GESTOLEN. AUDI RS6 DTM

Dit is ons algemene autoforum.
RVV

Re: GESTOLEN. AUDI RS6 DTM

Bericht door RVV » 16 okt 2015, 11:42

Toch jammer dat het niemand interesseert dat meneer Leitner met de dood is bedreigd, met een pistool op zijn hoofd gericht, hij moest rennen voor zijn leven omdat hij dacht dat de daders achter hem aanzaten (was achteraf de cameraman die ook aan het rennen was). Iedereen maakt zich maar druk om verzekeringen en die auto.. Pphfff Als een DF'er in zijn toko een gun op zijn kop krijgt en moet rennen voor zijn leven. Dan zou DF te klein zijn.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 16 okt 2015, 11:59

RVV schreef:Toch jammer dat het niemand interesseert dat meneer Leitner met de dood is bedreigd, met een pistool op zijn hoofd gericht, hij moest rennen voor zijn leven omdat hij dacht dat de daders achter hem aanzaten (was achteraf de cameraman die ook aan het rennen was). Iedereen maakt zich maar druk om verzekeringen en die auto.. Pphfff Als een DF'er in zijn toko een gun op zijn kop krijgt en moet rennen voor zijn leven. Dan zou DF te klein zijn.
M'n oom had tot 10j terug een winkel op de Ceintuurbaan Oud Zuid Amdsterdam. 30 jaar lang.
20j terug 'n Antiliaan van 16 met 'n pistool op m'n oom's voorhoofd gerciht. Kassa mee. Misschien 1000 gulden ofzo.
Opgepakt.Dag later liep die weer daar rond.
M'n oom lachte er wat om ging gewoon door, was wel gewend dat z'n kar 2x per jaar werd gejat, teruggevonden in O Europa.

Deze Douwe Leitner is niet bang. Kudos voor hem. Komt allemaal goed. Hij praat meer over die kar dan't voorval.
Slachtofferhulp voor mensen als hem: Even 'n tunnelrun met 'n mooie kar en weer fris verder...

Luco

Bericht door Luco » 16 okt 2015, 12:29

RVV schreef:Toch jammer dat het niemand interesseert dat meneer Leitner met de dood is bedreigd, met een pistool op zijn hoofd gericht, hij moest rennen voor zijn leven omdat hij dacht dat de daders achter hem aanzaten (was achteraf de cameraman die ook aan het rennen was). Iedereen maakt zich maar druk om verzekeringen en die auto.. Pphfff Als een DF'er in zijn toko een gun op zijn kop krijgt en moet rennen voor zijn leven. Dan zou DF te klein zijn.
Voor een plastic pistooltje hoef je niet op de vlucht hoor :tong uitsteken:

Robin

Bericht door Robin » 16 okt 2015, 12:38

Luco schreef:
Ha. Nouja, Leitner is marketingman bij uitstek, dus hij heeft z'n verhaal ook wel 'n tikkie aangedikt/gedramatiseerd heb ik't idee. Het is toch 'wereldnieuws' in Nederland, dus kan hij dat (in alle ongein van het gebeurde) ook meepakken. Is niet erg. Prima.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 16 okt 2015, 13:12

Wat ik dan niet snap, je krijgt een pistool op je kop, je geeft je auto af waarvan je weet dat ie goed verzekerd is, maar gaat wel het risico lopen om neer geschoten te worden door de sleutel in je zak te houden. :hmmm:

Tom

Bericht door Tom » 16 okt 2015, 13:21

Riceaux schreef:Wat ik dan niet snap, je krijgt een pistool op je kop, je geeft je auto af waarvan je weet dat ie goed verzekerd is, maar gaat wel het risico lopen om neer geschoten te worden door de sleutel in je zak te houden. :hmmm:
Ja, snap ik ook niets van.

Als ze bij mij een pistool tegen m'n kop drukken mogen ze al m'n materialistische rotzooi meenemen. Veel plezier ermee, is zwaar kut maar allemaal vervangbaar. Als het gewoon verzekerd is dan zou ik dat risico al helemaal niet lopen. M'n leven is mij wat meer waard.

Robin

Bericht door Robin » 16 okt 2015, 13:24

Wat ik dan weer niet snap is 'het hele verhaal'. Van geen enkele kant. En ik zit niet aan de pillen, wel aan de Hüttenkäse met koffie. Misschien is dat het....

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 16 okt 2015, 13:35

Wat ik me nu weer afvraag: wat is dat voor combo?? Hüttenkäse met koffie :shock:

RVV

Bericht door RVV » 16 okt 2015, 13:39

Riceaux schreef:Wat ik dan niet snap, je krijgt een pistool op je kop, je geeft je auto af waarvan je weet dat ie goed verzekerd is, maar gaat wel het risico lopen om neer geschoten te worden door de sleutel in je zak te houden. :hmmm:
Motor draaide van de auto, domme dieven realiseren zich helemaal niet dat er geen sleutel in zit. Onder dwang met een pistool jagen ze Leitner weg... wat doe je dan? Zo hard mogelijk rennen.. Dat zou ik tenminste wel doen. Die auto en sleutels zou ik echt niet aan denken.. En als ik er wel aan zou denken dan zou ik denken zoek het maar uit straks kom je vanzelf stil te staan..

Wat nu opzich wel lullig is voor Leitner, is dat de dieven nog gewoon rondlopen, Leitner met 1 druk op de knop te vinden is zowel zakelijk als prive. Gezinnetje met 2 jongen kindjes thuis.... brrrrr ik denk dat meneer Leitner er niet lekker op zal slapen..

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 16 okt 2015, 13:48

Waarom zouden ze hem nog eens opzoeken? Vanwege die sleutel? Of vanwege z'n collectie op de zaak?

RVV

Bericht door RVV » 16 okt 2015, 14:02

Geen idee of die boeven hem willen opzoeken, maar het is wel een kutidee, dat je wel heel makkelijk te vinden bent.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 16 okt 2015, 15:46

@Rico: Tegen de dieven heeft hij gezegd dat de sleutel in de auto lag. Dus hij heeft wel bewust een risico genomen. Daar gaat het mij om. ;)

RVV

Bericht door RVV » 16 okt 2015, 15:59

Ah ja dat is wel een serieus punt. Maar ik denk dat het stress afwegingen zijn.. Om zo snel als mogelijk van het gevaar te ontsnappen.

Macboy

Bericht door Macboy » 16 okt 2015, 18:06

Waar rook is, is vuur...

DF-user-278

Bericht door DF-user-278 » 16 okt 2015, 19:07

Macboy schreef:Waar rook is, is vuur...
Ja de RS6 is spijtig genoeg uitgebrand, had je dat niet meegekregen Macboy?

ErikS

Bericht door ErikS » 16 okt 2015, 21:43

Ik lees overal zulke belachelijke berichten.
Complot denkers, typische Nederlanders. :stom:

Ik zie t als puur toeval, foutje bedankt dat ze per ongeluk deze pakte als getaway car.
4 ton gaat de verzekering niet betalen. Dat geloof ik niet.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 16 okt 2015, 21:53

ErikS schreef:Ik lees overal zulke belachelijke berichten.

Ik zie t als puur toeval, foutje bedankt dat ze per ongeluk deze pakte als getaway car.
Getaway car van die brandende T4?

Luco

Bericht door Luco » 16 okt 2015, 21:58

RutgerK schreef:

Ze wilden perse een vag met sjoemelsoftware

ErikS

Bericht door ErikS » 16 okt 2015, 22:13

RutgerK schreef:

Een t4 van 4 jaar oud?

JP

Bericht door JP » 16 okt 2015, 22:27

Wie zijn de klanten van die beste man ? Vast niet alleen eerlijke hardwerkende vinexjuppen. Leitner zal wel eens een keertje met de verkeerde zaken hebben gedaan......of misschien werd die wel afgeperst. Zou niet de eerste succesvolle ondernemer zijn die slachtoffer word van afpersers.

Hoe dan ook. We zullen het nooit weten.....

Luco

Bericht door Luco » 16 okt 2015, 22:42

Als je als zakenman of eigenaar van een bedrijf/zaak eerst aan elke klant moet vragen of die eerlijk aan zijn geld komt hou je het niet lang vol hoor.
De hele economie draait op zwart geld.

dvh

Bericht door dvh » 16 okt 2015, 22:51

Luco schreef:Als je als zakenman of eigenaar van een bedrijf/zaak eerst aan elke klant moet vragen of die eerlijk aan zijn geld komt hou je het niet lang vol hoor.
De hele economie draait op zwart geld.
http://financieel.infonu.nl/belasting/1 ... cties.html" onclick="window.open(this.href);return false;

david.

Bericht door david. » 16 okt 2015, 23:36

pittig verhaal..

maar de reacties hier... sommige moeten het zelf maar keer meemaken... lullen ze anders/liggen ze constant onder de bank..

ja ik ook heb een rs6
stond zelden voor bij m'n huis

keer op nacht alarm af... overeind in bed/ ik kop verkeerd/kijk uit raam , zie verlichting aan in auto../toch zo dom om knuppel te pakken en er naar toe te gaan/ 2 lui in auto met laptop op schoot/ ik trek deur open haal uit/en kerel rent eruit.. ander moet langs mij/dus ik dicher erop.. ze rennen weg- ik vlak erachter.. en kerel grabbeld in z'n jas.. ik ga schieten-ik ga schieten.. je denkt aan niks- maar toen..// ineens.. laat maar ik haakte af en snel beetje goed uitkijken. einde in straat sprongen ze in auto waar nog paar man inzaten. met gedoofde lichten scheurden ze weg.
Thuis politie direct gebeld. stad werd 'afgeloten' , snelweg in de gaten gehouden. diezelfde nacht nog speciaal politie team over de vloer die gaan over diefstallen dit soort auto's met betrekking op overvallen/gebruik deze auto's (dit was dus voor die beste kraak waar z'n auto afbrande op de snelweg..)
het is een smerig wereldje- ook hoe ze aan je gegevens komen/auto bezit-wie/waar je woont..

schrik kwam later pas.. je hebt je familie thuis/je kids etc..
moet je je gaan wapenen?..

nu maar skoda voor de deur, met laffe diesel erin

ja audi en wat andere auto's heb ik nog wel, maar staan wel ver weg van huis in garage.

Deze in het oog springende audi waar het nu overgaat is echt niet iets wat de echte boeven zoeken.
kan foutje zijn van hun 'leveranciers'.... die ze misschien zelf ook snel door hadden.-weg ermee
apart verhaal zowiezo

maar pistool op je gericht... neh geen fijn gevoel

fuseekogel

Bericht door fuseekogel » 17 okt 2015, 04:41

Luco schreef:

Er is ook geschoten tijdens de overval, maar het is natuurlijk heel makkelijk om de held vanachter het toetsenbord te spelen. Ook snap ik de reacties niet helemaal, over een gestolen 13 in een dozijn Up! valt men over elkaar heen, dit is zo'n lelijk hok dus hij verdient het? Als een DF er met het ding aan zou zijn gekomen wordt de stoel in zijn reet gezogen om een rondje te bietsen.

De opmerking dat hij maar even door een tunnel moet rijden en hij het dan weer vergeten is, is helemaal grappig. Tijdens/voor de overval waren ze juist door de tunnels heen gekomen om daar te filmen, hij kwam net de Piet Heintunnel uit... Waarschijnlijk hebben ze dat gezien en zijn ze hem gevolgd.

Ook het feit dat de auto in de garage van de Nachtwachtlaan is gevonden is opvallend, deze is alleen toegankelijk voor bewoners en moet met sleutel geopend worden. Waarschijnlijk stalde men daar vaker auto's, mooie locatie, uitgangen meerdere kanten, of je gaat het park in of zo onder het viaduct de A10 onderdoor 020 gaza in. Waar trouwens zelfde dag iemand doodgeschoten is, wellicht toeval, wellicht niet.

Luco

Bericht door Luco » 17 okt 2015, 08:37

Ik heb alleen van de eigenaar gehoord dat er geschoten is, verder geen officiele bevestiging?
Verder heb je tegenwoordig nepwapens die precies hetzelfde zijn als de echte, behalve dan dat er plastic balletjes uitkomen.

Plaats reactie