Mijn naam is Daan, 24 jaar oud en autoliefhebber in hart en nieren.
In het dagelijks leven ben ik student, verkoper bij een telecomzaak en heb ik een eigen autopoetsbedrijf.
Na het behalen van het rijbewijs heb ik al veel moois mogen rijden waarvan de Ferrari 458 Italia wel de mooiste was.
Mijn eerste auto was een Renault 19 cabrio wat ook direct de grootste fout van mijn leven was(zeg maar niks). Na de verkoop ben ik gaan rondkijken naar een leuk sturende cabrio die in mijn budget paste, de Mazda MX5.
De Mazda MX5
Na aankoop ben ik al snel begonnen met de mazda naar eigen smaak. in de 2,5 jaar dat ik de mazda bezit heeft hij veel verandering ondergaan omdat ik niet snel tevreden ben. Kort wat er aan de auto gedaan is:
- Schroefset
- Roll bar
- Lotus elise stoelen
- RVS uitlaat van voor naar achter
- en een hoop kleine dingen

Na de eerste anderhalf jaar begon ik de mazda telkens meer te waarderen en begon ik te merken dat er veel meer in zat dan dat ik eruit haalde. Hier ben ik afgelopen jaar achter gekomen tijdens maandelijkse bezoeken aan vrij rijden op zandvoort en een driftdag. De driftdag heeft de auto helaas niet zonder kleerscheuren overleefd. Linker voorkant krom en plaatschade is het resultaat. De schade ben ik nu aan het repareren.
Bonus plaatjes:

De BMW 320
Na de laatste driftdag had ik de smaak te pakken alleen vond het zonde om de mazda daarvoor te gebruiken dus ben ik op zoek gegaan naar een goedkope 3 serie. Het is deze E36 320 geworden met genoeg ervaring. Na aankoop meteen een schroefset besteld en de auto verlost van zijn hoogtevrees. Kuipstoelen en riemen liggen ook klaar dus die gaan er snel in. Vrijdag komt er een gelast diff van een 316 onder voor de gunstige overbrenging.

Toekomstplannen
Ik zit in dubio om een daily erbij te halen en de mazda volledig te prepareren voor trackdays. Dus een kooi, volledige onderstel aanpakken etc.... Nog maar even goed nadenken! In ieder geval wil ik dit jaar meedoen aan de trackdays en driftdagen van DF om nog meer ervaring op te doen!
Dit was hem even voor nu, word vervolgd!