Ervaringen met bruynzeel keukens?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Macboy

Re: Ervaringen met bruynzeel keukens?

Bericht door Macboy » 20 dec 2015, 09:05

Mooie keuken ! Leuk dat blad dat doorloopt met stekkers eronder voor allerlei mixers e.d.

Wel goed dat je voor gas bent gegaan. Vind het altijd prachtig staan en een echte kok kan de temperatuur toch beter beheersen. Schoonmaken gaat ook prima vind ik. Zie daar geen enkel voordeel met inductie. Daar moet ook een doek overheen.

Heb je nou een oven en een magnetron of is het een combi ding en stoom ding ?

Wel leuk een keuken draadje dat iedereen zijn of haar keuken kan plaatsen. Voor inspiratie kan dat toch wel leuk zijn op het forum. Zo heb ik nog nooit van een quooker gehoord dus kan best handig zijn !

Wie trapt af ?

Luco

Bericht door Luco » 20 dec 2015, 09:39

Oven en combi oven Macboy.
Soms merk je dat als je verschillende dingen wilt maken je net wat ruimte tekort komt met alleen een oven of combi-oven, en als je dan toch de ruimte er voor hebt.
Stoom vonden we net wat te gek eigenlijk, ik wilde liever de koffiemachine (heerlijke koffie)

Luco

Bericht door Luco » 20 dec 2015, 09:41

Joop schreef:Weet niet hoe de rest van de vloer in het huis er uit ziet, maar anders zou ik de vloer toch zo donker mogelijk houden in een antraciet of zwarte tint. Dan komt de kleur van keuken het best tot zijn recht.

Je moet bij zwart wel als hobby schoon maken hebben, want je ziet er helaas alles op. :wink:
@Joop, ons idee was om de vloer ook in betonlook te doen net als de wanden, maar we weten niet of het dan te betonnerig wordt :-)

Plaats reactie