BMW F30 328i High Executive - Luxury Line 245 PK 51.854 km
-
BMW F30 328i High Executive - Luxury Line 245 PK 51.854 km
Te koop aangeboden,
Een werkelijkwaar prachtige BMW F30 328i High Executive - Luxury Line in de mooiste kleurstelling. Imperial Blue met Cognackleur leder. De BMW is recentelijk voorzien van een winterbeurt (BMW Kalfsbeek), nieuwe Pirelli P7 Cinturato All season banden en een Swisstec lakverzegelingsbehandeling. De auto wordt en is altijd op tijd onderhouden en wordt 2 keer per week gewassen. Persoonlijk is de gemiddelde brandstofverbruik (binnen en buitenstad) rond de 1 op 14,5. Hierna volgen enkele specifieke gegevens van de auto:
Algemene gegevens
Tellerstand: 51.854 km
Carrosserievorm: Sedan
Aantal deuren: 4
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: mrt 2012
Transmissie: Automaat
Kleur: Imperial Blau (Blauw metallic)
Interieurkleur: Leder Cognac Exklusivnaht
Bekleding: Leder
Technische gegevens
Motorinhoud: 2.000 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 180 kW (245 PK)
Energielabel: B
Opties en accessoires
- Alarmsysteem klasse III
- Accentlijsten donker notenhout
- Aut. dimmende binnen- en buitenspiegels
- Keyless Entry
- Keyless Go
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Automatische 2-zone Airconditioning.
- Bluetooth voorbereiding + USB audio
- BMW Connected Drive Services
- Elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen met memoryfunctiesa
- BMW HiFi Surround Sound Systeem
- Head-up Display
- Koplampsproeiers
- Leder sportstuurwiel
- Lichtmetalen 18 inch styling 416 velgen met nieuwe Pirelli P7 Cinturato All season banden (225/45/18)
- Luxury Line
- Middenarmsteun
- Multifunctioneel stuurwiel met stuurwielverwarming
- Navigatiesysteem Professional met de meest recente BMW Professional Premium CIC 2016 software
- Regen-/Lichtsensor
- Servotronic
- Speed Limit Info
- Sporttransmissie
- Uitgebreid instrumentencluster (6WA)
- Uitgebreid Verlichtingspakket
- Upgrade Edition
- Dynamische Bi-xenon koplampen
- Elektrische schuif/kanteldak
Allerlei aankoopkeuringen zijn toegestaan bij een vakgarage/BMW dealer op eigen kosten. Indien u nog vragen heeft na het lezen van de bovenstaande gegevens kunt u mij bereiken op het onderstaande nummer.
Met vriendelijke groet,
Y. Cekic
06 16619161
Zie onderstaande marktplaatslink voor foto's
http://link.marktplaats.nl/m1001646532" onclick="window.open(this.href);return false;
DF prijs € 27.250
Een werkelijkwaar prachtige BMW F30 328i High Executive - Luxury Line in de mooiste kleurstelling. Imperial Blue met Cognackleur leder. De BMW is recentelijk voorzien van een winterbeurt (BMW Kalfsbeek), nieuwe Pirelli P7 Cinturato All season banden en een Swisstec lakverzegelingsbehandeling. De auto wordt en is altijd op tijd onderhouden en wordt 2 keer per week gewassen. Persoonlijk is de gemiddelde brandstofverbruik (binnen en buitenstad) rond de 1 op 14,5. Hierna volgen enkele specifieke gegevens van de auto:
Algemene gegevens
Tellerstand: 51.854 km
Carrosserievorm: Sedan
Aantal deuren: 4
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: mrt 2012
Transmissie: Automaat
Kleur: Imperial Blau (Blauw metallic)
Interieurkleur: Leder Cognac Exklusivnaht
Bekleding: Leder
Technische gegevens
Motorinhoud: 2.000 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 180 kW (245 PK)
Energielabel: B
Opties en accessoires
- Alarmsysteem klasse III
- Accentlijsten donker notenhout
- Aut. dimmende binnen- en buitenspiegels
- Keyless Entry
- Keyless Go
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Automatische 2-zone Airconditioning.
- Bluetooth voorbereiding + USB audio
- BMW Connected Drive Services
- Elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen met memoryfunctiesa
- BMW HiFi Surround Sound Systeem
- Head-up Display
- Koplampsproeiers
- Leder sportstuurwiel
- Lichtmetalen 18 inch styling 416 velgen met nieuwe Pirelli P7 Cinturato All season banden (225/45/18)
- Luxury Line
- Middenarmsteun
- Multifunctioneel stuurwiel met stuurwielverwarming
- Navigatiesysteem Professional met de meest recente BMW Professional Premium CIC 2016 software
- Regen-/Lichtsensor
- Servotronic
- Speed Limit Info
- Sporttransmissie
- Uitgebreid instrumentencluster (6WA)
- Uitgebreid Verlichtingspakket
- Upgrade Edition
- Dynamische Bi-xenon koplampen
- Elektrische schuif/kanteldak
Allerlei aankoopkeuringen zijn toegestaan bij een vakgarage/BMW dealer op eigen kosten. Indien u nog vragen heeft na het lezen van de bovenstaande gegevens kunt u mij bereiken op het onderstaande nummer.
Met vriendelijke groet,
Y. Cekic
06 16619161
Zie onderstaande marktplaatslink voor foto's
http://link.marktplaats.nl/m1001646532" onclick="window.open(this.href);return false;
DF prijs € 27.250
Laatst gewijzigd door Cekic op 16 dec 2015, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
Re: BMW F30 328i High Executive - Luxury Line 245 PK 51.854
Prachtige wagen en precies een kopie van wat ik nu rij.
Wat me opvalt zijn je P7's, zijn deze Runflat of niet omdat het all seasons zijn?

Wat me opvalt zijn je P7's, zijn deze Runflat of niet omdat het all seasons zijn?
-
Mooie dingen zijn het ook he in deze kleurstelling
Ps : tzijn RFT banden.
Groet

Ps : tzijn RFT banden.
Groet
- Knot
Ik heb ook de P7 RFT maar volgens mij gewoon een zomerband kan dat?
Vond ze niet heel veel grip hebben op nat overigens.
Vond ze niet heel veel grip hebben op nat overigens.
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
Datum tenaamstelling 11-11-2015 en doet hem nu al weg? Ik dacht dat Knot snel was...
Ben benieuwd hoe snel ie verkocht is dan weet ik hoe courant de mijne is, alhoewel ik er na 2 jaar en 50.000 kilometer nog steeds niet genoeg van krijg.
Succes met de verkoop! Al een opvolger in het vizier?
Ben benieuwd hoe snel ie verkocht is dan weet ik hoe courant de mijne is, alhoewel ik er na 2 jaar en 50.000 kilometer nog steeds niet genoeg van krijg.
Succes met de verkoop! Al een opvolger in het vizier?
-
@ veejay : Yess. Het was meer een aankoop in het kader van een wederverkoop. Heb (of had eigenlijk) m'n oog laten vallen op een wel Heule mooie f80. Hoop dat deze snel weg kan, maar heb niet perse haast. Tis echt een heel net, eerlijk en schoon exemplaar. Ik zit al behoorlijk onder de marktprijs met m'n vraagprijs gezien de motorisering, opties, bouwjaar en km stand dus ik denk niet dat het al te lang zal duren.
@ Knot : Er staat toch echt 'all season' op de banden...
@ Knot : Er staat toch echt 'all season' op de banden...
Laatst gewijzigd door Cekic op 15 dec 2015, 23:15, 2 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Ik verdiep me echt ontzettend in alle banden voor de driftauto's etc maar moet zeggen dat ik er bij de F30 niet naar gekeken heb, Premium Selectie auto, garantie, veilig, ik geloofde het wel maar nu je het zegt, zal morgen eens kijken 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik heb nu ook de P7 (Cinturato) eronder liggen, is bij mij iig een zomerband. Zag dat ze er idd ook zijn als All Season. Zoals ik het begrepen heb is een All Season toch altijd een "net niet" band. Erg jammer onder een 328i.
En weer erg jammer van het doorlinken naar MP. Plaats hier toch gewoon foto's, zo moeilijk is dat niet...
En weer erg jammer van het doorlinken naar MP. Plaats hier toch gewoon foto's, zo moeilijk is dat niet...
- 350 Z
-
OnlineMartijn_bmw
dat all season banden net niet zijn komt denk ik ook nog uit de tijd van 10 jaar geleden.
Ik rij er inmiddels al 4 jaar op en vind het juist voor Nederlands klimaat perfect.
oke ze smeren een beetje snel als het 30gr+ is en ze zullen in 50cm sneeuw niet zo goed presteren als een echte winter/sneeuw band maar wat maakt het uit, dat is in NL beide zelden tot nooit...
in regen met 0-25gr presteren ze perfect en dat is toch echt meest van de tijd hier....
nooit gezeik met wisselen niet in de winter tegen een mindere set wielen aankijken enz.
Ik rij 30k km per jaar 90% van de tijd in de spits (en zonder er trots op te zijn maar om aan te tonen dat ik geen zondagrijder ben) een behoorlijke doorrijder en heb echt nog nooit gehad dat ik grip te kort kwam om remacties in het verkeer bij te houden of in snel genomen bochten te merken dat er vroegtijdig grip verlies is
Ik rij er inmiddels al 4 jaar op en vind het juist voor Nederlands klimaat perfect.
oke ze smeren een beetje snel als het 30gr+ is en ze zullen in 50cm sneeuw niet zo goed presteren als een echte winter/sneeuw band maar wat maakt het uit, dat is in NL beide zelden tot nooit...
in regen met 0-25gr presteren ze perfect en dat is toch echt meest van de tijd hier....
nooit gezeik met wisselen niet in de winter tegen een mindere set wielen aankijken enz.
Ik rij 30k km per jaar 90% van de tijd in de spits (en zonder er trots op te zijn maar om aan te tonen dat ik geen zondagrijder ben) een behoorlijke doorrijder en heb echt nog nooit gehad dat ik grip te kort kwam om remacties in het verkeer bij te houden of in snel genomen bochten te merken dat er vroegtijdig grip verlies is
- Arthur
Het zal, Martijn. Dacht dat het nog niet zo lang geleden was dat ik dat eens in een test gelezen had. Mss wel 10 jaar geleden
Wat ik me dan wel afvraag: waarom rijden we er dan niet massaal op? Of iig degene die niet de sneeuw opzoeken?

Wat ik me dan wel afvraag: waarom rijden we er dan niet massaal op? Of iig degene die niet de sneeuw opzoeken?
-
OnlineMartijn_bmw
binnen de lease zien we al een aardige omslag ontstaan... en wat denk je van marketing, alle bandenboeren en fitters zien hun omzet dalen bij 4s banden dus zijn als de doodArthur schreef:Het zal, Martijn. Dacht dat het nog niet zo lang geleden was dat ik dat eens in een test gelezen had. Mss wel 10 jaar geleden![]()

elk half jaar je klant binnen voor een wissel en dan nieuwe banden kunnen aansmeren bij 3 a 4mm restprofiel is toch perfect voor hun... dus ja beetje reclame budget kan daarvoor makkelijk uit.
- Arthur
Geldt dat restprofiel niet voor 4S banden? Die zijn ook te verkrijgen met een "sneeuwvlokje" dacht ik en dus als winterband mogen doorgaan... Sta je nog vaker bij de bandenboer, win-win
Tests van die banden zijn dan ook marketing, neem ik aan? De zomerband is in de zomer toch echt de beste keuze en de winterband in de winter. 4S band komt dan altijd net wat te kort, compromis. Dan eerder voor NL in de zomer de zomerband en in de winter de 4S band
Maar goed, ik snap je standpunt wel hoor. Wie weet kan ik dat ook beter zelf doen met de dagelijkse auto. Wordt toch niet mee geboenderd. Moet ik er wel mee op wintersport kunnen/mogen. Met als risico dan m'n 18" zomervelgen vernaggeld worden door sneeuwkettingen

Tests van die banden zijn dan ook marketing, neem ik aan? De zomerband is in de zomer toch echt de beste keuze en de winterband in de winter. 4S band komt dan altijd net wat te kort, compromis. Dan eerder voor NL in de zomer de zomerband en in de winter de 4S band

Maar goed, ik snap je standpunt wel hoor. Wie weet kan ik dat ook beter zelf doen met de dagelijkse auto. Wordt toch niet mee geboenderd. Moet ik er wel mee op wintersport kunnen/mogen. Met als risico dan m'n 18" zomervelgen vernaggeld worden door sneeuwkettingen

-
@ Martijn_BMW : +1
@ 350Z : Thanks!
Tevens een pricedrop!
Zie eerste post
Groet,
@ 350Z : Thanks!

Tevens een pricedrop!
Zie eerste post
Groet,
-
OnlineMartijn_bmw
laatste reactie om niet een heel verkoop topic omzeep te helpen
- klopt alle goeie 4S banden hebben een sneeuwvlok dus ook voldoende voor de regels in duitsland/oostenrijk/etc.
- tests zijn geen directe marketing maar wel gesponsord door bandenmerken, ik ben geen complot theorie figuur maar ze zullen vast wel een vinger in de pap hebben over wat er wel/niet getest wordt onder welke condities en wat op welke manier wordt gepubliceerd
- die 3/4mm regel geldt ook wel voor die 4s banden maar de gemiddelde persoon ligt niet elke week onder zijn auto het profiel te meten en zal dan dus pas naar de bandenboer gaan als ie iets gaat merken van gladde banden
(en dat is meestal een stuk later)
- en idd als aller beste kan je een winter en zomerband hebben maar ook die zijn een compromis
anders moet je voor de warme zomerdagen nog een Slick hebben en regenbanden voor de herst enz
kortom mijn punt is tuurlijk is een 4s band een compromis maar elke straatband is dat en een gemiddelde bestuurder die gewoon op de openbare weg rijdt (ook als het voor openbare weg begrippen een stevige rijder is) heeft voldoende aan een 4s band.

- klopt alle goeie 4S banden hebben een sneeuwvlok dus ook voldoende voor de regels in duitsland/oostenrijk/etc.
- tests zijn geen directe marketing maar wel gesponsord door bandenmerken, ik ben geen complot theorie figuur maar ze zullen vast wel een vinger in de pap hebben over wat er wel/niet getest wordt onder welke condities en wat op welke manier wordt gepubliceerd
- die 3/4mm regel geldt ook wel voor die 4s banden maar de gemiddelde persoon ligt niet elke week onder zijn auto het profiel te meten en zal dan dus pas naar de bandenboer gaan als ie iets gaat merken van gladde banden

- en idd als aller beste kan je een winter en zomerband hebben maar ook die zijn een compromis

- Arthur
-
Hahaha thank you for noticing it yourselfMartijn_bmw schreef:laatste reactie om niet een heel verkoop topic omzeep te helpen![]()
- die 3/4mm regel geldt ook wel voor die 4s banden maar de gemiddelde persoon ligt niet elke week onder zijn auto het profiel te meten en zal dan dus pas naar de bandenboer gaan als ie iets gaat merken van gladde banden(en dat is meestal een stuk later)
- en idd als aller beste kan je een winter en zomerband hebben maar ook die zijn een compromisanders moet je voor de warme zomerdagen nog een Slick hebben en regenbanden voor de herst enz
kortom mijn punt is tuurlijk is een 4s band een compromis maar elke straatband is dat en een gemiddelde bestuurder die gewoon op de openbare weg rijdt (ook als het voor openbare weg begrippen een stevige rijder is) heeft voldoende aan een 4s band.

-
OnlineMartijn_bmw
eigenlijk was ik een deel van je auto aan het verkopen
ontopic, erg mooie auto! blijft een erg mooi model zo'n F30 en met dikke motor/goeie samenstelling moet die toch redelijk snel weg zijn lijkt me

ontopic, erg mooie auto! blijft een erg mooi model zo'n F30 en met dikke motor/goeie samenstelling moet die toch redelijk snel weg zijn lijkt me

- Erik K.
Volgens mij is de enige echte 4s band de Michelin CrossClimate?
-
OnlineMartijn_bmw
misschien leuk als een Mod dit stuk knipt en een nieuw topic opent in algemeen?
de 4s discussie is best een leuke denk ik
Zelf heb ik nu 4s banden van vredestein (Quatrac 3) maar idd als die op zijn (of op een volgende auto) wil ik zeker de michelins gaan proberen. Die beloven heel veel goeds.
de 4s discussie is best een leuke denk ik

Zelf heb ik nu 4s banden van vredestein (Quatrac 3) maar idd als die op zijn (of op een volgende auto) wil ik zeker de michelins gaan proberen. Die beloven heel veel goeds.