BMW M2
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Re: BMW M2
Gefeliciteerd!! Mooi vooruitzicht en de juiste kleur
...

- Macboy
Inderdaad Tom. Moet dit dan weer zo lezen. Wordt ook niet even overlegd of zo ... zal hem wel even overtuigen dat dit niet slim is ivm de restwaarde. Maar goed feit is wel dat we dezelfde lengte hebben dus niks versteld hoeft te worden.
Alleen de zijwangen moet hij altijd oppompen als ik erin gezeten heb

- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Van harte, Romo. 

- tomgtr
Macboy schreef:Inderdaad Tom. Moet dit dan weer zo lezen. Wordt ook niet even overlegd of zo ... zal hem wel even overtuigen dat dit niet slim is ivm de restwaarde. Maar goed feit is wel dat we dezelfde lengte hebben dus niks versteld hoeft te worden.

We spreken wel een keer met z'n allen af. De M4 heft gewoon de juiste stoelen.
-
Macboy had Romo ook geholpen met de samenstelling van de GTS toch?
Restwaarde die doormiddel van bepaalde opties beter zal zijn is een droom. Ook de GTS schrijft grof af, neem aan dat de helft van de afschrijving ook richting degene gaat die dan de zogenaamde restwaarde optie s aankruist
Zelf auto s samenstellen doe wat je zelf wil.
Restwaarde die doormiddel van bepaalde opties beter zal zijn is een droom. Ook de GTS schrijft grof af, neem aan dat de helft van de afschrijving ook richting degene gaat die dan de zogenaamde restwaarde optie s aankruist

Zelf auto s samenstellen doe wat je zelf wil.
- Robin Hartog
Het wachten kan beginnen Romo.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Op beide graag aero(M)spiegels, al is 't alleen maar ter minimale verlaging van het dodental der insecten.
-
- Auto: M3P, 130i
Proficiat!
Laat je achteraf ook keramische remmen van de M3/4 monteren? Het standaard spul komt tenslotte ook overeen.
Laat je achteraf ook keramische remmen van de M3/4 monteren? Het standaard spul komt tenslotte ook overeen.
- Joop
Iets met daad bij het woord voegen enzo...
...gefeliciteerd Romo! Misschien dat je stiekem de GTS nog wel gaat missen, maar er lijkt me sowieso wel iets moois voor terug te komen, qua DF.

...gefeliciteerd Romo! Misschien dat je stiekem de GTS nog wel gaat missen, maar er lijkt me sowieso wel iets moois voor terug te komen, qua DF.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
indobesar schreef:Proficiat!
Eerst even het standaard spul, dat toch niet bepaald ondermaats is met 380mm en 370mm achter, testen en beoordelen. Het zal echt wel ok zijn voor mijn gebruik.
Er zijn natuurlijk open einden;
- past het allemaal?
- is een set "los" verkrijgbaar?
- wat gaat het kosten?
Maar ik vind het het heel dik staan, het remt echt briljant (GTS dus), afgeveerd gewicht 50% verminderd en het toetje, geen remstof!
Het is iid wel een doorpak actie geworden, ik heb er een nachtje over moeten slapen want de GTS doet me qua uiterlijk, als auto totaal natuurlijk wel wat, nog steeds.Joop schreef:Iets met daad bij het woord voegen enzo...
...gefeliciteerd Romo! Misschien dat je stiekem de GTS nog wel gaat missen, maar er lijkt me sowieso wel iets moois voor terug te komen, qua DF.![]()
Qua uiterlijk, geluid, remmen, interieur zal ik idd wel terugdenken aan de GTS, erg goed, erg mooi, maar ik zal ook vaak aan de stoelen het sturen denken, daarmee mijn keuze onderstrepend.
De BMW zal meer compromis zijn, meer allround ook verwacht ik op basis van al mijn BMW ervaring, mocht het niet zo zijn...............hou het verkoop draadje dan maar weer in het vizier.........................

- romo
Macboy schreef:Inderdaad Tom. Moet dit dan weer zo lezen. Wordt ook niet even overlegd of zo ... zal hem wel even overtuigen dat dit niet slim is ivm de restwaarde. Maar goed feit is wel dat we dezelfde lengte hebben dus niks versteld hoeft te worden.
Zo is het maar net

Hoe vaak stel je een stoel nu in?
Handmatig gaat prima (in de GTS was het niet anders), het scheelt gewicht als je dat een argument mag noemen, het scheelt kosten, je zit (nog) lager, das dan mooi meegenomen toch?
- romo
Booooh schreef:Gefeliciteerd!! Mooi vooruitzicht en de juiste kleur...
Dat wordt weer een meeting en rondje Frieslah

Met dank
- romo
tomgtr schreef:Top man, gefeliciteerd. Laat alleen Ilja maar niet horen dat je zo'n schrapersstoel hebt gekozen.
Ja, whats app stond roodgloeiend

Voorlopig 1 kar.Riceaux schreef:Gefeliciteerd! Komt er nog weer iets naast of hou je et nu bij 1 kar?
- romo
Is het kerst of wat?Joost schreef:Gaaf hoor. Gefeliciteerd.
Mooi kerstkado, ook al duurt het nog even voordat je kunt rijden.

Mijn idee, aftellen maar dan........
Robin schreef:Nou hèhè:)romo schreef:Bij deze, wederom met gepaste trots, de GTS ingeruild, de M2 in de bestelling, eind april 2016 kan ik rijden !!
Congrats man. Eindelijk weer bij je volle verstand.
Topding!
Topding idd, daar ga ik zeker van uit, noblesse oblige..........

En anders is het verkoop draadje d`r altijd nog................

- Arthur
- Auto: Nr.51
Over verkoop gesproken. Mogen we weten of de GTS zo verkocht is, particulier, of dat je hem de handel ingeschoven hebt danwel aan de dealer verkocht? Want het was een btw auto, toch?
- romo
Geen geheim, ik had ik reeds vermeld toch?Arthur schreef:Over verkoop gesproken. Mogen we weten of de GTS zo verkocht is, particulier, of dat je hem de handel ingeschoven hebt danwel aan de dealer verkocht? Want het was een btw auto, toch?
Ingeruild. Ja een BTW auto.
Ik heb offertes laten maken met inruil, ook nog bedrijven benaderd om auto in te kopen, maar wat daar geboden werd is echt te zot voor woorden.
Ik heb alle bedrijven waar ik ben geweest gemeld dat ik offertes liet maken en de beste zou winnen, ook heb ik daarbij gemeld dat een laag bod op de GTS zou betekenen dat ik er mee door zou rijden en dat er dan geen M2 aan mij verkocht zou worden.
Tevens gemeld dat ik shop in heel NL en dat het me niet uitmaakt wie het wordt! Kortom mijn heren, give me your best shot, daarbij heb ik ze diep in de ogen gekeken meldend dat ik het meende en hoe ik er in stond.
Ik zal je zeggen dat ik het heerlijk onderhandelen vind, het feit dat je niks moet, dat het heel dik kan, dat geeft veel rust en nog meer onderhandelingsmacht, ik geniet en genoot er van.
Toen kwam dus afgelopen week een heel mooi bod van een BMW dealer die echt het beste bood tov alle anderen, by some margin. Even snel feedback met Ilija en Andre, het was duidelijk, beter ging het niet meer worden, s` middags de poot gezet en koop bezegeld (auto had ik reeds daarvoor geconfigureerd)
That`s it
- Arthur
Ingeruild had ik niet begrepen. Maar mooi gedaan zo 

- romo
Arthur schreef:Ingeruild had ik niet begrepen. Maar mooi gedaan zo
22-12 op verkoop draadje;
Je post staat er gelijk onder Arthurromo schreef:Niet meer nodig de PB`s, auto ingeruild, M2 in de bestelling !
Ik laat het draadje nog even open voor eventuele reacties, daarna doe ik er zelf wel een slot op.

- Arthur
- romo
No problemoArthur schreef:![]()
![]()

- Macboy
Laagste bod vanuit de handel was €45.000 uit mijn hoofd. Voor een iets meer dan 1 jaar oude GTS met nog geen 15.000km.
Heb altijd geleerd dat een bod pas echt goed is als je je ervoor schaamt. Nou dat zit wel snor...
Heb altijd geleerd dat een bod pas echt goed is als je je ervoor schaamt. Nou dat zit wel snor...
-
OnlineMarcH
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3