Daarna met je mobieltje naar het adres op het scherm gaan. (met de chrome browser)
lightsaber
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
lightsaber
https://lightsaber.withgoogle.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Daarna met je mobieltje naar het adres op het scherm gaan. (met de chrome browser)

-
OnlineRoy RS
Re: lightsaber
ik pas even, ik heb gisteren lekker geslapen tijdens de film... 

- MartijnGizmo
Briljant! 

-
OnlineRoy RS
toch even geprobeerd...haha te cool dit! zeker het proberen waard, ook als je het een complete rukfilm vindt
- Riceaux
Nou vooruit, toch maar even geprobeerd dan. Best grappig inderdaad.Roy RS schreef:toch even geprobeerd...haha te cool dit! zeker het proberen waard, ook als je het een complete rukfilm vindt

- Riceaux
Nou vooruit, toch maar even geprobeerd dan. Best grappig inderdaad.Roy RS schreef:toch even geprobeerd...haha te cool dit! zeker het proberen waard, ook als je het een complete rukfilm vindt

- GTRene
heb geen internet op mijn mobieltje
zit trouwens wel een stuk of 8 star wars films te kijken, ja moet er bog 5 ofzo, best knap die 2 oudste films zien er voor die tijd heel knap uit, dan komt die van 1983 oid? (de derde uitgebrachte) en daar zie je veel meer 'nep' zeg maar, terwijl je denkt van, zoveel jaar verder de effects nog beter.
niet dat ik star wars fan ben, maar af en toe wat science fiction vind ik wel leuk en nu de hype weer een beetje komt dacht ik van, die gaan we allemaal eens kijken binnenkort

zit trouwens wel een stuk of 8 star wars films te kijken, ja moet er bog 5 ofzo, best knap die 2 oudste films zien er voor die tijd heel knap uit, dan komt die van 1983 oid? (de derde uitgebrachte) en daar zie je veel meer 'nep' zeg maar, terwijl je denkt van, zoveel jaar verder de effects nog beter.
niet dat ik star wars fan ben, maar af en toe wat science fiction vind ik wel leuk en nu de hype weer een beetje komt dacht ik van, die gaan we allemaal eens kijken binnenkort

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
wifi op de mobiele is ook goed.GTRene schreef:heb geen internet op mijn mobieltje![]()
Of zit je nog aan de nokia 3110 Rene?

- GTRene
wifi kan idd, moet ik de wifi router er ff bij in schakelen en chrome erop zetten?, maybe latersmiley schreef:wifi op de mobiele is ook goed.GTRene schreef:heb geen internet op mijn mobieltje![]()
Of zit je nog aan de nokia 3110 Rene?