Hoppa schreef:Staat hier ook wel s op de hoek.. bij Buursema.... dan weer naar Meppel, dan weer bij Buursema
Zit volgens mij oude Active autowerks supercharger kit op, volgens hun een G-lader
Ben er 6 weken geleden s omheen gelopen in de showroom, zag er wel netjes uit, kleur vindt ik helemaal niets maar das persoonlijk.
Informatie van de verkoper
Orgineel Hartge 19 inch l.m.velgen , Eisenmann uitlaat systeem , G-Lader met eigen smering en koelling meer dan 100PK extra Onderhoud Boek aanwezig en compleet afgestempeld.
Even uit mijn hoofd, want het is al even geleden dat ik deze auto bekeken en beluisterd heb:
- koppeling kan het vermogen niet helemaal lekker aan
- status drijfstanglagers onbekend
- moet nodig een beurt hebben
- rukbanden rondom
- best wat cosmetische puntjes
- zwerft al een jaar of 2 rond bij verschillende handelaren. Meestal vroegen ze rond de 20k, daarom haakte ik icm bovenstaande ook af
Vanmiddag even wezen kijken bij de 08-HR-SF.
Auto staat permanent buiten, dat kan in Putten volgens de verkoper.
Optisch een aantal beschadigingen, velgen hebben kennisgemaakt met stoepranden en de voorbanden hebben het zwaar gehad aan de buitenzijde.
Remschijven voor en achter komen in aanmerking voor vervanging, een duidelijk voelbare rand is aanwezig.
Linker voorband staat zonder lucht leeg te zijn.
Auto moest gestart worden met een starthulp, gevalletje accu leeg.
Motor loopt mooi rond.
De compressor is ingebouwd door Paul Vlasblom, vakwerk gegarandeerd.
Van de auto is geen historie in welke vorm dan ook.
2 originele sleutels aanwezig.
De prijs is vast, het enige dat niet betaald hoeft te worden zijn de afleverkosten van 795,- omdat de auto zonder garantie wordt verkocht.
Betalen, overschrijven en rijden dus.
Things to do:
Preventief Drijfstanglagers vervangen.
Fatsoenlijk rubber eronder
Koppeling
Schijven & blokken rondom
Goede poetsbeurt en beschadigingen wegwerken
Chromeline vervangen door matt zwart
Hoe die rijdt weet ik niet.
Behoort enkel tot de mogelijkheden in geval van koop.