Ik zat al enige tijd met de gedachte in mijn hoofd om de Volvo s60 T5 op te ruimen en wat anders aan te schaffen. Ik heb naar van alles gekeken ( m5, S-type r, ouwe amg noem maar op), maar uiteindelijk bij een skyline uitgekomen.
Telkens dacht ik als ik eenmaal mijn motor rbw heb zal de drang wel afnemen voor een andere auto ( lees: al sinds begin februari bezig.) Het rijbewijs zit mij niet mee, theorie foppen ze mij niet mee maar tijdens de praktijk examens is mijn geluk telkens op. 2e maal zelfs gezakt op het feit dat ik niet hard genoeg kon invoegen, maar dat kwam omdat de motor stuk was

En nu na de 3e keer gezakt te zijn een beetje het schijt er aan gekregen en maar een andere auto opgezocht.
Toen uitgekomen bij een skyline die in de buurt stond. Twijfelde een beetje maar toch maar gaan kijken. Een nadeel was dat me huidige auto niet ingerolen kon worden. Uiteindelijk een nachtje over geslapen en toch maar de Skyline gekocht.
Volvo autoscout op en binnen 2 dagen verkocht, iets wat ik totaal niet had verwacht.
Het is een heel ander type auto als de volvo maar wel veel meer driving fun

Hier wat foto's
Zijn nog wel een aantal dingen die moeten gebeuren:
- Radio inbouw netjes maken ( zat eerst helemaal niets in)
- Afzichtelijke pook knop vervangen
- Wielkuipen aan de voorzijde regelen ( iemand adresje?)
- evt onderzijde tectyleren ( zag dat het werd aangeraden)
- remblokken rondom wisselen ( komen eerdaags binnen)
Zodra alles een beetje naar mijn zin is zullen de motorische upgrades langzaam worden door gevoerd.
Eventuele tips of commentaar hoor ik graag !