en de rest;
http://f87.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1214322" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe zeker is mei en bij welke dealer als ik vragen mag?Robin schreef:Ik heb 'n reservering voor de maand mei op de valreep. Een witte of 'n blauwe. DCT.
Neerklapbare achterbank en nog wat ongein:)
100% en bij m'n eigen (Beier Heerenveen)Rnd schreef:Hoe zeker is mei en bij welke dealer als ik vragen mag?Robin schreef:Ik heb 'n reservering voor de maand mei op de valreep. Een witte of 'n blauwe. DCT.
Rnd schreef:Levertijd die nu gecommuniceerd wordt is 9 maanden (in september). Dat geldt althans voor mijn bestelling. Mei zou zeker geen probleem zijn, werd mij verteld.....maar nu dus een ander verhaal. Woensdag bij dealer praten wat nu te doen. September vind ik wel heel ver weg. Nu werd overigens verteld dat er dit jaar maar 38 naar NL komen. Maar ik weet niet meer wat ik daarvan moet geloven. Is wel een dealer van de importeur, dus ze zouden het wel moeten weten.
Geen zorgen toch?romo schreef:
Komt goed, 16 april staat ie in de showroom, eind april neem ik hem mee.........
tomgtr schreef:![]()
Zoals gewoonlijk kenden we jou beter dan jezelf Robin.
Robin, goed gedaan! Altijd leuk om in een nieuwe BMW te knorrenRobin schreef:Ik heb 'n reservering voor de maand mei op de valreep. Een witte of 'n blauwe. DCT.
Het kan gewoon dat de dealer nog een mogelijkheid heeft staan, toch?Rnd schreef:Gefeliciteerd Robin. Dit heeft wel mijn ogen geopend en vandaar mijn order vandaag gecancelled, tenzij hij in mei alsnog geleverd wordt zoals ze mij tot tweemaal toe hadden beloofd (totdat vorige week levertijd ineens niet meer vast stond en "mogelijk september" werd genoemd). Vreemde gang van zaken, maar goed...we zien het wel. Zou hetzelfde zijn als jij nu je krabbel zet en volgende week de Beier zegt "uhhh, wordt toch september".