SCHANDALIGE OPLICHTING BIJ IMMOKEUKENS

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
JP

Re: SCHANDALIGE OPLICHTING BIJ IMMOKEUKENS

Bericht door JP » 02 jan 2016, 07:24

En als iemand nog meer van mij wil weten, vragen staat vrij!
Verliefd, verloofd, getrouwd ?

tomgtr

Bericht door tomgtr » 02 jan 2016, 10:41

Peter is de baas dus als hij zegt dat het mag mag het. Maar persoonlijk vind ik dit meer op het Kassa/Radar forum passen. Natuurlijk schrijven de regulars hier soms een klacht over KPN of weet ik veel wat en dat is dikke prima. Maar om je zonder voor te stellen gelijk een flame topic over een bedrijf te openen, ik weet het niet hoor. Nu heb je je wel voorgesteld en je werkt dus voor Peter. Maar kennelijk nooit eerder de behoefte gevoeld om op het forum aan te melden totdat je die keuken oplichters tot hun schoenveters wilde afbranden en ook anderen dat vraagt te doen op hun FB pagina. Ik kan er niks mee....

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 02 jan 2016, 11:02

Nou, even wat licht in de duisternis om op wat vragen terug te komen.
Behalve Marleen, ben ik zelf ook gedupeerd door Immo Keukens.
En ik heb er alle begrip voor als bij een bedrijf iets niet goed gaat, dingen kunnen mis gaan, klanten kunnen soms ook onrealistische verwachtingen hebben, soms ben je ook afhankelijk van leveranciers wat niet goed gaat, ik snap het allemaal.
Wat hier echter aan de hand is, is geen slechte levering, fouten, problemen met leveranciers, niet gehaalde termijnen en afspraken, maar moedwillige oplichting.
Het bewust leveren van goedkopere spullen dan afgesproken en betaald is en dat dan niet op willen lossen, maar recht proberen te praten, het proberen aan te smeren van extra kosten die nergens voor nodig zijn, waarna klanten die hier niet op in gaan vervolgens bedreigd worden en afspraken maken waarvan vooraf al duidelijk is dat die nooit nagekomen zullen gaan worden, maar op de dag zelf niet bereikbaar zijn en de telefoon wegdrukken.

Dat is geen slechte service of problemen tussen klant en verkoper, maar bewuste oplichting.

En in mijn ogen mag je dan best de bezoekersaantallen en Google ranking van DF gebruiken om zo'n bedrijf in het daglicht te plaatsen waarin het thuis hoort. Daarnaast hoedt het andere DF'ers misschien ook nog wel van dit bedrijf, want ze opereren redelijk in de buurt van de Zandvoort regio, waar veel DF'ers wonen.

En verder mag Marleen hier inderdaad ook wel wat meer reclame maken voor alle DF dagen en andere gave dingen die we organiseren, maar dat lijkt me wel een mooi voornemen voor 2016! :beer: :thumbup:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 02 jan 2016, 11:34

[Romomode] Foto's?
[/Romomode]
JP schreef:

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 02 jan 2016, 11:44

tomgtr schreef:Peter is de baas dus als hij zegt dat het mag mag het. Maar persoonlijk vind ik dit meer op het Kassa/Radar forum passen. Natuurlijk schrijven de regulars hier soms een klacht over KPN of weet ik veel wat en dat is dikke prima. Maar om je zonder voor te stellen gelijk een flame topic over een bedrijf te openen, ik weet het niet hoor. Nu heb je je wel voorgesteld en je werkt dus voor Peter. Maar kennelijk nooit eerder de behoefte gevoeld om op het forum aan te melden totdat je die keuken oplichters tot hun schoenveters wilde afbranden en ook anderen dat vraagt te doen op hun FB pagina. Ik kan er niks mee....
+1 Regelmatig worden verkooptopics van mensen die zich net aanmelden ook aardig afgebrand.

Sowieso handig om het te melden bij kassa/radar als er genoeg klachten over zijn gaan zij er mogelijk iets mee doen. Daar bereik je pas echt veel mensen mee.

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 11:55

tomgtr schreef: Maar kennelijk nooit eerder de behoefte gevoeld om op het forum aan te melden totdat je die keuken oplichters tot hun schoenveters wilde afbranden en ook anderen dat vraagt te doen op hun FB pagina. Ik kan er niks mee....
Zoals je zelf kunt zien ben ik geregistreerd vanaf mei 2014 dus dit keukenincident was natuurlijk geen reden om mij aan te melden. Ik lees al gezellig mee vanaf die datum :wink:

Afbranden vind ik ook niet de juiste benaming, ik vertel gewoon wat er gebeurd is, ook om andere mensen te behoeden, en ik vraag om ervaringen met Immokeukens. Dit is zo'n drukbezocht forum...circuitrijders, patrolheads e.d. personen kopen ook gewoon keukens toch?

Ik vraag nergens letterlijk om Immokeukens af te branden op FB. Ik verwijs idd naar die fb pagina want daar kun je het hele verhaal van a tot z lezen. Als ik echt zou willen dat mensen Immokeukens vals beoordelen zou ik wel een groepspb naar alle 1200 mensen die ik in mijn vriendenlijst op FB heb staan sturen en hun oproepen om 1 ster te geven. Dan stond hun pagina binnen een dag vol met slechte recensies. Zo makkelijk is het maar daar pas ik dus voor.

Ik hoor hier ook al mensen roepen dat ze geen zin hebben om op een link te klikken en dan daar alles te moeten lezen. Nou dat hoeft natuurlijk ook niet! Alleen als je het interessant vindt. En kijken, meelezen en reageren staat hier vrij, niemand verplicht je hiertoe. Ik geloof inderdaad dat er genoeg interessantere onderwerpen zijn. :df: Ik ben in ieder geval wel even mijn ei kwijt.

Als Peter zegt, open hier maar even een topic over op DF dan doe ik dat wel. Maar ik zal eens kijken of ik me dan aan het goede voornemen kan houden om ook leuke topics te openen over de mooie evenementen die wij organiseren :wink:

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 11:57

Eric Z schreef:
tomgtr schreef:Peter is de baas dus als hij zegt dat het mag mag het. Maar persoonlijk vind ik dit meer op het Kassa/Radar forum passen. Natuurlijk schrijven de regulars hier soms een klacht over KPN of weet ik veel wat en dat is dikke prima. Maar om je zonder voor te stellen gelijk een flame topic over een bedrijf te openen, ik weet het niet hoor. Nu heb je je wel voorgesteld en je werkt dus voor Peter. Maar kennelijk nooit eerder de behoefte gevoeld om op het forum aan te melden totdat je die keuken oplichters tot hun schoenveters wilde afbranden en ook anderen dat vraagt te doen op hun FB pagina. Ik kan er niks mee....
+1 Regelmatig worden verkooptopics van mensen die zich net aanmelden ook aardig afgebrand.

Sowieso handig om het te melden bij kassa/radar als er genoeg klachten over zijn gaan zij er mogelijk iets mee doen. Daar bereik je pas echt veel mensen mee.
Dat is sowieso een goed idee! :thumbup:

Maar verder probeer ik hier niks te verkopen hoor, nou ja, behalve circuitdagen dan :df:

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 12:03

JP schreef:
:oops: Die laatste twee kun je sowieso wegstrepen...

...ik dacht misschien krijg ik vragen over hobby's en huisdieren ofzo... :)

Riceaux

Bericht door Riceaux » 02 jan 2016, 12:11

Belangrijkste hobby lijkt me duidelijk, auto's. De rest is irrelevant. :tooth:

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 12:14

Riceaux schreef:Belangrijkste hobby lijkt me duidelijk, auto's. De rest is irrelevant. :tooth:
:clap:

Arthur

Bericht door Arthur » 02 jan 2016, 13:04

Eens met onderstaande heren. Zo een forum binnen komen lopen vind ik ook niks, datum van registratie zegt me in zo'n geval niets. Net zoals mensen die alleen een advertentie slijten of plaatsen met een link naar MP :wink:
Maar goed, al vaker de deksel op de neus gehad hier van allerlei betweters dus ik (probeer) zeg er maar niets meer van totdat het forum zijn "zelfreinigende" werking etaleert. Gaat best goed. Je werkt dan voor Peter, maar dan nog vind ik ook dat jij je best ff had kunnen voorstellen en dat je ons wilt laten meedelen met een probleem dat je hebt. Dat lijkt mij de goede volgorde...
Succes met de afhandeling.
Eric Z schreef:

dvh

Bericht door dvh » 02 jan 2016, 13:08

Arthur schreef:[Romomode] Foto's?
[/Romomode]
JP schreef:
User = naam.
Facebook = resultaat

Al lang gecheckt natuurlijk :ken ik jou: :blink:

tomgtr

Bericht door tomgtr » 02 jan 2016, 13:09

Arthur for Mod om de regels in verkoop sectie te controleren :thumbup: :mrgreen: .

Maan niet gelijk Downforce Hans bannen svp. Iemand moet Ilja een beetje onder controle houden. :peace:

Arthur

Bericht door Arthur » 02 jan 2016, 13:12

:tooth: :mrgreen:

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 13:15

Arthur schreef:Eens met onderstaande heren. Zo een forum binnen komen lopen vind ik ook niks, datum van registratie zegt me in zo'n geval niets. Net zoals mensen die alleen een advertentie slijten of plaatsen met een link naar MP :wink:
Maar goed, al vaker de deksel op de neus gehad hier van allerlei betweters dus ik (probeer) zeg er maar niets meer van totdat het forum zijn "zelfreinigende" werking etaleert. Gaat best goed. Je werkt dan voor Peter, maar dan nog vind ik ook dat jij je best ff had kunnen voorstellen en dat je ons wilt laten meedelen met een probleem dat je hebt. Dat lijkt mij de goede volgorde...
Succes met de afhandeling.
Eric Z schreef:

Klopt, volgorde is niet helemaal juist, komt waarschijnlijk door een stukje frustratie over die keuken want hoe het nu loopt is gewoon echt niet leuk... :-( maar bij deze mij alsnog voorgesteld dus hopelijk en beetje goed gemaakt :wink:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 02 jan 2016, 13:30

Ik denk dat het topic maar op slot moet voordat je jezelf hebt voorgesteld met een "mijn auto topic" inclusief de daarbij behorende foto's (van de Mini natuurlijk!) inclusief specs (van de Mini natuurlijk!). :wink:

De kwestie is erg vervelend maar ik blijf me verbazen over wat voor winkels bestaansrecht schijnen te hebben waar men veel geld achterlaat in alle vertrouwen. Geen oordeel hoor, maar ik krijg al jeuk als ik bij bv. Mandemakers en consorten binnen stap.

dvh

Bericht door dvh » 02 jan 2016, 13:32

Doe maar snel voordat Arthur een foto van zijn mini post.......

Luco

Bericht door Luco » 02 jan 2016, 13:34

:lollerdelol: Niels,

Enige nadeel van alle keukenboeren (plaatselijke timmerman uitgezonderd) is dat je gewoon de hele keuken af moet rekenen voordat ze hem uberhaupt afleveren.
Dan heb je als ze het verzieken en niets op willen lossen alleen nog de gang naar de rechter, want als ze daadwerkelijk zo met klanten omgaan hebben ze ook schijt aan een advocaat.

Daarom of bij een gerenommeerde keukenboer (de grote jongens) of een plaatselijk goed bekend staande aannemer/timmerman bestellen, de rest gewoon links laten liggen.

RVV

Bericht door RVV » 02 jan 2016, 13:37

Anno 2015/2016 moet je gewoon niet vooruit betalen. Zelfs liever niet aanbetalen in de detailhandel.

Luco

Bericht door Luco » 02 jan 2016, 13:42

RVV schreef:Anno 2015/2016 moet je gewoon niet vooruit betalen. Zelfs liever niet aanbetalen in de detailhandel.
Veel succes dan als je een keuken gaat kopen met die instelling :mrgreen:

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 13:55

Luco schreef:
RVV schreef:Anno 2015/2016 moet je gewoon niet vooruit betalen. Zelfs liever niet aanbetalen in de detailhandel.
Ja dat blijft een lastig verhaal natuurlijk, bij bijna iedere keukenzaak gaat het zo. Het is gewoon heel jammer dat het zo gaat omdat het op basis van vertrouwen gaat.
Ik heb mijn huis in augustus gekocht en echt bloed, zweet en tranen in het klussen gestopt. Het is een huis uit 1928 dus er moest een hoop gebeuren om er mijn paleisje van te maken.
Daarnaast heb ik een heleboel laten doen door een aannemer die ik overigens wel steeds achteraf betaal. Van hem krijg ik gewoon steeds netjes een factuur als het werk klaar is.

Tja en dan stop je je laatste geld, wat echt om duizenden euro's gaat in een keuken en dan krijg je dit helaas...

Joy

Bericht door Joy » 02 jan 2016, 14:12

Dat is ook gewoon zwaar klote. Het is jammer dat zulke bedrijven het vertrouwen zo weten te schaden en er mee kunnen leven dat iemand zo benadeeld achtergelaten kan worden. Je mag het niet hardop noemen maar gezien de achtergrond van de heren en hun maatjes op Facebook kan het een cultuur/religie dingetje zijn waar je het niet zo nauw hoeft te nemen met 'westerlingen'.
Hopelijk komt alles goed en kun je weer genieten van je huisje. :thumbup:

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 14:17

Joy schreef:Dat is ook gewoon zwaar klote. Het is jammer dat zulke bedrijven het vertrouwen zo weten te schaden en er mee kunnen leven dat iemand zo benadeeld achtergelaten kan worden. Je mag het niet hardop noemen maar gezien de achtergrond van de heren en hun maatjes op Facebook kan het een cultuur/religie dingetje zijn waar je het niet zo nauw hoeft te nemen met 'westerlingen'.
Hopelijk komt alles goed en kun je weer genieten van je huisje. :thumbup:
Dank je wel! :-)

RVV

Bericht door RVV » 02 jan 2016, 14:27

Luco schreef:
In 1999 kochten we een keuken bij Grando keukens. Na 15/16 jaar nog steeds probleemloos maar dat terzijde. En ik heb toen niets aanbetaald. Er waren inderdaad ook keukenzaken die wel een aanbetaling wilde maar daar wilde ik dus niet kopen. Als ik nu een keuken nodig zou hebben dan zou ik het weer op dezelfde manier willen. Geen hand vol maar een land vol met keukenzaken.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 02 jan 2016, 14:41

RVV schreef:
Luco schreef:
In 1999 kochten we een keuken bij Grando keukens. Na 15/16 jaar nog steeds probleemloos maar dat terzijde. En ik heb toen niets aanbetaald. Er waren inderdaad ook keukenzaken die wel een aanbetaling wilde maar daar wilde ik dus niet kopen. Als ik nu een keuken nodig zou hebben dan zou ik het weer op dezelfde manier willen. Geen hand vol maar een land vol met keukenzaken.

Das een eeuw geleden :lollerdelol:

Dat terzijde zou ik ook altijd een deel van de betaling open laten tot de correcte aflevering, keukenboeren waar ik geweest ben kon dat gewoon...

Plaats reactie