SCHANDALIGE OPLICHTING BIJ IMMOKEUKENS

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: SCHANDALIGE OPLICHTING BIJ IMMOKEUKENS

Bericht door Luco » 01 jan 2016, 17:36

Tja, dat is net als iets roepen over een df dag waar je nooit bent geweest en je baseert op een kant van het verhaal, en dan een negatief verhaal schrijven dan zou df toch echt te klein zijn.
Mij lijkt het dat je alleen je eigen ervaringen uit ipv afgaan op verhalen, want wij horen hier namelijk ook maar een kant van het verhaal.
En dan vind ik die ene kant ook nog erg vaag en niet uitgebreid.

Ik heb zelf ook net voor kerst een keuken laten plaatsen, en ja elke keukenboer zet de spullen in je huis, waar moeten ze het anders laten, buiten?
Laatst gewijzigd door Luco op 01 jan 2016, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.

dvh

Bericht door dvh » 01 jan 2016, 17:39

Marleen van Diest schreef:
Luco schreef:
Heel grappig is dat je op hun fb pagina, je beoordeling over dit bedrijf achter kunt laten. Dus wie zich geroepen voelt om dit bedrijf te beoordelen...dat kan. Peter ging jullie al voor. Ik trouwens ook natuurlijk. :wink: kijk maar... https://www.facebook.com/immokeukens/reviews" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft Peter er dan ook een keuken gekocht?

Maar net als met autodealers en ook in andere handel moet je inderdaad of een klein lokaal zaakje benaderen of bij een fatsoenlijke keukenboer je keuken kopen.
Moet dat dan?? Staat erbij, alleen een reactie achterlaten als je hier een keuken hebt gekocht? Of kan het ook dat je genoeg ellende hebt gezien en op basis daarvan je mening over een bedrijf achterlaat?
Met Luco eens.
Beetje vreemd om te gaan flamen zonder dat je er zelf wat gekocht hebt.

Een mening is ook geen recensie...
Geloof verder best dat het een ballenbedrijf is.
Maar wat hebben wij daar verder mee te maken!?

Joy

Bericht door Joy » 01 jan 2016, 18:04

Ja dat werkt niet. Ik snap dat je ze onder druk wil zetten maar vragen om feitelijk valse reviews zet geen zoden aan de dijk. Met 1 zoekactie via Google op IMMO Keukens staat deze pagina al vol in het zicht. Gezien je met juridische stappen bezig bent en met naam en toenaam hier en op Facebook post is dit denk ik niet verstandig.

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 01 jan 2016, 18:17

Joy schreef:Ja dat werkt niet. Ik snap dat je ze onder druk wil zetten maar vragen om feitelijk valse reviews zet geen zoden aan de dijk. Met 1 zoekactie via Google op IMMO Keukens staat deze pagina al vol in het zicht. Gezien je met juridische stappen bezig bent en met naam en toenaam hier en op Facebook post is dit denk ik niet verstandig.
Ik vraag niemand om valse reviews. Iedereen is vrij om te beoordelen naar eigen mening. En ik vraag hier dus ook of er nog meer mensen zijn met een slechte ervaring met Immokeukens. Dat is mijn goed recht. Ik mag gewoon op internet de waarheid vertellen van mijn advocaat, vrijheid van meningsuiting. Het wordt een ander verhaal als ik bewust leugens zou gaan verkondigen. Maar dat hoef ik niet te doen want dat doen ze zelf al. Ook zijn ze zelf bezig met het schrijven van valse reviews.

En wat vrienden of vriendinnen van mij op fb zetten, dat mogen ze zelf weten. Als ik hier een vriend of vriendin op visite krijg en die ziet mij in de vreselijke bende zitten en ik vertel het hele verhaal. Dan heeft diegene misschien wel behoefte om zijn of haar mening daarover te uiten op fb. Nou dat kan ik dan inderdaad alleen maar toejuichen.

Ook maak ik dit bekend omdat ik niet wil dat nog meer mensen de dupe worden van deze vreselijke oplichters. Iedereen mag dit weten dus ik vind het mooi dat het in de google zoekresultaten naar boven komt.

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 01 jan 2016, 18:20

Met Luco eens.
Beetje vreemd om te gaan flamen zonder dat je er zelf wat gekocht hebt.

Een mening is ook geen recensie...
Geloof verder best dat het een ballenbedrijf is.
Maar wat hebben wij daar verder mee te maken!?

Jullie misschien niet maar Peter wel want hij heeft het met eigen ogen gezien. Dus dat is een ander verhaal

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 01 jan 2016, 18:33

Luco schreef:Tja, dat is net als iets roepen over een df dag waar je nooit bent geweest en je baseert op een kant van het verhaal, en dan een negatief verhaal schrijven dan zou df toch echt te klein zijn.
Mij lijkt het dat je alleen je eigen ervaringen uit ipv afgaan op verhalen, want wij horen hier namelijk ook maar een kant van het verhaal.

Ik heb zelf ook net voor kerst een keuken laten plaatsen, en ja elke keukenboer zet de spullen in je huis, waar moeten ze het anders laten, buiten?
Als je gewoon leest wat er staat en op de link klikt gaat het er niet om dát de keuken in mijn huis is neergezet. Even verder lezen dan je neus lang is dus

Luco

Bericht door Luco » 01 jan 2016, 18:46

Luco schreef:Tja, dat is net als iets roepen over een df dag waar je nooit bent geweest en je baseert op een kant van het verhaal, en dan een negatief verhaal schrijven dan zou df toch echt te klein zijn.

Als je gewoon leest wat er staat en op de link klikt gaat het er niet om dát de keuken in mijn huis is neergezet. Even verder lezen dan je neus lang is dus
Blijft een vaag verhaal, want je zegt op fb staat een uitgebreid verhaal, er staat bijna helemaal niks, maar veel succes, als ik het bedrijf was geweest zou ik na zon verhaal helemaal niks meer doen.
Maar je hebt wel hele lange tenen he, want jij mag je mening geven, maar als een ander zijn mening geeft die niet strookt met die van jouw ben je gelijk geïrriteerd, tot zover de vrijheid van meningsuiting :thumbup:

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 01 jan 2016, 19:06

Luco schreef:

Blijft een vaag verhaal, want je zegt op fb staat een uitgebreid verhaal, er staat bijna helemaal niks, maar veel succes, als ik het bedrijf was geweest zou ik na zon verhaal helemaal niks meer doen.
Maar je hebt wel hele lange tenen he, want jij mag je mening geven, maar als een ander zijn mening geeft die niet strookt met die van jouw ben je gelijk geïrriteerd, tot zover de vrijheid van meningsuiting :thumbup:
In dit topic heb ik beschreven wat er mis is gegaan. Misschien dat je daar overheen hebt gelezen? Ik kan je een uitgebreid verslag in een pb geven maar ik heb zo het idee dat je daar geen behoefte aan hebt :wink:
Verder weet niet niet waar je uit opmaakt dat ik geïrriteerd zou zijn. Ik geef gewoon antwoord op jouw reactie. Sorry dat je dat dan als geïrriteerd opvat maar dat is totaal niet het geval. Dus wie heeft hier lange tenen dan? :)
En tja, dat keukenbedrijf hoeft inderdaad niks meer voor mij te doen. Ik heb het ook pas online gezet nadat ze dagen niks hebben laten horen terwijl ik wel een afspraak met ze had. Dus dan neem je een vrije dag op voor niks. Ook hebben ze verkeerde spullen geleverd die ik niet bestel heb. Goedkopere merken en zelf b-keus met krassen en deuken erop.

Maar wel fijn voor jou dat jij wel net voor kerst je keuken had. Dat was dus ook de afspraak die ik had met Immokeukens maar de dag van montage, een dag voor kerst dus, zijn ze niet op komen dagen, zonder afbericht. Mijn mening is dat dat geen manier is om met je klanten om te gaan. Als jij van mening bent dat dat normaal is dan is dat prima. Jouw mening dus :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jan 2016, 19:12

zo is dat Marleen, je mag het best ventileren, dat doen sommige ook over bv telecom zaken ala kpn e.d. ;-)

Luco

Bericht door Luco » 01 jan 2016, 19:15

GTRene schreef:zo is dat Marleen, je mag het best ventileren, dat doen sommige ook over bv telecom zaken ala kpn e.d. ;-)
Als je dat verhaal goed gelezen hebt rene, stonden daar netjes de antwoorden van de kpn bij, in dit verhaal horen wij maar 1 kant, maar ja bij een buitenlandse naam ben jij natuurlijk al over de streep :mrgreen:

En dat verhaal heeft 1,5 jaar gelopen, ik hoop voor Marleen dat dit sneller opgelost wordt.
Laatst gewijzigd door Luco op 01 jan 2016, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 01 jan 2016, 19:16

GTRene schreef:zo is dat Marleen, je mag het best ventileren, dat doen sommige ook over bv telecom zaken ala kpn e.d. ;-)
Ja daar is dit forum toch voor dacht ik? :wink: :)

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 01 jan 2016, 19:27

Luco schreef:
Als je dat verhaal goed gelezen hebt rene, stonden daar netjes de antwoorden van de kpn bij, in dit verhaal horen wij maar 1 kant, maar ja bij een buitenlandse naam ben jij natuurlijk al over de streep :mrgreen:

En dat verhaal heeft 1,5 jaar gelopen, ik hoop voor Marleen dat dit sneller opgelost wordt.
Dat hoop ik idd ook en dat gaat ook gebeuren want 6 januari wordt mijn keuken geplaats, staat op fb :wink:
Verder handelt de advocaat het af.
Ik hoop er zo weinig mogelijk last van te hebben, wat ik vooral wil is waar voor mijn geld. Dus de mooie keuken die ik heb uitgekozen en betaalt met de juiste apparatuur.

Als je even het hele fb bericht leest met alle 40 reacties dan zie je ook mijn uitleg over alles en ook dat Immokeukens reageert. Ik kan ze bellen of mailen , maar inhoudelijk willen ze er niet op in gaan. Dat is hun keuze. Maarja, als ik de heren bel of mail dan krijg ik geen reactie, ik word zelfs weggedrukt. Omdat het inmiddels al via de advocaat loopt mag ik er nu ook niet meer op in gaan als ze alsnog op wat voor wijze dan ook met mij in contact proberen te komen.

En tja dat het Marokkanen zijn... als ik echt iets tegen Marokkanen had was ik wel naar een andere keukenzaak gegaan. Ik beoordeel niemand op zijn etniciteit.

328Ti

Bericht door 328Ti » 01 jan 2016, 20:00

Maarre, stel je eens voor Marleen!

:gek:

JP

Bericht door JP » 01 jan 2016, 20:02

JP schreef:Als je als man pech hebt met je juist aangekochte auto..........

..........kunnen we dan ook op het VIVA-forum terecht voor advies ? :coffee: :kikker:

Wie weet hebben ze daar ook een Off Topic afdeling? Ik heb persoonlijk geen idee maar misschien moet je je daar aanmelden als je daar behoefte aan hebt? :tong uitsteken:
Sorry Marleen.....wist niet dat je op je (vul maar wat in) getrapt bent. Was maar een grapje.
Blijkbaar heb je er slapeloze nachten van om zo'n draadje midden in de nacht te tikken.

Trouwens......ik zit al het Libelle forum...... :kikker:

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 01 jan 2016, 20:06

Waarom op een forum plaatsen en vervolgens alleen maar schrijven dat je het verder op facebook kunt lezen? Leg het hier dan ook uit want ik ga niet de moeite nemen om facebook ervoor te bezoeken, neem een voorbeeld aan luco zijn verhaal. Was veel om te lezen toen maar wel berichten van beide partijen inzichtelijk en dus niet eenzijdig.

Frustratie van je af schrijven, begrijpelijk. Df doet het goed in de google ranking dus doel is inmiddels bereikt. Ik hoop voor je dat ze nu wel de afspraken nakomen en dat je veel plezier met je nieuwe keuken mag hebben.

JP

Bericht door JP » 01 jan 2016, 20:11

Dat hoop ik idd ook en dat gaat ook gebeuren want 6 januari wordt mijn keuken geplaats, staat op fb 
Had dan eerst gewacht tot na 6 jan. Nu zullen ze je mogelijk helemaal een loer draaien en ergens zou ik dat dan ook kunnen begrijpen, want je loopt al te flamen en ze op meerdere plaatste zwart te maken.

RVV

Bericht door RVV » 01 jan 2016, 20:32

Marleen, Wat een waardeloze naaistreek van die keukenprutsers.. Iemand 1 dag voor kerst zo laten zitten is erg laag. Je zult maar 20 man voor een kerstdiner hebben uitgenodigd. Ik hoop voor je dat die andere partij de zaken goed voor je in orde maakt :thumbup:

Macboy

Bericht door Macboy » 01 jan 2016, 20:50

Beetje uitleg lijkt me wel zo handig als je iemand oplichter noemt. Afspraken niet nakomen en verkeerde spullen leveren maakt iemand nog geen oplichter natuurlijk. Dus dan is een wat duidelijker verhaal met wat meer details toch wel handig ? Juist Peter zou dat moeten beamen.

Verder hoop ik uiteraard dat het allemaal snel goedkomt !

Hielke

Bericht door Hielke » 02 jan 2016, 00:11

Wie is Marleen?

Waarom komt ze hier in haar eerste posts over keukens miepen?

Dit kan toch nooit de bedoeling zijn van dit forum. Zijn er geen consumenten of keuken forums waar je je ei kwijt kunt Marleen?

GTRene

Bericht door GTRene » 02 jan 2016, 01:21

Als je op FB kijkt en DF dagen, zie je dat Marleen een 'bekende' is, verplaats je een beetje in haar, be gentle.

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 02:31

JP schreef:
JP schreef:Als je als man pech hebt met je juist aangekochte auto..........

..........kunnen we dan ook op het VIVA-forum terecht voor advies ? :coffee: :kikker:

Wie weet hebben ze daar ook een Off Topic afdeling? Ik heb persoonlijk geen idee maar misschien moet je je daar aanmelden als je daar behoefte aan hebt? :tong uitsteken:
Sorry Marleen.....wist niet dat je op je (vul maar wat in) getrapt bent. Was maar een grapje.
Blijkbaar heb je er slapeloze nachten van om zo'n draadje midden in de nacht te tikken.

Trouwens......ik zit al het Libelle forum...... :kikker:
Ok haha :lollerdelol:

En dat van mij was ook een grapje hoor, vandaar die :tong uitsteken:

En tja, jij let goed op, ik ben een nachtmens, nu weer, net thuis :)

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 02:35

JP schreef:
Dat hoop ik idd ook en dat gaat ook gebeuren want 6 januari wordt mijn keuken geplaats, staat op fb 
Had dan eerst gewacht tot na 6 jan. Nu zullen ze je mogelijk helemaal een loer draaien en ergens zou ik dat dan ook kunnen begrijpen, want je loopt al te flamen en ze op meerdere plaatste zwart te maken.
Nee hoor, want zoals je eerder al had kunnen lezen, een andere zaak gaat het kosteloos voor mij oplossen.
En zwart maken vind ik niet de juiste benaming, ik vertel gewoon wat er is gebeurd.

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 02:36

GTRene schreef:Als je op FB kijkt en DF dagen, zie je dat Marleen een 'bekende' is, verplaats je een beetje in haar, be gentle.
:df: :clap:

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 02:38

RVV schreef:Marleen, Wat een waardeloze naaistreek van die keukenprutsers.. Iemand 1 dag voor kerst zo laten zitten is erg laag. Je zult maar 20 man voor een kerstdiner hebben uitgenodigd. Ik hoop voor je dat die andere partij de zaken goed voor je in orde maakt :thumbup:
Kijk, jij leest tenminste wel wat er staat, dank u! :thumbup:

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 02 jan 2016, 02:52

Hielke schreef:Wie is Marleen?

Waarom komt ze hier in haar eerste posts over keukens miepen?

Dit kan toch nooit de bedoeling zijn van dit forum. Zijn er geen consumenten of keuken forums waar je je ei kwijt kunt Marleen?
Excuses dan dat ik mij niet heb voorgesteld. Bij deze :wink:

Ik ben Marleen en ik werk al weer bijna twee jaar met veel plezier als Sales Manager bij Driving-Fun, en eigenlijk ook een beetje P.A. van Peter :blink:

In principe ben ik aanwezig op alle circuitdagen die wij organiseren. De meeste vaste klanten/rijders kennen mij dan ook wel want ik doe altijd de inschrijving. Dus als je de baan op wil moet je eerst langs mij, je ontkomt niet aan mij zeg maar :lol:

En oh ja, om dit topic hier te openen was een idee van Peter himself. Dus als Peter het zegt zal het wel degelijk de bedoeling zijn van dit forum.

En als iemand nog meer van mij wil weten, vragen staat vrij!

Plaats reactie