Mercedes AMG GT en GT-S

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
tomgtr

Re: Mercedes AMG GT en GT-S

Bericht door tomgtr » 28 nov 2015, 17:28

Vandaag even stukje kunnen sturen in een demo die de buurman mee had. Wat een feestnummer. Geweldig geluid. Snelheidsbeleving viel me een beetje tegen maar dat geeft waarschijnlijk alleen maar aan hoe capabel deze AMG S is. Maar dat geluid! Echte dikke lol. Fantastische stoelen maar het in en uitstappen voor een 46 jarige is waarschijnlijk leuker voor de omstanders dan mezelf.

GTRene

Bericht door GTRene » 28 nov 2015, 18:19

:mrgreen: wel een leuke ervaring lijkt me ff een stukkie sturen in zoiets, weet je dat ook weer.
van buiten best en breed ding kan ik me nog herinneren toen ik zo 1 zag, hoe voelt dat vanachter het stuur, voelt die groot aan of onoverzichtelijk of groeit ie om je heen zeg maar, ja zal er ook aan liggen hoe groot je bent vanachter het stuur.

Hoppa

Bericht door Hoppa » 29 nov 2015, 05:40

ThomasNürburgring schreef:Fantastische wagen, maar die velgen vind ik vreselijk! :kotsen:

MAE style wielen van vroegah... spuuglelijk!!!!!!!!!!

tomgtr

Bericht door tomgtr » 29 nov 2015, 09:44

Voordat je instapt denk je even wat een gevaarte, met name de lange neus. Maar reed hem weg zaterdag lunch tijd bij Schmidt zevens wat de Rotterdammers onder ons wel kennen als een niet rustig plekje. Je gat erin zitten en rijdt erin weg. No problem! Nou ja behalve het gaan zitten dan :mrgreen:

Plaats reactie