Gemiste kans imho....
(Blijft wel een absolute beauty in de basis btw

Met de nieuwe 911S ga je net zo snel, voor dik minder geld. Voor mij echt 100x liever de nieuwe 911S.romo schreef:Waar het om gaat IMHO;
...dan; 7,28 op de NS waar een reguliere M3/4 op 7,52 staat..
Ha, die Sperdy.Sperdy schreef:Met de nieuwe 911S ga je net zo snel, voor dik minder geld. Voor mij echt 100x liever de nieuwe 911S.romo schreef:Waar het om gaat IMHO;
...dan; 7,28 op de NS waar een reguliere M3/4 op 7,52 staat..
Ahum.. Op dit moment rijd ik een respectabele Seat Leon 1.6 tdi.ErikS schreef:...
Ha, die Sperdy.
Wat rijd jij nou?
- Alle 7 die voor NL zijn bestemd zijn al verkocht. Levering rond 03/2016. +/-175000euroRoy RS schreef:kan allemaal zo zijn andre, en ik vind dat ook...maar als ze ze allemaal verkopen, wie is er dan gek
Inderdaad, wie is er nou gek? BMW niet.Erik K. schreef:- Alle 7 die voor NL zijn bestemd zijn al verkocht. Levering rond 03/2016. +/-175000euroRoy RS schreef:kan allemaal zo zijn andre, en ik vind dat ook...maar als ze ze allemaal verkopen, wie is er dan gek
En er is al een reservelijst voor als iemand afhaakt.
Correctie, 4 voor NL.Erik K. schreef:- Alle 7 die voor NL zijn bestemd zijn al verkocht. Levering rond 03/2016. +/-175000euroRoy RS schreef:kan allemaal zo zijn andre, en ik vind dat ook...maar als ze ze allemaal verkopen, wie is er dan gek
En er is al een reservelijst voor als iemand afhaakt.
Ik heb werkelijk geen idee.Arthur schreef:Dat scheelt![]()
M'n 1e reactie is een 911, vind ik gewoon een geweldig icoon. Maar of ik daar dag in dag uit in wil zitten. Dus dan wellicht een M4 of M2.
M4 denk ik, hoeft geen GTS te zijn.
Ah dat is goed nieuws dan, kijken of we er nog een bij kunnen krijgenErik K. schreef:Begreep gisteren 7 van de Product Marketing Manager van BMW-NL
Wellicht zijn er 3 bij gekomen of heb ik het niet goed begrepen
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], e30touring1990, Fabian, Thomas H, WillemBoer en 15 gasten