SCHANDALIGE OPLICHTING BIJ IMMOKEUKENS

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Roy RS

Re: SCHANDALIGE OPLICHTING BIJ IMMOKEUKENS

Bericht door Roy RS » 10 jan 2016, 19:14

Marleen van Diest schreef:
JP schreef:
Marleen van Diest schreef:(...)
Dat hoop ik idd ook en dat gaat ook gebeuren want 6 januari wordt mijn keuken geplaats
(...)

Staat 'ie al ?
Jazeker! Super geholpen door die andere keukenzaak. Op de plint, wandtegels, kraan en stekkerdozen na is hij klaar! Super blij mee! :D

Afbeelding

Die Ah wijn is eigenlijk ranja...no kidding, die lengen ze aan met gedistilleerd water...maar proost, goeie smaak heb je :lollerdelol:

MarkS

Bericht door MarkS » 10 jan 2016, 19:47

Altijd fijn, forumleden met een goede smaak om anderen ergens op te wijzen.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 10 jan 2016, 20:04

Roy gaat dit jaar wat meer trackdagen rijden, zodat Marleen aan de betere wijn kan :df:

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 10 jan 2016, 22:13

Heel erg bedankt Roy RS voor jouw ''smaakvolle" reactie over een foto van een fles wijn op iemands aanrecht en de kortzichtige conclusie daarover. :clap:

Maar inderdaad, kom je binnenkort een keer op een trackday van ons rijden? Dan drinken we na afloop een lekker wijntje in onze VIProom op CPZ, je bent welkom hoor! ;-)

Luco

Bericht door Luco » 10 jan 2016, 22:18

roy levert aan de ah denk ik :-)

Maar Marleen is het blad nu kunststof of natuursteen?

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 10 jan 2016, 22:35

Luco schreef:roy levert aan de ah denk ik :-)

Maar Marleen is het blad nu kunststof of natuursteen?
Het blad is van kunststof. Natuursteen had ik wel gewild maar dat was behoorlijk duur helaas.
Als alle forumleden een trackday komen rijden kan ik dat misschien betalen :tooth:

Luco

Bericht door Luco » 10 jan 2016, 22:38

Kijk je dan uit met je kooktoestel, veel mensen zetten de verkeerde maat pan op de verkeerde pit, dan kan de vlam eronderuit slaan en omdat je blad iets hoger ligt kan die verbranden door hitteuitstraling.

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 10 jan 2016, 22:54

Luco schreef:Kijk je dan uit met je kooktoestel, veel mensen zetten de verkeerde maat pan op de verkeerde pit, dan kan de vlam eronderuit slaan en omdat je blad iets hoger ligt kan die verbranden door hitteuitstraling.
Ok Thanks voor de tip! :thumbup: Dat moet ik niet hebben idd,

Je ziet het op de foto niet, maar er zit nog wel een paar centimeter ruimte tussen het blad en het fornuis en als de tegels op de muur klaar zijn komt hij helemaal tegen de rechtermuur aan te staan, zou dat nog schelen?

Ik zal er iig op letten :wink:

Luco

Bericht door Luco » 10 jan 2016, 23:03

Zo te zien zit je blad maar een cm hoger dus zal het niet zo gauw gebeuren, maar heb verschillende gezien waar kooktoestel gelijk zat met onderkant blad waarbij de kopse kant gewoon verbrand was,
Gewoon in de gaten houden.

Macboy

Bericht door Macboy » 10 jan 2016, 23:30

Stelletje oplichters ..... ;)

Geweldig draadje, kwam niet meer bij over die oren :roflol:

Die wijn is alleen voor bij het koken denk ik Roy.

Luco

Bericht door Luco » 11 jan 2016, 07:06

Wat zeg je Macboy????????? :mrgreen:

ErikS

Bericht door ErikS » 11 jan 2016, 08:02

Macboy schreef:
Die wijn is alleen voor bij het koken denk ik Roy.
Dan nog kan Roy daar prima over oordelen. :bag:

Roy RS

Bericht door Roy RS » 11 jan 2016, 08:43

rustig maar jongens en meisjes, los van het feit dat het geen wijn is, maakte ik maar een grapje en was het niet bedoelt om een van de schaarse forummeisjes te bashen, als ik al iemand wilde bashen was het de AH.

Wijn is mijn vak en het viel me even op, no pun intended, ook geen probleem als Marleen dit wel lekker vindt, evengoede vrienden.

Ik dacht, als we 2 pagina's vol mogen schrijven over hondjes en hun oren, dan mag ik het onderwerp vast ook wel draaien naar iets wat ík interessant vind...dat over die smaak had ik anders kunnen verwoorden, ik was vergeten dat vrouwen wat fijngevoeliger zijn :coffee:

voor degene die het interessant vinden:
http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/s ... ij-de-wijn" onclick="window.open(this.href);return false;

Roy RS

Bericht door Roy RS » 11 jan 2016, 08:52

Marleen van Diest schreef:
Maar inderdaad, kom je binnenkort een keer op een trackday van ons rijden? Dan drinken we na afloop een lekker wijntje in onze VIProom op CPZ, je bent welkom hoor! ;-)

Dit is overigens het kip en het ei verhaal, als jij en de andere DF'ers je 'wijn' bij de AH blijven kopen...dan kunnen ErikS en ik minder vaak op een trackday komen...

als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen,als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen, als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen als ik minder op een trackday kom kan jij minder goede wijn kopen, als jij minder goede wijn koopt, kan ik niet op een trackday komen enz :D

ErikS

Bericht door ErikS » 11 jan 2016, 08:53

Lol, na 10 keer hetzelfde gelezen te hebben ging het lichtje branden.

Maandagmorgen, goeiesmogguhs!

JP

Bericht door JP » 11 jan 2016, 10:12

Gisteravond gezopen, Roy ? :tooth:

HJ2

Bericht door HJ2 » 11 jan 2016, 10:27

Zeker een niet nader te noemen AH productje dan? :tong:

allen

Bericht door allen » 11 jan 2016, 10:59

Als ik goede wijn zou kopen... :bag:
Dat terzijde, als ik dat filmpje zie vind ik wijnproeven maar een smerige hobby. Doe mij maar een goed fles whisky. Dat hoef ik niet uit te spugen. :mrgreen:

Macboy

Bericht door Macboy » 11 jan 2016, 11:40

Lol kip en ei :hosanna:

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 11 jan 2016, 13:14

Stiekem zuip ik iedere avond een fles AH wijn leeg en ik vind het heerlijk! :tong uitsteken:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 11 jan 2016, 14:49

Marleen van Diest schreef:Stiekem zuip ik iedere avond een fles AH wijn leeg en ik vind het heerlijk! :tong uitsteken:
Top! Gewoon bij de AH blijven kopen hoor! :tooth:

Luco

Bericht door Luco » 11 jan 2016, 18:59

Ja als je bij Roy wijn koopt slaat die het toch maar stuk op vreemde voertuigen :mrgreen:

allen

Bericht door allen » 11 jan 2016, 20:00

Er zijn onderzoekers die beweren dat een hele fles wijn per dag geen kwaad kan, maar of dat ook voor ranja geldt?
Vergat overigens te melden dat ik dat linker hondje op de foto wel gaaf vindt.

JP

Bericht door JP » 11 jan 2016, 20:13

Elke dag een hele fles wijn.......ga je daarna dan niet rare dingen doen ?

Afbeelding

dvh

Bericht door dvh » 11 jan 2016, 20:20

Afbeelding

Plaats reactie