Must-do in het leven van de autoliefhebber
- Hans
Re: Must-do in het leven van de autoliefhebber
Must do, als ik het geld en de tijd had ging ik dit doen:
http://www.carchallenge.nl/carchallenge ... -kopie.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Alleen nog een geschikte auto zoeken.
http://www.carchallenge.nl/carchallenge ... -kopie.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Flamman
Hans schreef:Must do, als ik het geld en de tijd had ging ik dit doen:
Etappe 3 ga ik in juli rijden in een oude Volvo 240 polar met nog 60 Volvo oldtimers, ik heb er zijn in !
http://www.indiantrail.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Wow, dat is gaaf.. /me like!!Hans schreef:Must do, als ik het geld en de tijd had ging ik dit doen:
Alleen die prijs he.. Niet dat 'ie raar is voor wat je krijgt, maar je moet het maar net effe in je sok hebben zitten

-
OnlineMartijn_bmw
Ik ken de organisator / eigenaar van dat bedrijf goed. vele verhalen en foto's gezien en gehoord van de trips die hij al gedaan heeft... en echt ontzettend gaaf idd!! als ik tijd en geld had dan was ik ook zeker mee gegaanWalter schreef:Wow, dat is gaaf.. /me like!!Hans schreef:Must do, als ik het geld en de tijd had ging ik dit doen:
Alleen die prijs he.. Niet dat 'ie raar is voor wat je krijgt, maar je moet het maar net effe in je sok hebben zitten

- Petrolhead Tom
Ik heb twee jaar meegedaan aan de Carbage run en daar kennis gemaakt met twee mannen die in een oude Toyota diesel al de halve wereld over waren geweest en een man die zijn Citroen 2cv ook al zo'n beetje overal naartoe gekacheld had. Fantastisch! Zo'n rally is natuurlijk helemaal te gek maar ik ben bang dat je een bepaald deel van het avontuur mist als je met een georganiseerde groep. En ja dit is een reactie puur en alleen gebasseerd op jaloezie.
- Peter Tunissen
- tomgtr
+ heeeel veeeeelPeter Tunissen schreef:Ascari.
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 26 jan 2017, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joy
We hebben nog 35 jaar de tijd tot 2050, daarna komt er een verbod op verkoop van door fossiele brandstof aangedreven auto's.
Ruim voor die tijd zal een brandstofmotor al uit de gratie raken. Dus voor de liefhebber, pak je kans zolang het nog kan.
Ruim voor die tijd zal een brandstofmotor al uit de gratie raken. Dus voor de liefhebber, pak je kans zolang het nog kan.
Beyond irrelevance on a global scale, what do Rhode Island and the Netherlands have in common? Both have governments that want to ban sales of new gas- and diesel-powered cars within 35 years. And they’re not alone.
Rhode Island and seven other U.S. states that follow California’s zero-emissions vehicle (ZEV) mandate (California, Connecticut, Maryland, Massachusetts, New York, Oregon, and Vermont), along with a global ZEV alliance that includes Germany, the United Kingdom, the Netherlands, Norway, and Quebec, say they’ll allow automakers to sell only those vehicles by 2050.
- GTRene
achja, persoonlijk koop ik nooit nwe auto's en als ik het goed begrijp over zeg 35 jaar mogen ze die niet meer nieuw verkopen, de meesten kunnen er dan nog lang van genieten 

-
Krijgen we van die Cuba taferelen.
Alleen de mensen met serieus veel geld kunnen dan nog de onderdelen betalen en zo'n auto op de weg houden....... 35 jaar nog maar....
Alleen de mensen met serieus veel geld kunnen dan nog de onderdelen betalen en zo'n auto op de weg houden....... 35 jaar nog maar....

- Roy RS
ik heb nu al veel "last" van nostalgische trekjes...maar als er geen auto's meer verkocht worden op benzine, dan zal dat wel volledig uit de hand lopen, dan moet er voor die tijd een gen V Viper komen en die koester ik dan zolang als ik leef...en een Integrale...en een Ariel...en een GT3...man wat moet je dan kiezen om je aan vast te houden als je weet dat ze daarna onbetaalbaar of verboten worden
-
Wat een onzin. Over 35 jaar koop je voor 60 euro een 3D printer en print je een nieuwe draagarm uit carbon voor € 3,95.ErikS schreef:Krijgen we van die Cuba taferelen.

Over 35 jaar ben ik overigens al zo oud (of dood) dat ik me nu geen zorgen maak om deze regel.
- GTRene
als ik dat zou halen ben ik al ver in de 80ErikS schreef:Krijgen we van die Cuba taferelen.

de techniek gaat zo hard, dat er wellicht zoveel nwe mogelijkheden zijn qua vervoer en of kracht/brandstof,
dat het helemaal niet zo erg is, helemaal voor de meeste nieuwkomers/broekies die bv toch al opgegroeid zijn in de digitale wereld zeg maar.
iets als onderstaande foto, maar dan met een moderner soort voertuig, zou helemaal niet zo raar zijn tegen die tijd.
- Joy
Die 35 jaar lijkt nog lang. Waar ik me meer zorgen om maak is dat de regelgeving ruimschoots voor die tijd al zo vervelend is gemaakt voor oudere auto's dat je er eigenlijk geen plezier meer uit kunt halen. Denk aan steden of zelfs gebieden waar zo een auto niet meer welkom is. Of een vorm van belasting waardoor je er vanzelf afscheid van neemt.
-
Tja, ik had pas weer even genoten van de Caterham. Geluid is voor mij een heel belangrijk onderdeel van de beleving en ik gok dat wanneer we dus serieus de electrische kant opgestuurd worden, de autohobby voor mij simpelweg voorbij is.
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 26 jan 2017, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- martll
Droomauto kopen: check
Rondjes op de Nurburgring rijden: check
Driften: check
Angst hebben in een auto die gewoon te snel voor je is
Trackday auto bouwen
Noordkaap rit
Rondjes op de Nurburgring rijden: check
Driften: check
Angst hebben in een auto die gewoon te snel voor je is
Trackday auto bouwen
Noordkaap rit
- JP
Toertocht door de dolomieten herhalen welke ik 6 jaar geleden met mijn (inmiddels wijlen) broer eerst gevolgd heb; check !
Met 50ton en 16,5meter door europa rondreizen; check (10jaar lang gedaan)
6-cylinder rijden; check
BMW gehad; check
Mooiste GTi 6 van NL gehad; check
200 rondjes Touristenfahrten gedaan; check
Een Nissan PIxo kopen; check
Via Marktplaats een auto verkopen; check
Nog to do; klassieke Mini kopen en opknappen.
Met 50ton en 16,5meter door europa rondreizen; check (10jaar lang gedaan)
6-cylinder rijden; check
BMW gehad; check
Mooiste GTi 6 van NL gehad; check
200 rondjes Touristenfahrten gedaan; check
Een Nissan PIxo kopen; check
Via Marktplaats een auto verkopen; check
Nog to do; klassieke Mini kopen en opknappen.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Inmiddels 3 jaar op rij bezocht.Wouter81 schreef:Goodwood Festival of Speed

- Wiebe GT
Een politieauto inhalen terwijl deze met zwaailichten aan met 180 km/u onderweg is naar een melding.......
Oh...check!

Oh...check!

- Riceaux
En nu hetzelfde in NL.Wiebe GT schreef:Een politieauto inhalen terwijl deze met zwaailichten aan met 180 km/u onderweg is naar een melding.......
Oh...check!![]()