http://www.autoblog.nl/nieuws/dit-zijn- ... iron-82115" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan ook aan de leeftijd liggen natuurlijk. Ik ben 37, toen ik jonger was, was Bugatti niet heel populair. De enige die ik me nog kan herinneren is de EB110. Ze hebben natuurlijk wel een aardig gat in de merkhistorie. Dat hebben Porsche en Ferrari niet. Kan me voorstellen dat dit niet helpt.Macboy schreef:Daarbij mis ik ook een groot stuk merkbeleving. Ken geen kind met een poster van een Bugatti. Wel Porsche of Ferrari.
GTRene schreef:nu je dat noemt, ik heb nog een 'nwe' sexy kalender met Tatjana ergens in een kast, al van vele jaren terug, die kreeg mijn zusje (advocate) die een rechtszaak voor haar deed en ik kreeg die weer van mijn zusje![]()
de kalender die ik zelf ophaalde (long time ago) is van BMW Performance met destijds de nwe M coupe (Z3) een zwarte met iemand achter het stuur die toen heel veel op mij leek, ik dacht die moet ik hebben, mijn droomauto met mij achter het stuur![]()
denk dat die kalender eind 1997 uitkwam, ah ja dus, BMW Performance 1998.
lolRoy RS schreef:GTRene schreef:nu je dat noemt, ik heb nog een 'nwe' sexy kalender met Tatjana ergens in een kast, al van vele jaren terug, die kreeg mijn zusje (advocate) die een rechtszaak voor haar deed en ik kreeg die weer van mijn zusje![]()
de kalender die ik zelf ophaalde (long time ago) is van BMW Performance met destijds de nwe M coupe (Z3) een zwarte met iemand achter het stuur die toen heel veel op mij leek, ik dacht die moet ik hebben, mijn droomauto met mij achter het stuur![]()
denk dat die kalender eind 1997 uitkwam, ah ja dus, BMW Performance 1998.
Heb je nou een kalender van bmw performance met Tatjana erop? Als dedicated voormalig T-fan zou ik die dan toch moeten kennen...post eens een foto!
Hoe zijn we ook weer van een bugatti op Tatjana uitgekomen ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten