Wouter81 schreef:Ik moet bekennen dat ik heel hebberig wordt van deze RS, echt iets speciaals zo te zien.
Wouter81 schreef:Ik moet bekennen dat ik heel hebberig wordt van deze RS, echt iets speciaals zo te zien.
Eens. Heel soms heb je dat (al word het steeds minder bij mij..), auto's die zo'n hebberigheid veroorzaken. Deze RS doet mij meer dan bijv. die M2. Terwijl ik niks met Ford heb en des te meer met BMW.Wouter81 schreef:Ik moet bekennen dat ik heel hebberig wordt van deze RS, echt iets speciaals zo te zien.
Ik kon ook kiezen voor 'n Focus ST wagon met 250 pk's binnen mijn zoektocht vorig jaar.....Tom schreef:Dat interieur is wel lelijk
100kg minder is aardig wat.
Vergelijken? Nu, ze ogen allebei niet bijster modern, maar het interieur van zo'n Subaru oogt een stuk beter voor me. Normaal gesproken heb je natuurlijk helemaal geen tijd om naar het interieur te kijken, alleen staan we in Nederland meestal in de file...Hielke schreef:En vergelijk dat interieur met dat van een Evo of Subaru. Dan krijgt Ford er een schoonheidsprijs voor!
allen schreef:(...)
allen schreef:Vergelijken? Nu, ze ogen allebei niet bijster modern, maar het interieur van zo'n Subaru oogt een stuk beter voor me. Normaal gesproken heb je natuurlijk helemaal geen tijd om naar het interieur te kijken, alleen staan we in Nederland meestal in de file...
ik vind die focus altijd een tering zooi van binnen met tig verschillende lijnen en kleurtjesTom schreef:Dat interieur is wel lelijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast