http://www.youtube.com/watch?v=cggVCGmM9qA
Ik wist het wel als ik moest kiezen tussen de almighty dikbil Veyron of deze krachtpatser.
Licht genoeg voor jullie jongens

Nee,Rebel schreef:Wat me altijd opvalt bij dit type auto's, is dat de meeste filmpjes allemaal zijn opgenomen op een landingsbaan met rondom 500 meter ruimte om enkele burn-out's te maken.
Ziet altijd zo "jerremy clarkson" achtig uit.....veel bravour, met veel ruimte eromheen zodat je niks kunt raken...
Zou eens graag een filmpje zien, waar hij volgas over de ring jaagt....Of over een ander circuit.
Sportauto stuurde eentje (CCR) in 7.34 over de ring in een supertest.Rebel schreef:Wat me altijd opvalt bij dit type auto's, is dat de meeste filmpjes allemaal zijn opgenomen op een landingsbaan met rondom 500 meter ruimte om enkele burn-out's te maken.
Ziet altijd zo "jerremy clarkson" achtig uit.....veel bravour, met veel ruimte eromheen zodat je niks kunt raken...
Zou eens graag een filmpje zien, waar hij volgas over de ring jaagt....Of over een ander circuit.
Kom maar op met je 406 km/u kom wel weer bij als je bij de pomp staatvolvoc30 schreef:die koenigsegg schijnt zo moeilijk te rijden, dus veel lol op de openbare weg zul je er niet mee hebben daarnaast mag je van geluk spreken als dat hok start. Leuke wagen hoor maar doe mij dan maar 0-300 in 17 sec 8) Wie neemt er de volgende CBR een veyron mee? lekker met 406km/h iedereen overtaken!
hahaRebel schreef:Ik stoor me daar ook steeds vaker aan bij topgear.
The Stig kan goed rijden, staat buiten kijf.
Maar ik vind zo slap telkens als die clarkson op een afgelegen vliegveld, een of andere dure topauto zijn banden is aan het oproken, en wilt doen overkomen alsof hij "controle" heeft.
Denk dat diverse DF'ers die man menige malen dubbelen op een circuit.......
Elmar begin jij een eigen autoprogramma, Andre kan de stig spelen, Hielke is dan Richard Hammond en Rico is dan James May....
Gebruikers op dit forum: BMeinders, Google [Bot], m@rco, matthyssie, Rivanov, Semrush [Bot] en 6 gasten