that went fastromo schreef:De GTS is weg.GTRene schreef:wordt die dan volgend jaar ingeruild als de M2 er is of willen ze die nu al in de showroom?

that went fastromo schreef:De GTS is weg.GTRene schreef:wordt die dan volgend jaar ingeruild als de M2 er is of willen ze die nu al in de showroom?
Arthur schreef:Waar rijd je zo lang in eigenlijk?
Joy schreef:Staat ie hier straks te koop?
http://ww3.autoscout24.nl/classified/28 ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;
Knot schreef:Die hebben er toch ook geen 85k voor gegeven dan...
RVV schreef:LOL afleverkosten 1595 euro. Maken 0 euro aan kosten maar berekenen 1595 euro.. Voor matten zuigen
Will F. schreef:Is dat nou dezelfde dealer als waar je 'm gekocht had, Romo?
RDW is altijd minus 100 kg, dus idd 1350 kg waarover wegenbelasting wordt afgetikt, ik dat iets van €169,-- per 3 maandenGTRene schreef:leeggewicht 1450 kilo?
zal toch 1350kg zijn, ja tegenwoordig staat dat ook apart bij de rdw, je moet echt opletten zeg maar, de rest is zogenaamd met bestuurder en wat brandstof waar ze iets van 100kg voor schrijven.
hoe dan ook, 1350kg klinkt wat leuker in de advertentie en daar betaal je ook wegenbelasting over.
Ik neem aan dat ze jou bij pct minder boden dan de bmw dealer bood. Dan hebben ze of eieren voor hun geld gekozen omdat ze hem toch wilde hebben of er is meer geruild; een bmw van pct naar jouw bmw dealer bijvoorbeeld.romo schreef:Will F. schreef:Is dat nou dezelfde dealer als waar je 'm gekocht had, Romo?
Ja, daar heb ik hem gekocht bij Erik van de Maat (prima vent), die nu sinds een aantal maanden in het niets is verdwenen en opgevolgd door Arfman(minder prima)
Hoewel van de Maat wel in de advertentie wordt genoemd als contact persoon
Op de site van PCT is hij echter niet meer te vinden......
Knot schreef:Dat doen ze wel vaker toch, merkspul onderling uitwisselen omdat het beter bij een eigen dealer verkoopt.
Macboy schreef:Pas maar op dat je niet gaat wennen aan die prachtige handbak !
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], e30touring1990, Fabian, WillemBoer en 16 gasten