Ik hoop dat je hem niet kwijtraakt en dat we volgend jaar nog een ritje maken samen!
Hans R schreef:Kom dan gewoon even met de mijne rijden..
Met deze verouderde versleten semi's gaat dat hemtomgtr schreef:Top, wanneer kom je een keer een bakkie doen Allen? Als het regent trap ik de Sauna wel aan, kan je een uurtje ontdooien.
Ik hoop ook dat 'ie hem niet kwijtraakt. Kan ik ook nog een ritje met hem makenRoy RS schreef: Ik hoop dat je hem niet kwijtraakt en dat we volgend jaar nog een ritje maken samen!
Ik wil, ik wil!Hans R schreef:@Tom kom je morgen rijden? Het wordt goed 3-wheeler weer!
Hehe.. dan moeten we nu gaan! Sneeuwketting mee en gaan.. (Noordkaap)Snipe schreef:Ik hoop ook dat 'ie hem niet kwijtraakt. Kan ik ook nog een ritje met hem makenRoy RS schreef: Ik hoop dat je hem niet kwijtraakt en dat we volgend jaar nog een ritje maken samen!
Ik was eergisteren in Noorwegen, maar -25 in zo'n Morgan lijkt me wel koud...Hans R schreef:Hehe.. dan moeten we nu gaan! Sneeuwketting mee en gaan.. (Noordkaap)Snipe schreef:Ik hoop ook dat 'ie hem niet kwijtraakt. Kan ik ook nog een ritje met hem makenRoy RS schreef: Ik hoop dat je hem niet kwijtraakt en dat we volgend jaar nog een ritje maken samen!
Ga wel met de Lotus en een groepje naar Schotland in Mei.. ook leuk!
de Lotus bevalt nog steeds goed?Hans R schreef:Hehe.. dan moeten we nu gaan! Sneeuwketting mee en gaan.. (Noordkaap)Snipe schreef:Ik hoop ook dat 'ie hem niet kwijtraakt. Kan ik ook nog een ritje met hem makenRoy RS schreef: Ik hoop dat je hem niet kwijtraakt en dat we volgend jaar nog een ritje maken samen!
Ga wel met de Lotus en een groepje naar Schotland in Mei.. ook leuk!
Verslag + paar kiekjes zou zeer gewaardeerd worden! Hier ook zonder twijfel 'n bucketlist autotomgtr schreef:Ik ben morgen helemaal vrij behalve laat in de middag. Dus say the time and I'm yor man.
GTRene schreef: de Lotus bevalt nog steeds goed?
lijkt me ook een heerlijk wagentje dat model af 2010
Zie je om 11 uurHans R schreef:Ja wat je zegt het is idd een Bucketlist carMaarja ik moet zakelijk verder anders blijft die lekker staan, dit is te bijzonder en bijzonder leuk!
@Tom PM send! Doe een warme jas aan
lolHans R schreef:GTRene schreef: de Lotus bevalt nog steeds goed?
lijkt me ook een heerlijk wagentje dat model af 2010
De Lotus bevalt prima! Is nu mijn daily dus ga zo stofzuigen anders krijg ik op mijn kop van Knot![]()
Hij heeft een 2Bular 4-2-1 spruitstuk met 2Bular uitlaat en trekt daardoor veel beter door zijn toerengebied, snel genoeg en als het goed is nu 150pk. Lekker gooi en smijt autootje rijd veel gemakkelijker dan mijn Exige cup 260.
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, Fabian, Majestic-12 [Bot], MarcelV, Redis, WJ en 6 gasten