verkocht
-
-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Re: Golf 16v ex Merwede Cup
Mooie eerste post op het forum!

-
EvdP schreef:Mooie eerste post op het forum!
Dit soort race gerelateerd materiaal mag van mij hier altijd wel aangeboden worden, voor Prius'en en Upjes ga ik wel naar de daarvoor bestemde site's.
Leuke low-budget auto voor de beginnende trackday rijder, voor dat geld bouw je zelf niets op!!!

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik ben het met EvdP eens.
En waarom dan dit wel en een Prius of Up niet? Omdat het DF heet? Half DF heeft een Prius of een Up, dus die kun je beter hier neer plempen. Of beide wel of beide niet.
Kijk, ik vind het gewoon onbeschoft als je zo een forum komt binnen wandelen. Maar ik heb het inmiddels wel afgeleerd, hoop gezeik krijg je ervan.
Vraag anders die andere Hans ff wat hij vindt en dan komt het goed...

En waarom dan dit wel en een Prius of Up niet? Omdat het DF heet? Half DF heeft een Prius of een Up, dus die kun je beter hier neer plempen. Of beide wel of beide niet.
Kijk, ik vind het gewoon onbeschoft als je zo een forum komt binnen wandelen. Maar ik heb het inmiddels wel afgeleerd, hoop gezeik krijg je ervan.
Vraag anders die andere Hans ff wat hij vindt en dan komt het goed...

-
Dat was eigenlijk de gedachte om het hier te koop aan te bieden.hanske schreef:EvdP schreef:Mooie eerste post op het forum!
Dit soort race gerelateerd materiaal mag van mij hier altijd wel aangeboden worden, voor Prius'en en Upjes ga ik wel naar de daarvoor bestemde site's.
Leuke low-budget auto voor de beginnende trackday rijder, voor dat geld bouw je zelf niets op!!!
Als het niet gewaardeerd wordt wil ik het ook wel weer weg halen.
- PimV
- Auto: E46 M3
Je zou toch eigenlijk wel gek zijn nog met je eigen auto het circuit op te gaan als je ook zoiets kunt kopen
Staat de auto nog op kenteken? Zo nee, is het haalbaar om deze nog op kenteken te krijgen?

Staat de auto nog op kenteken? Zo nee, is het haalbaar om deze nog op kenteken te krijgen?
- Tim N
Hoe zit het met de uitstoot?
-
Nope, geen kenteken.PimV schreef:Je zou toch eigenlijk wel gek zijn nog met je eigen auto het circuit op te gaan als je ook zoiets kunt kopen![]()
Ik weet niet wat er met het kenteken is gebeurd dus ik kan niet zeggen of deze terug te krijgen is.
Als deze is opgeheven of geexporteerd is zou het wel te doen zijn, maar als deze gesloopt is op papier niet denk ik.
Beter is denk ik gewoon op een kar meenemen, als je m dan op een hoop rijdt kun je ook weer makkelijk thuis komen.
- PimV
- Auto: E46 M3
Helaas, dan ontbreekt het mij nog even aan de stallingsruimte, kar en een zware auto om hem te trekken.. details... maar toch.