Dennis Cavallino schreef:Ja beter dan die bruine van Peter. Hopelijk inspireert het hem om 1 keer zijn iPhone opzij te leggen en zijn GTA te poetsen...
deze is nog steeds van toepassing

Dennis Cavallino schreef:Ja beter dan die bruine van Peter. Hopelijk inspireert het hem om 1 keer zijn iPhone opzij te leggen en zijn GTA te poetsen...
Ken wel een paar die een HDA set gehad hebben onder hun GTA. Qua wegligging super, qua duurzaamheid niet. Binnen 15.000km problemen met de dempers en slechte opvolging door Intrax. De 1K2 set ken ik alleen onder een Giulietta. Daar hoor ik geen problemen over. Is ook een aardig prijsverschil.SanderGTi schreef:De mannen van H&S doen veel met Intrax en ik lees daar ook op internet wel goede verhalen over. Niet goedkoop trouwens die setjes van Intrax volgens mij, iig een ander prijsniveau dan bijv KW. Iemand hier die ervaring heeft met de RSA/HDA of 1K2 set?
Hmm wij gaan 10 okt heen en ook weer terug. Een heel weekend was eigenlijk wel de planning eerst maar dat is 1 dag geworden helaas. Jullie zijn er de 10e niet?frankie schreef:Mooi! Over die 1k2 sets hoor ik alleen maar goede verhalen.
11 oktober gaan we trouwens met een clubje Alfa's naar de Ring, even bij dit Facebookgroepje lid wordenhttps://www.facebook.com/groups/clubalfaromeo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Enrico, jessedehaan, jvb, Marc Sierra, Peter-Paul, Semrush [Bot], SvB, TurboClouseau en 4 gasten