Is dus een stapel van 70cm hoog,
80 TopGears, lopend vanaf nummer 2 tot en met 95
Hier en daar mist een nummer, en er zitten 2 a 3 dubbele tussen, geen idee hoe dat gekomen is.
Ik zeg, twee kratjes Jupiler en ze zijn van jou

MarcH schreef:Ik hoor het wel als de kratjes gearriveerd zijn. Kom ik even buurten![]()
Onder de rook van Rotterdam......Hoeksche Waard !HJ2 schreef:Als je niet in een uithoek woont kan er binnenkort gebierd worden
Dan denk ik dat dat wel mee valtArthur schreef:Dan denk ik dat je nog omkomt van de dorst
MarcH schreef:Ik hoor het wel als de kratjes gearriveerd zijn. Kom ik even buurten![]()
Als je dat graag wilt dan kun je de Lotus sowieso wel thuislaten. Je hebt dan de auto van Marty McFly nodigHJ2 schreef:Jammer dat ik dan de kans mis om het gips van Eric te bewonderen
HJ2 schreef:Godsammechristus!
Naar de Jumbo in Delft, want daar zijn de Jupjes in de aanbieding. So far so good, maar dan:
Hutjemutje schuifaan, in de stad, in de parkeergarage, bij de lift, in de winkel, bij de kassa, bij de lift, in de parkeergarage, in de stad!
De rest van de boodschappen uit protest maar bij de Appie gedaan, lekker rustig. Dit nooit weer, zelfs niet voor 1.70m stapels tijdschriften!![]()
Maar: De buit is binnen hoor!
Gebruikers op dit forum: 2226cc en 1 gast