3-6-2007: Time-Attack op CPZ
-
- GTRene
-
-
-
- Elmar
Ik heb zelfs in foto reportages de M3 niet terug gezien. Waarschijnlijk omdat de auto nog het standaard uitlaatsysteem heeft, is ie in vergelijking met de andere deelnemers vrij stil en dan "klinkt ie langzaam". Ze hadden dus waarschijnlijk niet verwacht dat zo'n outsider zou winnen. Iets wat ik persoonlijk leuker vind dan ergens op een foto of video te staan. 

- RVV
blijf het wel belachelijk vinden. Als klasse winnaar was meer aandacht op zijn plaats.Elmar schreef:Ik heb zelfs in foto reportages de M3 niet terug gezien. Waarschijnlijk omdat de auto nog het standaard uitlaatsysteem heeft, is ie in vergelijking met de andere deelnemers vrij stil en dan "klinkt ie langzaam". Ze hadden dus waarschijnlijk niet verwacht dat zo'n outsider zou winnen. Iets wat ik persoonlijk leuker vind dan ergens op een foto of video te staan.
- GTRene
Helemaal mee eens, misschien in het volgende nummer wat meer aandacht anders vind ik het belachelijk! minimaal een foto en specs van de auto en van Elmar.Rico v Velzen schreef:blijf het wel belachelijk vinden. Als klasse winnaar was meer aandacht op zijn plaats.Elmar schreef:Ik heb zelfs in foto reportages de M3 niet terug gezien. Waarschijnlijk omdat de auto nog het standaard uitlaatsysteem heeft, is ie in vergelijking met de andere deelnemers vrij stil en dan "klinkt ie langzaam". Ze hadden dus waarschijnlijk niet verwacht dat zo'n outsider zou winnen. Iets wat ik persoonlijk leuker vind dan ergens op een foto of video te staan.
- Stéphane
Camera-man weet gewoon niet wat hij aan het filmen is en hij luistert ook niet naar de omroeper. Als hij had gehoord welke rijders en auto's het snelst waren tijdens de kwalificatie had hij daar meer aandacht aan kunnen besteden tijdens het filmen van de finales.
Dan krijg je dus zo'n SBS6 filmpje zoals nu wat totaal niet op de werkelijke situatie is gebaseerd, maar puur voor het spectakel bedoeld is.
Dan krijg je dus zo'n SBS6 filmpje zoals nu wat totaal niet op de werkelijke situatie is gebaseerd, maar puur voor het spectakel bedoeld is.
- Bert ///M3
- Kasteel
http://www.extreme-machines.nl/Filmpjes ... k_lowq.wmv
Leuk filmpje, op het einde komt zelfs de Landmacht nog even voorbij gedenderd
.
Leuk filmpje, op het einde komt zelfs de Landmacht nog even voorbij gedenderd

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Leuk dat Cor , wim en bram nog even in beeld waren....Kasteel schreef:http://www.extreme-machines.nl/Filmpjes ... k_lowq.wmv
Leuk filmpje, op het einde komt zelfs de Landmacht nog even voorbij gedenderd.
@ Bram
Je kan hem amper op de baan houden joh!