Nee hè...er volgen toch niet ook nog roestpuntjes?Joy schreef:Inmiddels kunnen we stellen dat een E60 zo z'n puntjes wel heeft.

Ding rijdt wel top nu overigens

Nee hè...er volgen toch niet ook nog roestpuntjes?Joy schreef:Inmiddels kunnen we stellen dat een E60 zo z'n puntjes wel heeft.
Knap.944-20v schreef:Komop jongens laat mij nou ff....na het hele import verhaal en alle gesleutel is dit nog niet voldoende hoor.
Heeft ook maar de helft aan Nm's hè....als het al zoveel is...dvh schreef:Knap.
Deze benzine is zuiniger dan mijn diesel :*-)
Dankje, ga ik nog even doen voordat we er de DF-hoer van makenMartijn_bmw schreef:Heel mooi gemaakt die lijsten! En sowieso een heerlijke auto zo.
Geniet er van![]()
Na knot wil ik hem wel![]()
Martijn_bmw schreef:Heel mooi gemaakt die lijsten! En sowieso een heerlijke auto zo.
Geniet er van![]()
top944-20v schreef:Dankje, ga ik nog even doen voordat we er de DF-hoer van makenMartijn_bmw schreef:Heel mooi gemaakt die lijsten! En sowieso een heerlijke auto zo.
Geniet er van![]()
ik heb dan wel geen vinklijst zoals knot maar zie als opvolger altijd wel vele mogelijkheden en aflossen van je hypotheek is toch niet handigArthur schreef:Jij zit goed in de slappe was, zegJe schaft al heel wat aan in de toekomst
Martijn_bmw schreef:Heel mooi gemaakt die lijsten! En sowieso een heerlijke auto zo.
Geniet er van![]()
Oké, geen idee ik heb nog nooit in dit type stoel gezeten. Qua styling moet ik meteen aan de E65 denken (misschien zitten ze daar vaak in?) en dat bedoel ik niet positiefbij de volgende bmw wil ik weer de comfortstoelen... Die zijn geweldig.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Bing [Bot], Bjeffindividual, Cazzo46, Godspeed, Hans44, jvb, Mark, nickdoesburg, Robbert92, SlowCo en 9 gasten