Kamp draait de gaskraan dicht...........
ok, er zijn wel eens gelukkiger formuleringen door het journaille gebruikt...........

Kamp draait de gaskraan dicht...........
Ik vond dit wel een leuk stukje daarin.350 Z schreef:Tering ik kan er echt niet bij hoe dat volk zo kan denken. Hebben ze een klap van een molenwiek gehad of zo.
Dat zeg ik toch niet, maar is jouw werkelijkheid dan de ware?350 Z schreef:Vind je haar werkelijkheid dan de ware ?
Voor jouw misschien wel, voor haar dus blijkbaar niet, anders had ze wel dezelfde werkelijkheid gehad als jij.350 Z schreef:Nee hoor maar die is wel realistischer.
goed verhaal idd, ook daar weer Wilders genoemd, het lijkt soms ook wel alsof ze liever NL kapot laten gaan,
Kleine correctie.de shoot/film in Marokko kostte dus ruim 61k euro, betaald door NPO zelf(niet uit vrijwillige donaties)
Tja, aan de andere kant zijn er wel 10.000 banen mee gemoeid. De kosten van eventuele financiele steun zijn waarschijnlijk voordeliger dan duizenden werknemers voorzien van een uitkering.WJ schreef:http://www.nu.nl/politiek/4188021/kabin ... start.html
Ik mag toch hopen dat dit een fucking hoax is.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Wimo en 2 gasten