Alleen het pookje voelde beetje gelijk aan die van Morgan. Maar aan zo'n M DCT pookje trekken haalt niet veel uit. Terug thuis met droeve puppy ogen nog even aangekondigd : want! Nu uren verder : still want!!! Maar even kijken of ik carport er doorkrijg bij buren. En of ik het redelijk vind om tot die tijd bij Hans te laten staan. Kan me voorstellen dat hij dat snel zat wordt en hoe vaak haal ik dan die auto op? I In elk geval, Hans bedankt voor geweldige ochtend, we spreken elkaar snel. En oh ja bij terugkomst die geweldige Lotus gezien. Schitterend ook!
Gauw ingestapt, Hans reed het eerste stukje, niet veel later van plek gewisseld. Best even wennen in begin. Inschatten hoever rechterwiel naar buiten steekt en de motor op toeren houden. Drempeltjes en langzaam rijden is terug naar 1. Maar went snel. Verbazend hoe comfortabel dat rijdt. Zo lekker geveerd dat rotondes bijna rechtdoor genomen worden. Via Pijnacker naar Delft gereden en even bij mij thuis een bakkie gedaan. Lars m'n zoon was snel om. Kopen dat ding! M'n dochter niet. Pa, je gaat er 2 keer mee naar je werk en ik zit er voor joker naast en daarna ben je hem zat. De CFO had ook soortgelijke bedenkingen. Boeie, zo'n dng is gewoon geweldig, geloof me, met dat ding op pad doe je lachend of grijnzend. Begrijp nu ook een beetje dat mensen zeggen dat regen niet veel uitmaakt. Terug gereden en voelde al veel vertrouwder. Drempels werden dicht bij huis al iets overmoedig genomen (o ja, shit, achter zit het wiel in midden. Uur of 1 waren weer terug, nog even paar foto's geschoten, mooi boek bekeken over bouw van DEZE Morgan en een Morgan boek mee gekregen om wat meer over te lezen. In eigen auto gestapt, jezus wat een boot en wat reageert alles traag. Alleen het pookje voelde beetje gelijk aan die van Morgan. Maar aan zo'n M DCT pookje trekken haalt niet veel uit. Terug thuis met droeve puppy ogen nog even aangekondigd : want! Nu uren verder : still want!!! Maar even kijken of ik carport er doorkrijg bij buren. En of ik het redelijk vind om tot die tijd bij Hans te laten staan. Kan me voorstellen dat hij dat snel zat wordt en hoe vaak haal ik dan die auto op? I In elk geval, Hans bedankt voor geweldige ochtend, we spreken elkaar snel. En oh ja bij terugkomst die geweldige Lotus gezien. Schitterend ook!
- Bijlagen
-
- image.jpeg (203.33 KiB) 3613 keer bekeken
- Riceaux
Geweldig!
Pure DF zo'n ding!
Mooie Aston ook er achter!

Mooie Aston ook er achter!

- HJ2
... had ik dat geweten, was ik met een vlaggetje en Canon langs de kant gaan staan
Was Delft weer even een stukje rijker met dat scheurijzer!

Was Delft weer even een stukje rijker met dat scheurijzer!

- dvh
Je moet er plek voor hebben. En wat centen over die je niet mist.
Maar een betere zondagsauto kan ik me niet bedenken
Maar een betere zondagsauto kan ik me niet bedenken

-
OnlineLuco
Als je hem koopt mag je hem tot de carport af is ook hier stallen hoor, gewoon lekker binnentomgtr schreef:Zo, verslagje.blabla

- HJ2
Dan wel de sleutels achterlaten zeker 

- Macboy
Geweldig Tom !! Meer fotos aub
-
OnlineLuco
Zon ding kan je ook zonder sleutels wel aan de praat krijgenHJ2 schreef:Dan wel de sleutels achterlaten zeker

- dvh
Wat ouder foto's uit mijn archief...
- Bijlagen
-
- image.jpeg (183.1 KiB) 3567 keer bekeken
-
- image.jpeg (183.15 KiB) 3567 keer bekeken
-
- image.jpeg (202.64 KiB) 3567 keer bekeken
- tomgtr
Ilja, was te hyper om eraan te denken. Bovenstaande maakte m'n vrouw. 2 mannen met een duikbril in een zeepkist vond ze helaas te uncool om een foto te nemen. Toen we terug bij Hans waren nog even een paar genomen. Maar hoe mooi of cool de auto ook is, de rijbeleving is echt onbeschrijvelijk. De Aston Rapide is van buurman. Ilja zou in katzwijm vallen bij het zien van dat interieur!
- Bijlagen
-
- image.jpeg (167.41 KiB) 3561 keer bekeken
-
- image.jpeg (129.46 KiB) 3561 keer bekeken
-
Wie de auto uncool vindt moet het echte leven nog ontdekken. Als je het geld hebt liggen, kopen!!! 
Kijk Tom en Hans gespot!

Kijk Tom en Hans gespot!

- tomgtr
Die 2 zijn nog ouder dan ik en te oud om hun nek ver genoeg te kunnen draaien om mijn foto's goed te zien (bloody iphone).
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ja was een leuke ochtend!
Goed Morgan weer, lekker fris en zon. Tom die Morgan staat je goed de volgende keer neem je je vrouw een rondje mee en ze is ook om!
Geen probleem als de Morgan bij mij staat ik geef je gewoon de sleutel vd garage kan je hem zelf gewoon pakken, no worries!

- HJ2
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: Morgan 3-wheeler, verkocht!
Verkocht! De nieuwe eigenaar gaat hier heel veel plezier mee beleven!!
Mag een slotje op, weg.
Mag een slotje op, weg.
-
OnlineLuco
Nou gefeliciteerd Tomgtr 

- Knot
Is toch nog rap gegaan dan hans, gefeliciteerd, hoop voor het 10 voudige van de BMW.....
- Roy RS
altijd mooi om te zien dat de onverkoopbare machines zo snel gaan