Genaaid worden met een schadeauto
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Re: Genaaid worden met een schadeauto
Zie ik dat nu goed en heeft dat achterpaneel van die Golf een iets andere kleur? Volgens Automotive Import heeft hij dan schade gehad. Oppassen dus!
- Roy RS
that escalated quickly
ongelofelijk hoe dom sommige mensen/ handelaren zijn...zo jammer dat er ook zoveel ontwetende klanten zijn die erin trappen...dat er toch een markt voor sjachelaars blijft.
hier val je in 5 posts door de mand...dan heb je niet echt goed je best gedaan oprecht over te komen, het vooronderzoek voor businessplan "hoe licht ik wat autoliefhebbers op" is helaas niet grondig geweest, dat kan beter.

ongelofelijk hoe dom sommige mensen/ handelaren zijn...zo jammer dat er ook zoveel ontwetende klanten zijn die erin trappen...dat er toch een markt voor sjachelaars blijft.
hier val je in 5 posts door de mand...dan heb je niet echt goed je best gedaan oprecht over te komen, het vooronderzoek voor businessplan "hoe licht ik wat autoliefhebbers op" is helaas niet grondig geweest, dat kan beter.

- Kasteel
Mijn god wat is dat artikel in de Elsevier slecht 

- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Zolang de link in de openingspost blijft staan krijgen ze hits en vind Google ze. Negatieve aandacht is ook aandacht...
-
idd. Link weggehaald.EvdP schreef:Zolang de link in de openingspost blijft staan krijgen ze hits en vind Google ze. Negatieve aandacht is ook aandacht...
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Prima, als de naam maar wel blijft staan. Volgens mij scoort df best goed in de google resultaten. Kom een geintreseedrde deze info ook snel tegen.Tom schreef:idd. Link weggehaald.EvdP schreef:Zolang de link in de openingspost blijft staan krijgen ze hits en vind Google ze. Negatieve aandacht is ook aandacht...