Heeft er iemand hier al eens kuipjes gemonteerd in een E81 130?
ik zou kuipjes willen die zo laag mogelijk kunnen en nog kunnen sliden.
De stnd stoelen zijn er al uit en wou eerst daarop zelf een frame maken zodat ik het onderstel kon herbruiken om voor en achter te schuiven.
Maar misschien is het handiger om een vaste plaat op maat te maken waar ik sliders (sparco, ...) opzet?
en niets van het originele te gebruiken.
Maar kan ik de originele gordelklikker eruit laten en een andere, zonder bekabeling gebruiken en deze laten uitcoderen?
(want ik zag dat er electr. draden naar de originele gordelklikker gaan)
De zij-airbags van de originele stoelen zal ik zowieso al moeten laten uitcoderen volgens mij.
Kuipjes in een E81 130
-
- Riceaux
Re: Kuipjes in een E81 130
Waarom geen performance stoelen van BMW zelf? Behoud je ook je zijairbags.
-
Mag ook maar denk dat die niet veel dieper gaan zitten als de stnd sportstoelen.
En de recaro pole positions heb ik al.
En de recaro pole positions heb ik al.
-
Ondertussen al ontdekt dat die gele stekker eigenlijk gewoon een huls is waarin alle stoel stekkers samenzitten (gordelspanner, passagierssensormat en nog eentje)
Dus kan perfect de gordelspanner dus overbouwen naar een eigen frame en die zo herbruiken.
Blijkbaar kan je via BMW ook die passagiersmat apart kopen.
Dus kan perfect de gordelspanner dus overbouwen naar een eigen frame en die zo herbruiken.
-
Je kan gewoon een weerstand tussen die airbagsensormat steken.Karel schreef:Ondertussen al ontdekt dat die gele stekker eigenlijk gewoon een huls is waarin alle stoel stekkers samenzitten (gordelspanner, passagierssensormat en nog eentje)