BMW M2
-
Re: BMW M2
Alle officiële dealers halen jahres wagen uit Duitsland. Dat argument van inruil Duitse auto maakt tegenwoordig niks meer uit.
- Luca
Ben ik echt de enige die de M2 niet mooi vind??
Natuurlijk zullen de prestaties geweldig zijn en indrukwekkend!
- Joost
Nee, dat ben je niet.
Vind wat ik er tot nu toe van gezien heb ook niet mooi. Komt voor een groot deel door de manier waarop de spatborden verbreed zijn. Net zoals BMW dat bij de M4 gedaan heeft. Vind dat bij de M3 veel mooier.
Vind wat ik er tot nu toe van gezien heb ook niet mooi. Komt voor een groot deel door de manier waarop de spatborden verbreed zijn. Net zoals BMW dat bij de M4 gedaan heeft. Vind dat bij de M3 veel mooier.
- Macboy
De 2 serie is natuurlijk gewoon een veel mooiere auto dan de vorige 1. Zoveel is duidelijk. De vorige 1 coupe werd redelijk uitgekotst door de halve wereld en ook half DF. En terecht. Er waren een paar die hem wel mooi vonden. Vooral de achterlichten waren erg onsmakelijk en non BMW. Natuurlijk veranderde dit na verloop van tijd. Hoe langer je kijkt hoe mooier ie wordt, net zoals een lelijk wijf. Op een dag is ze gewoon mooi en hou je ervan. Toen de 1M uitkwam was iedereen al zo ver gelukkig.
Bij de 2-serie heeft bijna niemand daar last van gehad. BMW heeft geleerd van het creëren van spuuglelijke modellen die pas mooi worden als de opvolger er is. De voorkant van de nieuwe 1 werd immers pas bij de 2 serie onder handen genomen. Dus tja de 2-serie werd toch echt goed ontvangen.
En wat mij betreft de M2 dus ook. Haters gonna hate ?
Bij de 2-serie heeft bijna niemand daar last van gehad. BMW heeft geleerd van het creëren van spuuglelijke modellen die pas mooi worden als de opvolger er is. De voorkant van de nieuwe 1 werd immers pas bij de 2 serie onder handen genomen. Dus tja de 2-serie werd toch echt goed ontvangen.
En wat mij betreft de M2 dus ook. Haters gonna hate ?
- Hielke
Het is gewoon een feit dat de achterspatborden van de 2 zwak gelijnd zijn. Dat mag, en als je smaak hebt moet gezegd worden. Daarvoor hadden ze even een Italiaan erbij moeten halen om dat weer recht te breien.
Gelukkig zie je er achter het stuur niks van.
Gelukkig zie je er achter het stuur niks van.
- Snipe
Heb je daar al gezeten dan?Hielke schreef: Gelukkig zie je er achter het stuur niks van.
- Tim N
Dan heb je je spiegels niet goed ingesteld 

- MParallel
- Auto: BMW
Touché!Tim N schreef:Dan heb je je spiegels niet goed ingesteld

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Een paar hier gingen me al voor, maar we zullen vandaag 'het wonder' in Brussel gaan aanschouwen, en of ie écht zo vreselijk/mooi/vreemd/niet kloppend is. Want dan cancel ik 'm gewoon hoor.
Neh M3 F80 heeft mooiere flanken dan M4, M2 qua lichtunits nieren etc is wat meer 'n M5 F10 baby neus: dat zie ik liever dan de F80/82, voor zover ik de plaatjes heb gezien. En de compacte stance (ook wel stens in forumkringen genoemd).
We zullen zien. Koffie.

Neh M3 F80 heeft mooiere flanken dan M4, M2 qua lichtunits nieren etc is wat meer 'n M5 F10 baby neus: dat zie ik liever dan de F80/82, voor zover ik de plaatjes heb gezien. En de compacte stance (ook wel stens in forumkringen genoemd).
We zullen zien. Koffie.

-
Vele (ook gepimpte) foto's van M2 op exotischer locaties etc zijn de revue al gepasseerd, maar deze sprong er bij mij enorm uit. Real life file, druilerig weer. Dé reden om voor 'n blauwe te gaan. En gewoon dik.
Maar 't kan zomaar een zwarte of 'n witte worden als blauw te blauw is:)

Maar 't kan zomaar een zwarte of 'n witte worden als blauw te blauw is:)

-
Onlinemarkk
+1 - Huidige M3 / M4 en ook 1M hetzelfde. Body is te grof aangepast. Wel bruut / dik, maar niet mooi zoals een e39 M5, e46 M3 dat waren.Luca schreef:Ben ik echt de enige die de M2 niet mooi vind??
(e60 M5 / e90 M3 vind ik sowieso niet mooi, maar daar geld nog wel dat de body aanpassingen voor de M-serie relatief mooi/netjes zijn. Vanaf 1M is het mij allemaal teveel bruut/dik geworden. Op zich heeft dat ook wel z'n charme maar dat past wat mij betreft beter bij de Focus RS'en, Subaru's e.d. van deze wereld)
Mark.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Na een Impreza GTT en WRX gehad te hebben vind ik dit prima te doen. Er zullen vast mooiere auto's zijn, lb
Lijkt me een hele fijne machine en in dat blauwe of Mineralgrau vind ik hem goed te pruimen.

- tomgtr
Arthur schreef:Na een Impreza GTT en WRX gehad te hebben vind ik dit prima te doen. Er zullen vast mooiere auto's zijn, lbLijkt me een hele fijne machine en in dat blauwe of Mineralgrau vind ik hem goed te pruimen.
Haha, ook WRX gehad, vind het ook dikke prima. Misschien iets opgeklopt, aan de andere kant, in een tijdperk waar een 1.2 litertje al met 2 dikke pijpen opgesierd zijn moet je misschien iets meer doen om de sportieve ambities te laten zien. Dat auto's die een beetje understated zijn vaak leuk geworden door autofielen zoals op dit forum wil niet zeggen dat dat het beste marketing idee is voor dit tijdperk.
- Martijn_bmw
Ben het wel eens met mark.
Ik vind de nieuwe M series wel erg cool door hoe bruut ze zijn maar als je puur kijkt naar mooie lijnen en een samenhangend geheel dan vind ik de e39 M5 en e46 M3 nog altijd de mooiste
Ik vind de nieuwe M series wel erg cool door hoe bruut ze zijn maar als je puur kijkt naar mooie lijnen en een samenhangend geheel dan vind ik de e39 M5 en e46 M3 nog altijd de mooiste
-
Hier ook een GTT, WRX en een WRX STI gehad. De M2 vind ik echt mooi. Alleen de achterlichten zijn het net niet voor mij. Die hadden wat verder door moeten lopen vind ik.
- Joop
Gisteren de M2 (en M4 GTS) live gezien op de beurs in Brussel.
Vind het wel wat eigenlijk. Verhoudingen van de koets lijken nu veel beter te kloppen dan bij de standaard 2er coupe. Daar vind ik de verbreding van de achterkant wat meer een incident.
Interieur is exact gelijk aan de M235i, op wat accenten na (blauw stikseltje, obligate DCT-pook en een M-logootje in de hoofsteunen).
De blauwe kleur is onder dat kunstlicht moeilijk te beoordelen. Zo op de beursvloer lijkt het veel op Estoril of Le Mans blauw.
Vind het wel wat eigenlijk. Verhoudingen van de koets lijken nu veel beter te kloppen dan bij de standaard 2er coupe. Daar vind ik de verbreding van de achterkant wat meer een incident.
Interieur is exact gelijk aan de M235i, op wat accenten na (blauw stikseltje, obligate DCT-pook en een M-logootje in de hoofsteunen).
De blauwe kleur is onder dat kunstlicht moeilijk te beoordelen. Zo op de beursvloer lijkt het veel op Estoril of Le Mans blauw.
- Joop
- MParallel
- Auto: BMW
Ben nig beetje 70/30. Zo wel weer dik, maar die verticale refelectors blijft toch wel een misser.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Thanks Joop, mooie platen !!!
Ding staat er gewoon dik bij, beste standaard stance in tijden voor een BMW zo lijkt het.
Ja "flared" M3 fenders zijn IMHO mooier dan deze M2-4 "bulging" fenders, maar goed, ik moet geen 4 deuren, het is ook een verwijzing naar een E30 M3 natuurlijk, die had dat ook.
IRL doen BMW`s het toch beter dan op de plaat, dus d`r komt wel weer wat aan so to speak.........
Heel stiekem hoop ik dan men de komende generaties teruggaat naar de sharknose, dat zou wat zijn...........heerlijk...........
Ding staat er gewoon dik bij, beste standaard stance in tijden voor een BMW zo lijkt het.
Ja "flared" M3 fenders zijn IMHO mooier dan deze M2-4 "bulging" fenders, maar goed, ik moet geen 4 deuren, het is ook een verwijzing naar een E30 M3 natuurlijk, die had dat ook.
IRL doen BMW`s het toch beter dan op de plaat, dus d`r komt wel weer wat aan so to speak.........
Heel stiekem hoop ik dan men de komende generaties teruggaat naar de sharknose, dat zou wat zijn...........heerlijk...........
-
Wat een dikke kar irl ook, maar de fenders of hoe dat heet zijn veel gematigder dan het verhaal bij de 1m, dit gaat zo vloeiend ,proportioneel en profil echt geweldig. Sprak met n dame van BMW belgie . Nu bestellen is levertijd volgend jaar. Daar zit hij op 70k en kost de dct gewoon 4mille meer tov handbak...
De kleur: veel feller dan op de foto's waar t wat normaal lijkt . En hij staat hier onder het licht.Men moet ervan houden en dat doe ik;)
Waren we bij Mini, de kleur Electric Blue= LBB naar mijn idee.
Verder diep onder de indruk van Aston V12s vantage die kleinere. De huracan wow 488en de gt3 en gt4 Porsches . 675 mclaren .
Bentleys rollsen best indrukwekkend.
Stond ook eenzilveren 918 bij de iva stand dus daar als oud leerling even een leuk gesprek en kop koffie gehad bij leraar caspar.
huracan en die kleine Aston v12 waren echt kunst.
Zou met n gt4 en n 488 weg willen rijden, maar begrijp een topvoetballer wel, zon huracan: te gek. Adembenemend .
Nu t centrum in:)
De kleur: veel feller dan op de foto's waar t wat normaal lijkt . En hij staat hier onder het licht.Men moet ervan houden en dat doe ik;)
Waren we bij Mini, de kleur Electric Blue= LBB naar mijn idee.
Verder diep onder de indruk van Aston V12s vantage die kleinere. De huracan wow 488en de gt3 en gt4 Porsches . 675 mclaren .
Bentleys rollsen best indrukwekkend.
Stond ook eenzilveren 918 bij de iva stand dus daar als oud leerling even een leuk gesprek en kop koffie gehad bij leraar caspar.
huracan en die kleine Aston v12 waren echt kunst.
Zou met n gt4 en n 488 weg willen rijden, maar begrijp een topvoetballer wel, zon huracan: te gek. Adembenemend .
Nu t centrum in:)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Top....................
Bij Molenbeek rechtsaf...................................

Bij Molenbeek rechtsaf...................................

- Martijn_bmw
Zo op de foto's echt wel een dik bruut apparaat zeg 

-
Wat Markk zegt begrijp ik wel, wees gerust de M2 is veel kloppender qua niet extreem dik overdreven irl . M'n vrouw vond m bijkans netjes tov de 1m. En die kleur ik hield m'n hart vast maar ze keurde m goed*zak over hoofd smiley *
- Tim N
Wat jij nu zegt over LBB vs EB van MINI zou je tot de foto's van Joop niet zeggen.
Op alle overige foto's vind ik hem veel donkerder blauw zelfs iets naar zeegroen nijgen.
Zoals op de platen van Joop is LBB erg mooi.
Op alle overige foto's vind ik hem veel donkerder blauw zelfs iets naar zeegroen nijgen.
Zoals op de platen van Joop is LBB erg mooi.
-
Maar hij is irl veel lichter feller dan op de foto's . Camera's en telefoons verkleuren.
Als je electric blue van de mini kent
as m ongeveer Tim
Als je electric blue van de mini kent