Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.t
Nee Rene precies zoals Romo zegt. Domme fout gemaakt en daar komen ze nu op terug omdat veel klanten toch echt een handbak wilden. Kijk de interviews maar terug bij de presentaties van de GT3. Ze hebben er bewust voor gekozen om geen handbak te introduceren puur en alleen omdat PDK sneller was. Achteraf blijkt het toch niet alleen om rondetijden te gaan. En vanwege marketing doeleinden komen ze dan nu met een R.
Tja ...
Mods: deze R posts kunnen trouwens beter in het GT3 draadje is wat logischer
Tja ...
Mods: deze R posts kunnen trouwens beter in het GT3 draadje is wat logischer
-
- Berichten: 22255
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Idd. GT4 is ook niet zonder reden als handbak geïntroduceerd (en zal later wel PDK krijgen).
-
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 09 jun 2010, 13:24
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Of het een fout is vraag ik me af. Zowel de huidige GT3 als GT3 RS zijn de meest succesvolle uitvoering van dat type ooit.
Daarnaast denk ik dat de nieuwe R een (net wat) andere doelgroep aanspreekt dan de GT3 (RS). Puur op uiterlijk zou ik nooit met een GT3 (RS) rijden, behalve van en naar een circuit. De R is minder opvallend, vanwege het ontbreken van de (enorme) achterspoiler en zou mij beter passen.
Daarnaast denk ik dat de nieuwe R een (net wat) andere doelgroep aanspreekt dan de GT3 (RS). Puur op uiterlijk zou ik nooit met een GT3 (RS) rijden, behalve van en naar een circuit. De R is minder opvallend, vanwege het ontbreken van de (enorme) achterspoiler en zou mij beter passen.

- ErikMartijn
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
- Locatie: 323ti
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Ik denk dat het juist een erg slimme zet is van Porsche, de GT3 verkoopt goed en op de RS worden al hoge meerprijzen betaald. De gelimiteerde edities zijn meestal zomaar uitverkocht en daar zal dit geen uitzondering op zijn.
Zo wordt de hype die er op dit moment bestaat rond het merk en de speciale 911's in het bijzonder nog even extra aangewakkerd.... Allemaal marketing natuurlijk.
Zo wordt de hype die er op dit moment bestaat rond het merk en de speciale 911's in het bijzonder nog even extra aangewakkerd.... Allemaal marketing natuurlijk.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Neem je koperspubliek als sportwagenmerk serieus zou ik zeggen, want niemand trapt hierin...
Die spoiler komt er natuurlijk ook gewoon op.
Die spoiler komt er natuurlijk ook gewoon op.
-
- Berichten: 55098
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Ik snap beide denkwijzes, alleen denk ik dat het at the end of the day gewoon marketing is.
De GT3RS (met PDK )hoort/móet gewoon 'het snelst' zijn(de concurrentie zit ook niet stil).
Ik denk dat puntje bij paaltje als er wél 'n keus tussen de 'tragere' handbak en de PDK in de GT3RS was geweest, de racefreak/rondetijdengeiler/competitieamateur 9 van de 10 keer de PDK had gekozen.
Kijk naar Ferrari, hoe dat merk de introductie van dat soort versnellingsbakken rustig aan heeft doorgezet.
Hoor je niemand(meer?) over.
Kortom marketing.
Neemt niet weg dat ik 'n enorme handbakfanaat ben en zal blijven. Maar dit is wat het is.

De GT3RS (met PDK )hoort/móet gewoon 'het snelst' zijn(de concurrentie zit ook niet stil).
Ik denk dat puntje bij paaltje als er wél 'n keus tussen de 'tragere' handbak en de PDK in de GT3RS was geweest, de racefreak/rondetijdengeiler/competitieamateur 9 van de 10 keer de PDK had gekozen.
Kijk naar Ferrari, hoe dat merk de introductie van dat soort versnellingsbakken rustig aan heeft doorgezet.
Hoor je niemand(meer?) over.
Kortom marketing.
Neemt niet weg dat ik 'n enorme handbakfanaat ben en zal blijven. Maar dit is wat het is.

-
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 09 jun 2010, 13:24
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Gezien de verkoopcijfers trapt iedereen erin. Alles uitverkopen en ze zeggen zelfs dat de R al uitverkocht is. Ik gok dat de spoiler achterwege blijft op de R, of hooguit de ducktail.Macboy schreef:Neem je koperspubliek als sportwagenmerk serieus zou ik zeggen, want niemand trapt hierin...
Die spoiler komt er natuurlijk ook gewoon op.

-
- Berichten: 22255
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
GT3 PDK is alles behalve een flop en verkoopt goed, maar ik weet vrijwel zeker dat er ook mensen zijn die 'm hebben laten staan vanwege de PDK. Die R zal idd snel uitverkocht zijn, wat wel aangeeft dat er veel vraag naar een handbak is. Een deel zal hebben gewacht op de Cayman GT4 of alsnog een 997 GT3 gekocht.
PDK had gewoon optioneel moeten zijn, had ze in het begin de nodige kritiek gescheeld en dan had iedereen gelijk z'n zin gehad ipv dat achteraf nog moeten corrigeren met een extra model voor de puristen die per se een handbak willen.
PDK had gewoon optioneel moeten zijn, had ze in het begin de nodige kritiek gescheeld en dan had iedereen gelijk z'n zin gehad ipv dat achteraf nog moeten corrigeren met een extra model voor de puristen die per se een handbak willen.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Vind de R wel een goede set, je hebt al de wat voor velen iets te opvallende GT3 en de hardcore GT3 RS
wil iemand zoiets voor bv woon werk en niet te opvallend maar wel sportief, dan is zo'n R versie een uitkomst.
benieuwd met wat voor interieur ze komen, lijkt me wel iets voor die ruitjespatroon sportstoelen, iets in deze geest
https://www.google.nl/search?q=porsche+ ... %20stoelen" onclick="window.open(this.href);return false;
of zoals deze klassieke stoelen, best gaaf in een classic porsche, geloof dat Lotus er ook mee komt.

wil iemand zoiets voor bv woon werk en niet te opvallend maar wel sportief, dan is zo'n R versie een uitkomst.
benieuwd met wat voor interieur ze komen, lijkt me wel iets voor die ruitjespatroon sportstoelen, iets in deze geest
https://www.google.nl/search?q=porsche+ ... %20stoelen" onclick="window.open(this.href);return false;
of zoals deze klassieke stoelen, best gaaf in een classic porsche, geloof dat Lotus er ook mee komt.

- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Robin schreef:Ik snap beide denkwijzes, alleen denk ik dat het at the end of the day gewoon marketing is.
De GT3RS (met PDK )hoort/móet gewoon 'het snelst' zijn(de concurrentie zit ook niet stil).
Ik denk dat puntje bij paaltje als er wél 'n keus tussen de 'tragere' handbak en de PDK in de GT3RS was geweest, de racefreak/rondetijdengeiler/competitieamateur 9 van de 10 keer de PDK had gekozen.
Kijk naar Ferrari, hoe dat merk de introductie van dat soort versnellingsbakken rustig aan heeft doorgezet.
Hoor je niemand(meer?) over.
Kortom marketing.
Neemt niet weg dat ik 'n enorme handbakfanaat ben en zal blijven. Maar dit is wat het is.
Precies, fantastisch hoe snel dat flipperen allemaal gaat met zelfs automatisch tussengas geven maar je wil toch zelf bezig zijn in de auto?
Het wordt op den duur gewoon saai als je alleen maar aan dat handeltje hoeft te trekken.........
-
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 09 jun 2010, 13:24
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
@Sperdy:
Weet jij waarom de velgen die onder de 911 bovenaan pagina 3 zitten, weg zijn uit de configurator? Niet meer leverbaar (voorlopig)?
Ik vind dat verreweg het mooiste wiel onder een 911 Carrera.
Weet jij waarom de velgen die onder de 911 bovenaan pagina 3 zitten, weg zijn uit de configurator? Niet meer leverbaar (voorlopig)?
Ik vind dat verreweg het mooiste wiel onder een 911 Carrera.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d
Een GT3 heeft geen concurrentie dus ik geloof er niks van Robin. Een GT3 RS al helemaal niet. Dat zijn gewoon autos op zich met een hele specifieke doelgroep. Veel van die GT3 RS mensen hebben er gewoon een Ferrari naast. Of een McLaren. Of alle drie. Concurrentie bestaat in dat segment niet. Als je geld hebt koop je alles. Als je dat geld niet hebt denk je echt niet: oh laat maar die handbak want die is 2 seconden langzamer. Wat een onzin. Als purist koop je gewoon sowieso de GT3. Als échte purist de GT3 handbak. Maar die is er dus niet.
Porsche snapt dat achteraf bezien ook maar al te goed
Porsche snapt dat achteraf bezien ook maar al te goed

- Joost
- Berichten: 1994
- Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:15
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Gerucht doet de ronde dat de 991.2 GT3 (RS) net zoals de instapmodellen een turbomotor krijgt.
Dat zou het einde betekenen van de NA 6 cilinder boxermotor van Porsche.
Dat zou het einde betekenen van de NA 6 cilinder boxermotor van Porsche.
- Joy
- Berichten: 10870
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Dan gaat de huidige GT3 ontzettend veel waard worden. Zeg maar gerust nooit meer bereikbaar.
- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Als je de prijzen van de Mezger GT3's ziet, is dat al zo.
- Sjoerd
- Berichten: 1428
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Van het weekend gereden in een 991.2 S.
Wat een dijk van een auto. Een gigantische stap voorwaarts t.o.v. de 991.1. Al helemaal voor dagelijks gebruik maar ik denk dat de purist ook wel eens overstag kan gaan. De 991.1 (GT)S is wat rauwer en misschien een tikkeltje meer belevenis. Maar ook daar weet de .2 goed te overtuigen. De nieuwe motor is erg goed; pakt mooi op en is prima op vermogen/high rev te rijden.
De laatste toevoeging aan al het onderstel geweld is een meesturende achteras. Altijd bestellen; wat een verschil!
Porsche heeft ook eindelijk de PDK hendel in manual goed geconfigureerd. Naar voren is terugschakelen, naar achter is vooruit schakelen! Hulde!
Wat een dijk van een auto. Een gigantische stap voorwaarts t.o.v. de 991.1. Al helemaal voor dagelijks gebruik maar ik denk dat de purist ook wel eens overstag kan gaan. De 991.1 (GT)S is wat rauwer en misschien een tikkeltje meer belevenis. Maar ook daar weet de .2 goed te overtuigen. De nieuwe motor is erg goed; pakt mooi op en is prima op vermogen/high rev te rijden.
De laatste toevoeging aan al het onderstel geweld is een meesturende achteras. Altijd bestellen; wat een verschil!
Porsche heeft ook eindelijk de PDK hendel in manual goed geconfigureerd. Naar voren is terugschakelen, naar achter is vooruit schakelen! Hulde!
Laatst gewijzigd door Sjoerd op 25 dec 2015, 14:35, 2 keer totaal gewijzigd.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Zaterdag 02 januari 2016 proefrit 911/991.2 Carrera S. Verslagje volgt...
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Gereden: Porsche 911 2S type 991.2
Gisteren een proefrit. Het was een rode (geweldige kleur!) met grijsdonkere velgen van het nieuwe type. Dit model ook een glazen schuifdak. Mooi, maar voor mij overbodig. Ok, puntsgewijs mijn ervaringen op een rij:
- Looks
Geweldig, in een woord. Ik vind 911 991.2 minder gladjes dan de vorige versie, en dat vind ik mooier. Het maakt de 911 wat stoerder. Voor de rest is de styling schitterende, vanuit iedere hoek vind ik de looks overtuigend.
- Afwerking
Topklasse. Meer valt er wat mij betreft niet over te zeggen. Een topklasse produkt
- Stoel
Vreselijk! Ik kon geen goed zitpositie vinden. Ik had een stoel met 400 elektrische instelmogelijkheden. Heb echt aan alles gedraaid, maar wat ik ook deed de stoel gaf geen steun onder in mijn rug. Van de proeftit gisterenmiddag heb ik vandaag ook nog steeds (lage) rugpijn! Ook was er geen goede zijdelingse steun te vinden, ongeacht de instelling. Daarnaast was de zitpositie ook veel te hoog (tov. het stuur). Ik heb alle standen met de verkoper doorgenomen, beter werd het niet. Kortom, waardeloos. Onvergelijkbaar met de geweldige racekuipen in mijn toenmalige Spyder. Wat een zaligheid waren die stoelen! Enfin, race-kuipen zijn ook te bestellen in deze 911, dus daarmee is dit probleem opgelost.
- Turbo-lag / gasrespons
Veel ervaring met turbo motoren heb ik niet echt, maar dit is echt wel het allerbeste wat ik ooit heb gereden. De auto hangt uitstekend aan het gas en van een slechte gasrespons door turbo's, is wat mij betreft geen sprake. Schitterend hoe deze auto aan het gas hangt, ongelooflijk goed hoe Porsche dat voor elkaar heeft gekregen.
- Motor
Beresterk, super egaal. Bijna te gladjes. Maar de oude atmo motor is eerlijk gezegd wel leuker, die naarrmate het klimmen van de toeren, steeds wilder (en luider!) werd. Deze turbo heeft dat gewoon niet, hoe mooi dit turbo blok ook is. Qua karakter is dit een turbo blok: over het hele toerenbereik ontzettend veel kracht en vanaf 7000 rpm, toch een tikkie teruglopend. Wat dat aangaat was het vorige blok gewoon leuker, met veel meer drama en draaide echt naar een crescendo. Dat heeft dit blok niet, en is daardoor gewoon minder leuk. Desalniettemin is - in ieder geval gevoelsmatig - deze turbo 911 veel sneller dan de vorige versie.
- PDK (sport+ en powerboost)
Supersnel, zowel op als af. Vreemd vond ik dat in de supersport+ stand, de PDK toch - in mijn beleving - toch snel opschakelt naar een te hoge versnelling. Maar dat kan te maken hebben dat het turbo motor is, die eerder opschakelt vanwege koppel/turbo. De oude atmo had zijn maximale koppel/vermogen bovenin, dat heeft deze turbo niet. Maar een beetje vreemd vond ik het toch wel, want als ik vol op het gas ging, schakelt de pdk in sport+ toch weer terug.
Bij sport+ is er ook een powerboost knop. Daarmee heb je gedurende 20 sec. meer vermogen/koppel. Bedoelt om in te halen? Wat heb je daar nou aan, denk ik dan. Das niet praktisch. Ik wil over dat vermogen altijd kunnen beschikken, en niet alleen als je op een knopje drukt. Stel, je gaat inhalen .. o nee, eerst op knopje drukken, vergeten .. te laat etc. De verkoper had ook geen echt goed verhaal. Enfin, misschien kan iemand mij het nut van deze knop nog eens uitleggen.
- Geluid
Daar kan ik kort over zijn: gewoon een stuk minder dan de atmo varianten. Wat ik lees op het web, is dat men het geluid toch nog heel goed vindt. Nou, ik vind van niet. Het geluid heeft veel minder karakter, is minder luid. Het schreeuwen naar de hoge toeren ontbreekt. De hoge huil (zoals mijn Spyder had
ontbreekt compleet. En het geluid is gedempt. Kortom, een behoorlijk stap terug t.o.v. de atmo. Ook het 'buiten geluid' (met sportpoef) is veel minder luid. De sportpoef zorgt er vooral voor dat het geluid binnen sterker wordt, het buitengeluid verandert eigenlijk niet (of nauwelijks). Ik vind het geluid dus wel tegenvallen en neemt een behoorlijk stuk van het echte Porsche-karakter weg. Jammer.
- Onderstel
Briljant. Ik reed met zo'n adaptive onderstel (verlagen en zo). Enfin, hoe goed moet het worden. Allemensen wat kun je hard met deze auto zonder dat je denkt dat het 'eng' wordt. Klaarblijkelijk reed ik te langzaam
Voor mij is dit buitencategorie van wat ik ooit heb gereden. De grip is ook ongekend. Enfin, dit laat niets meer te wensen over.
Samenvatting:
Schitterende Porsche, beresterke motor maar wel wat saai, briljant onderstel, tegenvallend geluid, elektrische stoelen zijn (voor mij) waardeloos en de pdk vond ik een beetje raar (maar dat zal vast komen omdat ik pdk/atmo gewend ben) en geluid valt behoorlijk tegen...
Gisteren een proefrit. Het was een rode (geweldige kleur!) met grijsdonkere velgen van het nieuwe type. Dit model ook een glazen schuifdak. Mooi, maar voor mij overbodig. Ok, puntsgewijs mijn ervaringen op een rij:
- Looks
Geweldig, in een woord. Ik vind 911 991.2 minder gladjes dan de vorige versie, en dat vind ik mooier. Het maakt de 911 wat stoerder. Voor de rest is de styling schitterende, vanuit iedere hoek vind ik de looks overtuigend.
- Afwerking
Topklasse. Meer valt er wat mij betreft niet over te zeggen. Een topklasse produkt
- Stoel
Vreselijk! Ik kon geen goed zitpositie vinden. Ik had een stoel met 400 elektrische instelmogelijkheden. Heb echt aan alles gedraaid, maar wat ik ook deed de stoel gaf geen steun onder in mijn rug. Van de proeftit gisterenmiddag heb ik vandaag ook nog steeds (lage) rugpijn! Ook was er geen goede zijdelingse steun te vinden, ongeacht de instelling. Daarnaast was de zitpositie ook veel te hoog (tov. het stuur). Ik heb alle standen met de verkoper doorgenomen, beter werd het niet. Kortom, waardeloos. Onvergelijkbaar met de geweldige racekuipen in mijn toenmalige Spyder. Wat een zaligheid waren die stoelen! Enfin, race-kuipen zijn ook te bestellen in deze 911, dus daarmee is dit probleem opgelost.
- Turbo-lag / gasrespons
Veel ervaring met turbo motoren heb ik niet echt, maar dit is echt wel het allerbeste wat ik ooit heb gereden. De auto hangt uitstekend aan het gas en van een slechte gasrespons door turbo's, is wat mij betreft geen sprake. Schitterend hoe deze auto aan het gas hangt, ongelooflijk goed hoe Porsche dat voor elkaar heeft gekregen.
- Motor
Beresterk, super egaal. Bijna te gladjes. Maar de oude atmo motor is eerlijk gezegd wel leuker, die naarrmate het klimmen van de toeren, steeds wilder (en luider!) werd. Deze turbo heeft dat gewoon niet, hoe mooi dit turbo blok ook is. Qua karakter is dit een turbo blok: over het hele toerenbereik ontzettend veel kracht en vanaf 7000 rpm, toch een tikkie teruglopend. Wat dat aangaat was het vorige blok gewoon leuker, met veel meer drama en draaide echt naar een crescendo. Dat heeft dit blok niet, en is daardoor gewoon minder leuk. Desalniettemin is - in ieder geval gevoelsmatig - deze turbo 911 veel sneller dan de vorige versie.
- PDK (sport+ en powerboost)
Supersnel, zowel op als af. Vreemd vond ik dat in de supersport+ stand, de PDK toch - in mijn beleving - toch snel opschakelt naar een te hoge versnelling. Maar dat kan te maken hebben dat het turbo motor is, die eerder opschakelt vanwege koppel/turbo. De oude atmo had zijn maximale koppel/vermogen bovenin, dat heeft deze turbo niet. Maar een beetje vreemd vond ik het toch wel, want als ik vol op het gas ging, schakelt de pdk in sport+ toch weer terug.
Bij sport+ is er ook een powerboost knop. Daarmee heb je gedurende 20 sec. meer vermogen/koppel. Bedoelt om in te halen? Wat heb je daar nou aan, denk ik dan. Das niet praktisch. Ik wil over dat vermogen altijd kunnen beschikken, en niet alleen als je op een knopje drukt. Stel, je gaat inhalen .. o nee, eerst op knopje drukken, vergeten .. te laat etc. De verkoper had ook geen echt goed verhaal. Enfin, misschien kan iemand mij het nut van deze knop nog eens uitleggen.
- Geluid
Daar kan ik kort over zijn: gewoon een stuk minder dan de atmo varianten. Wat ik lees op het web, is dat men het geluid toch nog heel goed vindt. Nou, ik vind van niet. Het geluid heeft veel minder karakter, is minder luid. Het schreeuwen naar de hoge toeren ontbreekt. De hoge huil (zoals mijn Spyder had

- Onderstel
Briljant. Ik reed met zo'n adaptive onderstel (verlagen en zo). Enfin, hoe goed moet het worden. Allemensen wat kun je hard met deze auto zonder dat je denkt dat het 'eng' wordt. Klaarblijkelijk reed ik te langzaam

Voor mij is dit buitencategorie van wat ik ooit heb gereden. De grip is ook ongekend. Enfin, dit laat niets meer te wensen over.
Samenvatting:
Schitterende Porsche, beresterke motor maar wel wat saai, briljant onderstel, tegenvallend geluid, elektrische stoelen zijn (voor mij) waardeloos en de pdk vond ik een beetje raar (maar dat zal vast komen omdat ik pdk/atmo gewend ben) en geluid valt behoorlijk tegen...
-
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
- Locatie: 997.2 Gt3
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Mooie review, fijn om eens van een leek te horen hoe het nu daadwerkelijk zit.
De autojournalisten lijken elkaar wel te kopieren, ik lees nergens iets negatiefs.
Thanks
De autojournalisten lijken elkaar wel te kopieren, ik lees nergens iets negatiefs.
Thanks

Laatst gewijzigd door jacobt op 03 jan 2016, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- tomgtr
- Berichten: 10888
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
- Locatie: Zuid Holland
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Zijn die kuipstoeltjes voor dagelijks gebruik echt handig? Pas in een GT-S AMG gereden met prachtige kuipstoelen, maar mijn god, in en uitstappen is echteen gekloot. Collega v2 echt waanzinnig mooi.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Handig? Goede vraagtomgtr schreef:Zijn die kuipstoeltjes voor dagelijks gebruik echt handig? Pas in een GT-S AMG gereden met prachtige kuipstoelen, maar mijn god, in en uitstappen is echteen gekloot. Collega v2 echt waanzinnig mooi.

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
Mooi uitgelegd Ferdy, al met al zou ik of het geld dan in men zakken houden, of zo'n kar aanpassen dat het wel allemaal wat beter is.
Maar dan komt er aardig wat bij kijken, zit je er zo weer 10k bij op, terwijl je eigenlijk al verwachte dat het goed zou zijn.
of nog een speciale NA Porsche kopen...was er niet een nwe R versie oid? met 3.8
of 'gewoon' een nette 2de hands kopen, een RS oid met 3.8 of 4.0 NA motor, die wat straat vriendelijk maken
Maar dan komt er aardig wat bij kijken, zit je er zo weer 10k bij op, terwijl je eigenlijk al verwachte dat het goed zou zijn.
of nog een speciale NA Porsche kopen...was er niet een nwe R versie oid? met 3.8
of 'gewoon' een nette 2de hands kopen, een RS oid met 3.8 of 4.0 NA motor, die wat straat vriendelijk maken

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera & Turbo & Targa e.d.
ah, ja dus een 911 R met NA GT3 motor in 2016
http://www.total911.com/porsche-911-r-t ... neva-2016/" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.topspeed.com/cars/porsche/20 ... 51887.html" onclick="window.open(this.href);return false;


meer een GT3 zonder spoilers voor op de weg

http://www.total911.com/porsche-911-r-t ... neva-2016/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topspeed.com/cars/porsche/20 ... 51887.html" onclick="window.open(this.href);return false;
meer een GT3 zonder spoilers voor op de weg

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Kadett en 1 gast