Poeh dit of LBB zou moeilijke keuze zijnRobin schreef:1erforum: Een M2 in Mineralgrau binnen in 'n garageshowroom, even scrollen. ook mooi:)
http://www.1erforum.de/threads/foto-thr ... 42/page-13" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW M2
-
Re: BMW M2
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin schreef:1erforum: Een M2 in Mineralgrau binnen in 'n garageshowroom, even scrollen. ook mooi:)
http://www.1erforum.de/threads/foto-thr ... 42/page-13" onclick="window.open(this.href);return false;
No offense to anybody out here...........maar wat een dooie kleur is het, zeker als de kar iets smerig is, straalt niks uit.
Ja ik ken de perfect ge-de-tailde MG M3-4 en op Bimmerpost, maar das ver van hoe zo`n kar IRL hier in bewolkt NL het straatbeeld siert......
Steenkolengrijs is het, mooi in de grond laten, beter voor CO2 ook.............

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Da's ook wel zo Romo. En hier ziet ie er uit als Dunkelgrau want weinig verlichting.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Doen jullie me toch wel een beetje pijn hoor
Gweldige kleur vind ik het, hier weliswaar op de 3-er.

Gweldige kleur vind ik het, hier weliswaar op de 3-er.
- Bijlagen
-
- image.jpeg (1.82 MiB) 2136 keer bekeken
-
- image.jpeg (1.53 MiB) 2136 keer bekeken
- Riceaux
Mooie kleur hoor Arthur. Maar als je ook dat blauw kan kiezen! 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Snap ik. Maar MG wordt zo afgebrand terwijl dat irl heel mooi is. Zou bij mij tussen blauw en MG gaan. Maar goed, ik koop geen M2 

-
Vind MG een van de mooiste kleuren bij BMW! Net iets te ingetogen maar staat ook wel heel strak, mooie sleeper kleur op de meer potente BMW's. En vormen komen beter uit dan in zwart. Vond Space Grau nog mooier omdat dat wel een beetje sprankelend is (net als palladium zilver op Mercedes), had dat ooit op een nieuwe 118d met M pakket i.c.m. donkere achterlichten. Waanzinnig mooiArthur schreef:Snap ik. Maar MG wordt zo afgebrand terwijl dat irl heel mooi is. Zou bij mij tussen blauw en MG gaan. Maar goed, ik koop geen M2
- Tim N
Pas maar op dat zei Robin ook 54 pagina's geleden 

Arthur schreef:Maar goed, ik koop geen M2
-
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;Twist schreef:Vind MG een van de mooiste kleuren bij BMW! Net iets te ingetogen maar staat ook wel heel strak, mooie sleeper kleur op de meer potente BMW's. En vormen komen beter uit dan in zwart. Vond Space Grau nog mooier omdat dat wel een beetje sprankelend is (net als palladium zilver op Mercedes), had dat ooit op een nieuwe 118d met M pakket i.c.m. donkere achterlichten. Waanzinnig mooiArthur schreef:Snap ik. Maar MG wordt zo afgebrand terwijl dat irl heel mooi is. Zou bij mij tussen blauw en MG gaan. Maar goed, ik koop geen M2
Wauw! (en daarmee bedoel ik niet de automaat en de 5 deuren natuurlijk....)
- Riceaux
Waarom is dat nou geen 3-deurs met handbakTwist schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;Twist schreef:Vind MG een van de mooiste kleuren bij BMW! Net iets te ingetogen maar staat ook wel heel strak, mooie sleeper kleur op de meer potente BMW's. En vormen komen beter uit dan in zwart. Vond Space Grau nog mooier omdat dat wel een beetje sprankelend is (net als palladium zilver op Mercedes), had dat ooit op een nieuwe 118d met M pakket i.c.m. donkere achterlichten. Waanzinnig mooiArthur schreef:Snap ik. Maar MG wordt zo afgebrand terwijl dat irl heel mooi is. Zou bij mij tussen blauw en MG gaan. Maar goed, ik koop geen M2
Wauw! (en daarmee bedoel ik niet de automaat en de 5 deuren natuurlijk....)

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Arthur schreef:Snap ik. Maar MG wordt zo afgebrand terwijl dat irl heel mooi is. Zou bij mij tussen blauw en MG gaan. Maar goed, ik koop geen M2
Daarom met respect voor andere meningen................

Ik blijf er bij; het is een grijze muizen kleur.........daar hebben we d`r al meer dan zat van......
MG valt in de categorie Space Grau, Sparkling Graphite en mannen in grijze pakken.............allemaal verschrikkelijk IMHO........
-
Op de auto van Arthur vind ik het mooi en misstaat zo'n kleur niet.
Voor een M2 weet ik het niet. Wit of blauw. Mag wel een beetje spannend zijn, ook niet te (vind de kar al erg/te uitbundig qua spoilerwerk).
Voor een M2 weet ik het niet. Wit of blauw. Mag wel een beetje spannend zijn, ook niet te (vind de kar al erg/te uitbundig qua spoilerwerk).
- romo
Tom schreef:Op de auto van Arthur vind ik het mooi en misstaat zo'n kleur niet.
Kijk die Ford Focus RS dan is, dan is zo`n M2 een mak schaap ..........

-
Inderdaad. Welk spoilerwerk op de M2?romo schreef:Tom schreef:Op de auto van Arthur vind ik het mooi en misstaat zo'n kleur niet.
Kijk die Ford Focus RS dan is, dan is zo`n M2 een mak schaap ..........
Zet 'm op die 18 inch winterset en 't lijkt 'n 220d met M pakket:)

- FreudeamFahren
Voor- en achterbumper vind ik aardig Autostyle Special, grof in de lijnvoering (zeker voor) en bepaald niet subtiel. 4 uitlaten helpen in dat opzicht ook niet. Daar doen winterwielen niks aan af. Dat een Focus RS nog een graadje "erger" is maakt een M2 niet ineens alsnog subtiel. Don't get me wrong: ik vind 'n M2 op de plaatjes niet lelijk, maar het verfijnde subtiele van bijvoorbeeld een e46 M3 is in geen velden of wegen te bekennen IMHO.
-
Tja ik vond 'm juist in 't echt beetje tammer dan wat ik van de plaatjes zag ....zelfs met dat 'schreeuwende' LBB, dus over smaak valt niet te twisten, maar het ding op 'n moment 'Autostyle' achtig noemen, mag dan zul je 'm toch echt irl moeten aanschouwen. Bij de M4 GTS heb ik dat wel overigens:)
En 'n GT4 Cayman, hoe mooi en goed ook. overal spoilertjes en dingetjes. Maar dat zit MIJ niet in de weg om zo'n ding te waarderen op wat ie is. Vind 't wel gaaf. 991 GT3 RS. Machtig.
Maar anderen wel blijkbaar. Spoilers/dashboards etc. maar ieder het zijne...
Bij mij: Rammen met die handel!
En anders pak ik op den duur wel de metro.
En 'n GT4 Cayman, hoe mooi en goed ook. overal spoilertjes en dingetjes. Maar dat zit MIJ niet in de weg om zo'n ding te waarderen op wat ie is. Vind 't wel gaaf. 991 GT3 RS. Machtig.
Maar anderen wel blijkbaar. Spoilers/dashboards etc. maar ieder het zijne...
Bij mij: Rammen met die handel!
En anders pak ik op den duur wel de metro.
- FreudeamFahren
Ieder het zijne, helemaal waar, maar voor er conclusies worden getrokken die ik nergens heb neergepend: het dashboard in de Focus en de spoileritus op de M2 doen niks af aan hun stuurmanskwaliteiten. Ik zou de M2 niet laten staan vanwege die bumpers, de Focus wel vanwege het dashboard (zoals terecht gezegd in dat draadje: er zijn plenty auto's in die (prijs)klasse waar ze het zowel qua design als qua materialen beter voor elkaar hebben; daarbij is € 50.000,= nog steeds € 50.000,=, hoe dwars ie ook ken; voor dat geld kwam ik met een 1 M Coupé thuis, of met een e90 M3 én een Boxster S, etc).
Veel interessanter: ik ben benieuwd hoe goed ze de stuurinstallatie van de M2 voor elkaar hebben...! Dat kon nog wel eens het grootste verschil zijn tussen de 1 M en de M2, samen met wat rappere tussenacceleratie tijden.
Veel interessanter: ik ben benieuwd hoe goed ze de stuurinstallatie van de M2 voor elkaar hebben...! Dat kon nog wel eens het grootste verschil zijn tussen de 1 M en de M2, samen met wat rappere tussenacceleratie tijden.
-
Mee eens hoor Faf. (behalve dat ik me nooit zo focus op interieurs dus wel graag 'n RS)
Verder ja de besturing.Instuurgevoel van M4 was indrukwekkend voor zo'n enorme auto, maar dat was hoe hij dus INstuurde, scherp, niet de feel die inderdaad natuurlijk electrisch is tov hydraulisch. Nu ken ik 2 normale electrisch bekrachtigde BMWs redelijk(m'n ex 535 en 335) en dat was allemaal 'wel ok', minder stevig gevoel, maar ze deden wat ze moesten doen qua sturen. Nooit zelf 'n punt van gemaakt. 116d stuurde zeer licht, te licht, maar dat ga ik niet 1 op 1 vergelijken met M2. Of zelfs 335/535.
Zelfs 1M is door 'n paar journo's wel eens indirect als 'vaag sturend' (of iets in die richting) weggezet.
Ik zie 't wel zitten. Complete package is BMW meester in. Dus elk onderdeel best wel goed tot zeer goed. Wil je een apart onderdeel beter(of slechter) tov het complete pakket, da's vaak niet aan BMW(M) besteed, althans zo zie ik 't. En daar komen vaak prima rijdende karren uit voort:)
Niet compromisloos, never, maar ook niet ergerniswekkend.(Zoals bepaalde onderdelen van concurrenten, die sneller/beter etc zijn op andere onderdelen)
Verder ja de besturing.Instuurgevoel van M4 was indrukwekkend voor zo'n enorme auto, maar dat was hoe hij dus INstuurde, scherp, niet de feel die inderdaad natuurlijk electrisch is tov hydraulisch. Nu ken ik 2 normale electrisch bekrachtigde BMWs redelijk(m'n ex 535 en 335) en dat was allemaal 'wel ok', minder stevig gevoel, maar ze deden wat ze moesten doen qua sturen. Nooit zelf 'n punt van gemaakt. 116d stuurde zeer licht, te licht, maar dat ga ik niet 1 op 1 vergelijken met M2. Of zelfs 335/535.
Zelfs 1M is door 'n paar journo's wel eens indirect als 'vaag sturend' (of iets in die richting) weggezet.
Ik zie 't wel zitten. Complete package is BMW meester in. Dus elk onderdeel best wel goed tot zeer goed. Wil je een apart onderdeel beter(of slechter) tov het complete pakket, da's vaak niet aan BMW(M) besteed, althans zo zie ik 't. En daar komen vaak prima rijdende karren uit voort:)
Niet compromisloos, never, maar ook niet ergerniswekkend.(Zoals bepaalde onderdelen van concurrenten, die sneller/beter etc zijn op andere onderdelen)

- RVV
Volgens mij hoef je de aanschaf van een M2 niet goed te praten of te verdedigen. Als totaal pakket klopt die auto aan alle kanten. Gedoe over het gevoel qua besturing lijkt me spijkers op laag water zoeken. Eigenlijk vind ik alle "kritiek" op de M2 spijkers op laag water. Als merk heb ik BMW niet meer zo hoog, maar met de M2 laten ze zien dat ze het nog steeds kunnen en willen.. Ik ben zelf niet in de markt maar ik weet 100 procent zeker dat iedereen die een M2 koopt daar geen seconde spijt van zal krijgen.
- Snipe
Maar vergeleken met een E46 M3 zijn een E9 CSL, een 2002 Turbo en een E30 M3 ook plasticpaleizen uit de Halfords-catalogus. Wat het over mijn smaak zegt dat ik daar wilde dromen over heb, weet ik verder ook niet.FreudeamFahren schreef:Voor- en achterbumper vind ik aardig Autostyle Special, grof in de lijnvoering (zeker voor) en bepaald niet subtiel. 4 uitlaten helpen in dat opzicht ook niet. Daar doen winterwielen niks aan af. Dat een Focus RS nog een graadje "erger" is maakt een M2 niet ineens alsnog subtiel. Don't get me wrong: ik vind 'n M2 op de plaatjes niet lelijk, maar het verfijnde subtiele van bijvoorbeeld een e46 M3 is in geen velden of wegen te bekennen IMHO.
-
Alle nieuwe M2 bestellingen gaan naar levering (jan)2017. NIET de huidige zoals de mijne en de rest hier al besteld! De nieuwe vanaf 'deze week'...
Dit hoorde ik in B, op Bimmerpost(USA, ROW) en ook in D(1erforum). Ook in NL dus.
Plausibele verklaring hoorde ik net van m'n dealer: uitstoot en productie van auto's met meer uitstoot(relatief, M2 dus) moet zwart/wit een hybryde ding tegenover staan om in balans te blijven zodat (in dit geval BMW AG) de fabrikant geen sancties/boetes achteraf krijgt. Als blijkt dat die balans 'goed' is op 't eind van 't jaar zou zomaar de productie van M2 etc weer wat meer opgeschroefd kunnen worden. Althans zo begreep ik 't.
Dit hoorde ik in B, op Bimmerpost(USA, ROW) en ook in D(1erforum). Ook in NL dus.
Plausibele verklaring hoorde ik net van m'n dealer: uitstoot en productie van auto's met meer uitstoot(relatief, M2 dus) moet zwart/wit een hybryde ding tegenover staan om in balans te blijven zodat (in dit geval BMW AG) de fabrikant geen sancties/boetes achteraf krijgt. Als blijkt dat die balans 'goed' is op 't eind van 't jaar zou zomaar de productie van M2 etc weer wat meer opgeschroefd kunnen worden. Althans zo begreep ik 't.
-
Ongelooflijk dat het zo werkt.
Een M2 is een liefhebbers auto en draait nooit zoveel km als een gemiddelde auto/hybride!
Ze zijn knettergek in de EU met die regels.
Een Merk als Ferrari Lambo etc kunnen straks hun deuren wel sluiten.
Een M2 is een liefhebbers auto en draait nooit zoveel km als een gemiddelde auto/hybride!
Ze zijn knettergek in de EU met die regels.
Een Merk als Ferrari Lambo etc kunnen straks hun deuren wel sluiten.
-
Volgens mij draait Ferrari per saldo(verkochte auto tov 'kosten') nog 't meest winst van welk merk op deze aardkloot:)
Die dure shit gaat toch wel door hetzij op kenteken hetzij op 'n ander(niet) EU kenteken, en de row...
De middenmoot/massa met autoliefhebberij is de dupe!
Komt allen naar het Malieveld, de Meganes staan al klaar, vive Paturain!

Die dure shit gaat toch wel door hetzij op kenteken hetzij op 'n ander(niet) EU kenteken, en de row...
De middenmoot/massa met autoliefhebberij is de dupe!
Komt allen naar het Malieveld, de Meganes staan al klaar, vive Paturain!

-
Even bijkomen na alle shit.
Alweer wat foto's van Brussel. Deze keer komt de kleur 'natuurlijk' uit op deze platen.
Mwoah vind 'm wel gaan eigenlijk(understatement)
Scrollen:
http://www.2ertalk.de/topic/1798-bmw-m2 ... entry50762" onclick="window.open(this.href);return false;

Alweer wat foto's van Brussel. Deze keer komt de kleur 'natuurlijk' uit op deze platen.
Mwoah vind 'm wel gaan eigenlijk(understatement)
Scrollen:
http://www.2ertalk.de/topic/1798-bmw-m2 ... entry50762" onclick="window.open(this.href);return false;
- JP
De velgen maken of breken de auto.......

Bò-ríng........
Bò-ríng........