Aanhangwagens

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
FiveMonkeys

Aanhangwagens

Bericht door FiveMonkeys » 17 okt 2015, 16:06

Hallo,
wij zijn CMD studenten bij de Hogeschool van Amsterdam. Voor een project hebben wij de opdracht gekregen om een webshop te maken die aanhangwagen onderdelen verkoopt. Hiervoor willen wij een doelgroeponderzoek doen naar gebruikers van aanhangwagens.

Heeft u of gebruikt u wel eens een aanhangwagen, zou u dan deze vragenlijst willen invullen? Dit zou ons veel helpen bij ons onderzoek. Het zijn 16 vragen, de meeste meerkeuze, en duurt maar een paar minuten. De vragenlijst bestaat uit algemene vragen en vragen over uw aanhangwagengebruik. De algemene vragen gaan niet over aanhangwagens, maar helpen ons wel een beeld te krijgen van de doelgroep waardoor wij een interessant concept kunnen bedenken waar jullie interesse naar hebben.

De vragenlijst:
https://thefivemonkeys.typeform.com/to/NNHcFW" onclick="window.open(this.href);return false;

Alvast bedankt,

Team FiveMonkeys

Joy

Re: Aanhangwagens

Bericht door Joy » 17 okt 2015, 16:12

Pas nog even de foutieve spelling 'aangangwagen' bij een aantal vragen aan.

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 17 okt 2015, 18:29

Ik vind het een wat aparte vragenlijst, die mijn inziens weinig beeld geeft van het gebruik ervan. Verder ontgaat mij ook wat naar welke sport je kijkt voor belang is voor een aanhangwagen...

Mijn inziens ontbreekt bijvoorbeeld wat voor aanhangwagen je gebruikt, lijkt mij toch wel van wezenlijk belang voor je doelgroep bepaling? Ik kan me voorstellen dat mensen die hier zitten veel gebruik maken van auto en/of motor aanhangers. Maar bij vervoer van auto's stel je heel andere eisen dan een aanhanger voor af en toe heen en weer naar de afvalverwerking.

daNpy

Bericht door daNpy » 17 okt 2015, 20:31

Ingevuld, beetje rare vragen af en toe (voornamelijk de persoonlijke) en qua aanhanger vragen wat beperkt.
Succes ermee.

Plaats reactie