Wegens verhuizin liggen deze BMW motorblokken enorm in de weg:
De M52B28TU (99er, dubbelvanos) heeft op alle cilinders compressie verlies. Het blok komt uit een E38 met +/- 165k gedraaid. Letterlijk van oud mannetje geweest waardoor motor nooit goed is warm getrapt. Compressie verlies kan daardoor goede oorzaak zijn
De M52B20 (95er, enkelvanos) is goed lopend eruit gehengeld uit mijn huidige 320ia touring. Gokje waar ik nu mee rijd... 257dkm mee gelopen.
De motoren worden zonder aanbouwdelen verkocht. (zonder in/uitlaat). De m52B20 is een lekkere screamer icm een M50B20 inlaat of gewoon een swap als je oude op is. De TU motor heeft een fris onderblok om km,s mee te maken of rotating assembly voor een stroker kit (lichte zuigers en drijfstangen) voor een M20 blok of een old fashion M50NV blok.
Mag voor snel geld weg als het maar voor 07-12-2015 gebeurd anders trek ik de boel uit elkaar voor delen.
