Plezier van auto's
-
Plezier van auto's
Het begint minder te worden.........
Paar jaar terug, mooie Impreza tutti lampioni. Blij mee, maar toch telkens het bang zijn voor schade door derden, trap ertegenaan, badges jatten sleutel over de lak. Was bij de vorige eigenaar al gebeurd.
325i, oude auto, zorgeloos. Durfde hem overal te parkeren, snelle auto maar lekker undercover.
Nu weer feest met de M3, durf hem niet overal te parkeren. Zometeen M spiegels erop en wachten tot ze erafgaan. Gister al een aasgier hier aan het kijken geweest heb ik begrepen. Zoals bekend zijn de spiegels al twee keer meegenomen.
De lol gaat er vanaf. Aan de ene kant zeg ik even slikken en weer doorgaan, boeien het is maar een auto etc. aan de andere kant steek je er veel tijd en moeite in om een auto te hebben precies zoals je hem wilt.
Mijn verstand zegt verkopen voor de schade komt en koop een GTItje, redelijk zorgeloos. Aan de andere kant dit is op autogebied wel mijn droom.
Ligt dit aan mij of is dit herkenbaar?
N.
Paar jaar terug, mooie Impreza tutti lampioni. Blij mee, maar toch telkens het bang zijn voor schade door derden, trap ertegenaan, badges jatten sleutel over de lak. Was bij de vorige eigenaar al gebeurd.
325i, oude auto, zorgeloos. Durfde hem overal te parkeren, snelle auto maar lekker undercover.
Nu weer feest met de M3, durf hem niet overal te parkeren. Zometeen M spiegels erop en wachten tot ze erafgaan. Gister al een aasgier hier aan het kijken geweest heb ik begrepen. Zoals bekend zijn de spiegels al twee keer meegenomen.
De lol gaat er vanaf. Aan de ene kant zeg ik even slikken en weer doorgaan, boeien het is maar een auto etc. aan de andere kant steek je er veel tijd en moeite in om een auto te hebben precies zoals je hem wilt.
Mijn verstand zegt verkopen voor de schade komt en koop een GTItje, redelijk zorgeloos. Aan de andere kant dit is op autogebied wel mijn droom.
Ligt dit aan mij of is dit herkenbaar?
N.
- Bert ///M3
- Knot
- RVV
Probleem ligt ook bij een M3 een beetje, niet ten nadele van die auto, maar alles wat op een M3 zit kan er af en op een standaard 3 serie worden geschroefd. Dan is alles wat op die auto zit ook extra jat gevoelig
Ikzelf heb nooit last van vandalisme, komt ook een beetje door de hoek waar ik woon, auto;s altijd onder dak of in het zicht.

Ikzelf heb nooit last van vandalisme, komt ook een beetje door de hoek waar ik woon, auto;s altijd onder dak of in het zicht.
- Peter Tunissen
Inderdaad, tijdje terug was het hier in één maand tijd behoorlijk raak.
- Ingebroken in de Impreza en AVC-R gejat (in totaal ruim €4000 schade)
- Set velgen van de Impreza gejat
- Set velgen van de E30 gejat (ja Leen, jouw setje
)
- Spiegel van de E30 afgetrapt
- Spiegel nog maar eens van de E30 afgetrapt voor de zekerheid.
Daarvoor helemaal nooit wat gehad.
Had het toen na de zoveelste keer zo gehad dat ik echt in staat was alle auto's te verkopen en wat goedkoop alledaags vervoer te nemen en desnoods nog een racer zonder kenteken ergens in een schuur.
Maar uiteindelijk laat je dan je plezier verknallen door een stel hufters, dat is niet goed.
Ik weet hoe mega-vervelend zoiets kan zijn, maar uiteindelijk is het maar geld, het plezier dat je van een aan auto's hebt is onbetaalbaar, dat moet je je niet voor (effectief) een paar euro per dag laten verknallen, daarvoor is het mij toch te belangrijk.
- Ingebroken in de Impreza en AVC-R gejat (in totaal ruim €4000 schade)
- Set velgen van de Impreza gejat
- Set velgen van de E30 gejat (ja Leen, jouw setje

- Spiegel van de E30 afgetrapt
- Spiegel nog maar eens van de E30 afgetrapt voor de zekerheid.
Daarvoor helemaal nooit wat gehad.
Had het toen na de zoveelste keer zo gehad dat ik echt in staat was alle auto's te verkopen en wat goedkoop alledaags vervoer te nemen en desnoods nog een racer zonder kenteken ergens in een schuur.
Maar uiteindelijk laat je dan je plezier verknallen door een stel hufters, dat is niet goed.
Ik weet hoe mega-vervelend zoiets kan zijn, maar uiteindelijk is het maar geld, het plezier dat je van een aan auto's hebt is onbetaalbaar, dat moet je je niet voor (effectief) een paar euro per dag laten verknallen, daarvoor is het mij toch te belangrijk.
-
Ja, zou met de BMW niet echt nodig zijn, maar met de S2000 wilde ik juist voor deze reden de Alfa ernaast houden. Ga geen S2000 meenemen als ik ga stappen oid.. is aftellen tot je dak kapot is.Knot schreef:Alfa rij je ook prive/bijtelling?
Twijfel nog, met die 330i kan het maar zit met scheef oog de z4 3.0s in de gaten te houden

S2000 stond altijd in de garage, de bmw komt er nog wel in doordeweks denk ik, vind het nu niet zo nodig eigenlijk maar is wel prettig, scheelt vroeg of laat krasjes e.d.
- Kasteel
Ik weet wel zeker dat je niet de enige bent, ik rijd dan ook met zo'n Impreza hok, maar als ik bijvoorbeeld uitga, neem ik ding zelden of nooit mee, om die reden.
Pak dan altijd de 'ouwe' diesel mee en gebruik me auto daardoor in me privé tijd eigenlijk alleen voor 'fun' dingen en ritjes waarbij ik dat risico niet loop, wat het ook wel leuk maakt
.
Pak dan altijd de 'ouwe' diesel mee en gebruik me auto daardoor in me privé tijd eigenlijk alleen voor 'fun' dingen en ritjes waarbij ik dat risico niet loop, wat het ook wel leuk maakt

- Jeroen