Netflix - films en series streamen
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Re: Netflix - films en series streamen
DVI geeft in dit geval de beste kwaliteit, overigens werkt zo'n Chromecast prima voor het streamen, zal niet lang meer duren of het wordt ondersteund door Popcorn ...
Heb het maar even uitgeprobeerd, kreeg ook 1 film niet aan het streamen, en zag dat bijvoorbeeld Godzilla van belabberde kwaliteit was (Screener), maar goed voor niets mag je niet klagen, leuk voor er bij af en toe ...
Heb het maar even uitgeprobeerd, kreeg ook 1 film niet aan het streamen, en zag dat bijvoorbeeld Godzilla van belabberde kwaliteit was (Screener), maar goed voor niets mag je niet klagen, leuk voor er bij af en toe ...
- GTRene

Laatst gewijzigd door GTRene op 13 apr 2015, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
Bump
Inmiddels ook sinds een weekje netflix.
Werkt top. Zeker voor series..
Had ik veel eerder moeten doen...
Inmiddels ook sinds een weekje netflix.
Werkt top. Zeker voor series..
Had ik veel eerder moeten doen...
- dvh
Marvel.. Ik hou er wel van.
Spiderman.. Wolverine.. Xmen.. Gewoon goed kijkvermaak zonder dat het te ingewikkeld wordt.
Nu hebben we een tijdje Netflix en zoek ik zelf wat series die ik in de late uurtjes alleen kan kijken.
Ben begonnen aan Daredevil... Een comic die me in eerste instantie helemaal niet interesseert... Helemaal niet zo hip.. Weet er ook weinig van.
Is een Netflix Original serie..
Door de eerste 1 / 1.5 aflevering moet je even heen.. Maar daarna wordt ie toch wel bruut..
De verassing was dat ik dat totaal niet achter de serie gedacht had.. Maar hij is gewoon goed. Lekker rauw , overdreven zonder het té te maken.
Leuke serie dus.. Aanrader !

Spiderman.. Wolverine.. Xmen.. Gewoon goed kijkvermaak zonder dat het te ingewikkeld wordt.
Nu hebben we een tijdje Netflix en zoek ik zelf wat series die ik in de late uurtjes alleen kan kijken.
Ben begonnen aan Daredevil... Een comic die me in eerste instantie helemaal niet interesseert... Helemaal niet zo hip.. Weet er ook weinig van.
Is een Netflix Original serie..
Door de eerste 1 / 1.5 aflevering moet je even heen.. Maar daarna wordt ie toch wel bruut..
De verassing was dat ik dat totaal niet achter de serie gedacht had.. Maar hij is gewoon goed. Lekker rauw , overdreven zonder het té te maken.
Leuke serie dus.. Aanrader !
-
lekkere crosspost 

- Roy RS
ah Daredevil ben ik ook net aan begonnen, zit nog op afl 1 en vind het wel ok tot nog toe, ik kijk nog even verder.
Jammer dat better call saul "op" is, wanneer komt seizoen 2?!
Jammer dat better call saul "op" is, wanneer komt seizoen 2?!
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik lig al dik een week gestrekt op de bank en na een dag klooien met torrents van matige kwaliteit toch ook maar eens Netflix geprobeerd.
Ideaal voor nu en ik vreet me aardig rap door House of Cards heen.
Hopelijk eind deze week weer wat mobieler en dan maar eens zien of ik er nog steeds veel gebruik van maak.
Ideaal voor nu en ik vreet me aardig rap door House of Cards heen.
Hopelijk eind deze week weer wat mobieler en dan maar eens zien of ik er nog steeds veel gebruik van maak.
- dvh
http://www.nu.nl/media/4083554/jeremy-c ... teren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou wel leuk zijn als JC bij Netflix terecht zou komen..
Zou wel leuk zijn als JC bij Netflix terecht zou komen..
- WJ
Ach maakt me vrij weinig uit. De beste aflevering ooit (special) reden ze op brommertjes rond.
Stuur het 3tal ergens heen en laat ze lullen.
Also, hier nog steeds sinds dag 1 een super tevreden Netflix gebruiker.
Stuur het 3tal ergens heen en laat ze lullen.
Also, hier nog steeds sinds dag 1 een super tevreden Netflix gebruiker.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Lilyhammer is briljant.
Ook een netflix original serie.
https://www.netflix.com/title/70221438?locale=nl-NL" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.netflix.com/title/70221438?locale=nl-NL" onclick="window.open(this.href);return false;
- WJ
Netflix heeft een serie genaamd 'Chef's Table'.
Gaat over de beste Chef's ter wereld en hun visie en het hoe en waar het vandaan komt. Leuke serie.
Dus niet het klaarmaken van de gerechten, maar meer de achtergrond.
Gaat over de beste Chef's ter wereld en hun visie en het hoe en waar het vandaan komt. Leuke serie.

- Fernando
Klopt is ook van dezelfde maker als "Jiro dreams of sushi" de enige *** sterren sushi chef ter wereld. Geniale docu!WJ schreef:Netflix heeft een serie genaamd 'Chef's Table'.
Gaat over de beste Chef's ter wereld en hun visie en het hoe en waar het vandaan komt. Leuke serie.Dus niet het klaarmaken van de gerechten, maar meer de achtergrond.
- Macboy
Cool ! Die Jiru dvd heb ik hier. Alsook El Bulli. Fantastisch als je daarvan houdt.
- WJ
Die kende ik nog niet, binnenkort eens kijken.Fernando schreef:Klopt is ook van dezelfde maker als "Jiro dreams of sushi" de enige *** sterren sushi chef ter wereld. Geniale docu!WJ schreef:Netflix heeft een serie genaamd 'Chef's Table'.
Gaat over de beste Chef's ter wereld en hun visie en het hoe en waar het vandaan komt. Leuke serie.Dus niet het klaarmaken van de gerechten, maar meer de achtergrond.

-
- Auto: M3P, 130i
Ray Donovan season 2! 

- Robin Hartog
Is dat nou tof? Heb de eerste 3 a 4 afleveringen destijds gezien maar kon me niet heel erg boeien. Wordt het leuker?indobesar schreef:Ray Donovan season 2!
- GTRene
iemand deze serie al gekeken?
seizoen 1 is in elk geval goed geslaagd, mooie serie.the bastard executioner